sommer09

Hr og Fru Sommer 7.6.14

88 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke et smukt bryllup i havde jer :)

Tillykke med graviditeten :loveshower:

Tusind tak vi havde en dejlig dag lige efter vores hoved og vores ideer om hvad et bryllup er for os :)

Mange tak vi har fundet ud af vi det er en lille pige vi venter os :) en lille pige som er pænt aktiv og ikke ret blufærdig. Det først vi så til sidste scanning var hendes numse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både i kærligheden og savn vælger jeg at skrive det herinde.

pas på jeres mænd