17maj2014

Lillys lagersalg

81 posts in this topic

Hov. Her er det billede med kjolerne.

post-69547-0-49271500-1382363279_thumb.j

0

Besøg denne Bryllupsklar annoncør:

Camils: Tak for svar jeg har været i frem og tilbage, med min beslutning:) Nu tænker jeg dukker der en rigtige kjole op så hopper jeg ski på:D glæder mig helt vild og kan næsten ikke tænke i andet end kjoler lige nu, efter bryllupsmesse i går:)

Lucca outlet hvilke priser ligger de i, altså er det lige så tosset billig som disse i lilys lagersalg? Eller er det mere omkring de 3-6000?

Lyder som en god plan :) Og det er også bare fantastisk at prøve kjoler! Det er som om det lige bliver noget mere virkeligt :a1221:

Lucca Outlet har kjoler i en del prisstørrelser. Jeg ved, at der er nogle herinde, der har fået kjoler der til mellem 2500-5000 kroner. Min egen kostede 7500, men blev sat 1000 kroner ned.

Det der er med Lucca Outlet er, at det er kjoler fra deres couture-forretning, som kommer derover, når de f.eks. er en sæson for gamle eller andet. De bliver så sat ned fra couture til outletten. Et eksempel er min egen kjole, som vist oprindeligt kostede næsten 11.000.

Men du kan jo prøve at ringe til dem og høre, om de har kjoler, som ligger inden for dit budget og i din stil og størrelse. Så behøver du ikke at tage af sted og blive skuffet, hvis det ikke er tilfældet :)

0

Nu håber jeg endnu mere at kunne finde til lagersalg ville gøre dejligt til budgettet:)
Spirsine, fed fed kjole må lige holde øje med den:)

0

Nu håber jeg endnu mere at kunne finde til lagersalg ville gøre dejligt til budgettet:)

Spirsine, fed fed kjole må lige holde øje med den:)

Det forstår jeg godt. Mon ikke. Det er jo heldigvis sådan, at der ikke er kun én kjole, der er rigtig flot på en.

Nu ved jeg ikke, hvad størrelse, du er, men hvis du tilfældigvis er 34 el. 44, og ikke finder en, så er "min" kjole også på onlineudsalget.

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=119&ProductID=PROD996&GroupID=GROUP53&VariantID=VO58

0

Tak for det:) Ligger på en 40-42 men så kan jeg lige nærstudere den:)!

0

Så kom jeg også til lagersalg i dag.

Masser af kjoler tilbage i str. 36!

Jeg ved dog ikke, hvad jeg havde forestillet mig....... Jeg har bare ikke lyst til at købe en kjole, hvor der er en foundation-plet på. Det er selvfølgelig gamle modeller, som er blevet prøvet godt ude i butikkerne. Det er jo også derfor, priserne er, som de er. Men glæden går lidt af det, når kjolen skal starte med en tur til rens for at se, om pletten kan komme af........ Så jeg blev ikke en kjole rigere i dag. Min søgen fortsætter :)

Ej, det forstår jeg virkelig godt. Men hvis du bor i nærheden af vejle, er der jo også udsalg i panayotis i weekenden 1.-2. nov.

Kjolerne er ikke helt ligeså billige, men stadig optil 50% off.

Jeg købte min til 3602,- kr.

0