Soon2bemrsH

Hvilket tema har I og hvorfor?

65 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal holde vores i Creme/elfenben sølv og enkelte pink sten … Sølv og creme får lov til at dominere og det pink'e giver lige et ekstra pift :-)

Vi skal have tyl gardiner hængene hen over lofter og ned langs væggene, i en meget romantisk stil - Det skal være elegant og romantisk :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit oprindelige tema var Hollywood med rød/sort og så godt nok sølv da jeg ikke er til guld, men det lokale vi har booket har det smukkeste blå loft og blå/hvide tallerkner, så nu bliver farvetemaet hvidt med blå og sølv toner samt hvide/creme bonderoser.

Det bliver på ingen måde 'koldt' i farverne, da lokalet bliver lysdesignet til tre forskellige stemninger i løbet af festen. 1) Ankomst og inden middagen = første design, 2) når vi sætter os til bords ændres designet så det passer til middagsstemningen og 3) fra vi skal danse brudevals og resten af festen designes lokalet til a) et samtale hjørne og b) en danse fest.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes i efteråret, så gyldne farver ligger jo lige for. Den primære farve bliver guld, og vil gå igen på invitationer, wedding favours ( med små johan bulow lakridskugler med guldstøv i. Det bliver godt ) og deslige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker om farverne hvis, guld og rød - hvorfor? Ved det faktisk ikke, det var bare de farver vi kunne blive enige om :7himmel:

vi er så gået lidt andre veje vedr. farverne ....nu er vi i sort, hvid og sølv tror jeg vi er endt ud i ...da de passer super godt sammen farvemæssigt ..... glæder mig bare til at komme i gang med det hele

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farverne er: brun, vinrød, grøn og hvid - og temaet: VIN aka vineyard vintage ...Det er ikke meningen farverne skal følges slavisk, men bare være de dominerende. Jeg drømmer under alle omstændigheder om at få vilde blomster blandet i dekorationerne og det skal bare være hvad sæsonen byder på...

Det var faktisk et tema vi kom på inden vi overhovedet havde besluttet at vi flyttede hele molevitten til Italien, men nu passer det jo bare endnu bedre. I begyndelsen af september vil vinhøsten i Toscana så småt være gået i gang, så jeg planlægger at have vinranker og drueklaser som en del af bordudsmykningen. Drømmer også lidt om at have vinranker i min brudebuket, men den er jeg jo ikke selv herre over - men jeg har nu sendt hint.

attachicon.gifcenter_pieces.jpg

Hvor er det fint, vi kører vin tema, så et super inspirerede billede! Har du selv lavet det, eller er det noget du har fundet på nettet?

Det er fundet på nettet - men planen er at forsøge at kreere det selv...

Signe: Jeg vil sige at vi har lavet en prøve på kuglen med propper, og den er blevet så fin. Ar dog erfaret, at hvis den ikke skal fylde for meget på bordet, skal kuglen (inden propper sættes på) være omkring 80 mm i diameter. Det er ret let at lave:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æhh vi begge kan lide sommerfugle så derfor er vores tema sommerfugle.... Farverne er pink, grå og hvid

Vi har også sommerfugle med ind over i vores tema, og vil gerne have dem til at gå igen de forskellige steder, på bordkort, invitationer, spredt ud over bordet osv. men jeg synes at det er virkelig svært at finde nogle pæne sommerfugle f.eks. til at sætte på invitationerne. Så jeg tænkte på om du har nogle gode butikker du har fundet eller nogle gode links på nettet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tænker også at holde det i lidt hvide/sandfarvede/beige nuancer.

Men jeg er måske lidt i tvivl om det bliver lidt for "kedeligt" eller at der måske mangler noget farve?
Nogen der måske har lidt billedinspiration fra sådan et farvetema?

med venlig hilsen
Damen i det glade par

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg vidst fået farverne rigtigt på plads. Duge og servietter bliver i hvid. Og så sætter jeg lidt rosa og Mint til.

Det bliver noget med et rosa og eller Mint bånd i bordkortene, som skal være hvide. Og så har jeg lige købt pom-pom's i hvid, Mint og rosa i forskellige str. Som skal hænge i vinduerne.

Så mest Hvidt med lidt rosa og Mint. Tror det bliver virkelig fint :)

post-67829-0-80762900-1390914425_thumb.j

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helst gifts om efteråret og have efterårstema, men vi endte med august og så må det blive så tæt på efter, som muligt; Skovtema med lidt eventyr og afslappet bag-havestemning. Jeg håber at kunne få de fleste dekorationer gratis eller så godt som; Alle pynteglas har jeg i hvert fald skrabet sammen og folk vælter ind med flere syltetøjsglas, som nok kan bruges til et eller andet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores temafarve er indtil videre lilla og hvid. Jeg stræber efter en kraftig mørkelilla.

Derudover forsøger vi at blande lidt japansk ind over fordi min kæreste har studeret det. Vi ville gerne have haft kirsebærblomster men det er ikke så nemt så det droppede vi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores farver er hvid, sort og to nuancer af lilla. Vi går efter det enkle look, uden for mange forstyrrende elementer. (Er en klassisk tøs)

Det var vigtigt for mig, at min kæreste ikke skulle igennem en hel dag i et lyserødt tylhelvede. Hans ord - ikke mine :wink:

Den dominerende farve bliver hvid. Med strejf af lilla og sort. Hvid dug, hvide servietter, lys, blomsterdekorationer.

Det lilla kommer så ind i bånd på favorbox, menukort, brudebuket, hans slips.

Det sorte var kortet til invitationen, hans habit og rammen på vores gæstebog.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke det hører til her..men mine tanker om farver er hvidt og en eller anden farve grøn..enkelt og nok lidt klassisk..Nu kommer så lige et spørgsmål som måske falder uden for kategorien...Jeg havde regnet med et klassisk bryllup - mad og dans...men så siger min kæreste nu at han da ikke er til sådan noget gammeldags noget og ikke til dans. Han vil gerne ha et band eller duo der bare spiller god musik og ikke 'suppe -steg -is' og måske enda en pattegris på spid :) jeg synes der måske kommer til at mangle noget men..må jo være åben...hører gerne forslag.....Det skal helt sikkert ikke være udendørs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det jo et bryllup, så jeg er egentlig overrasket over at der ikke er flere med hjertetema :wink: men det har vi, for jeg har altid elsket hjerter - vores sengegavl er hjemmegjort i hjertedesign og på et tidspunkt var hele vores soveværelse i hjertetema ;)

Derudover er jeg en "Pink Lady" - jeg er egentlig ikke voldsomt tøset og derfor er det lidt en joke at jeg er så vild med pink som jeg er, men jeg har MANGE ting der er pink eller har hjerter og derfor lå det også lige for at vores bryllup skulle indeholde pink og hjerter :)

Udover pink har vi valgt sort og ivory - hans tøj er sort, min kjole er ivory og alt andet ved brylluppet matches så med det, samt pink og hjerter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bondegårs/naturtema - fordi det er så hyggeligt og vi elsker hygge :):) Jeg har samlet en masse inspirationsbilleder her :lol:

Det bliver birketræ, syltetøjsglas med blonder til lys, bronze-farve, og til blomster bliver det støvet lilla og lyserød, grøn og massere af creme-farve :)

I kan da lige få et af mine første inspirationsbilleder her:

post-70770-0-78978500-1392977821_thumb.j

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den første indskydelse til farve-tema var grøn og orange. Grøn fordi det er min yndlingsfarve, og orange fordi det er hans yndlingsfarve.. Men jeg ved faktisk ikke, hvor meget vi egentligt kommer til at bruge det :lol: Det finder jeg vel ud af, når der skal laves invitationer og tænkes på oppyntning.. Så langt er vi slet ikke nået endnu! :blink: Men der er også god tid endnu!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores indbydelser var lyserøde/creme... bordkort i samme mønster så tænker at blomster også bliver sart lyserøde/creme.... havde egentlig bare tænkt hvidt. Men fordi vi faldt for indbydelserne blev det dem der bestemte at vi gik lidt over i lyserød... tænker at det kun er er bordkort og blomster..

Servietter, duge og lys tror jeg bare skal være hvide.. men ved det ikke og det betyder nok heller ikke så meget for mig, bare det bliver et smukt bord :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kæmper stadig lidt med at finde farvetema. Det vil nok mest blive på invitationerne og til receptionen og ikke så meget feststedet. Min h2b overraskede mig noget ved at have en holdning til farverne på invitationen! Tænk engang :biggrin: Jeg er mest til noget med blå/lilla/rosa farver. Han er mest til blå/grøn eller alle farver, som han siger. Tænker også det kan blive lidt for regnbue agtigt! Spændt på hvad vi ender med!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kæmper stadig lidt med at finde farvetema. Det vil nok mest blive på invitationerne og til receptionen og ikke så meget feststedet. Min h2b overraskede mig noget ved at have en holdning til farverne på invitationen! Tænk engang :biggrin: Jeg er mest til noget med blå/lilla/rosa farver. Han er mest til blå/grøn eller alle farver, som han siger. Tænker også det kan blive lidt for regnbue agtigt! Spændt på hvad vi ender med!

Det er da fedt at han har en holdning til det! Det har min Thomas også til de fleste ting. Han har en overordnet holdning, og så prøver jeg at ramme plet indenfor de rammer. Tænker i øvrigt at din kæreste med de mange farver måske bare gerne vil formidle at dette er en glad fest? Eller måske gerne undgå at det bliver for tuttenuttet eller formelt? Det kan godt være en udfordring at tolke hvad det er de vil de mænd, det er som regel nemmest bare at spørge hvorfor de synes det, så man ligesom kan finde et fælles stand punkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer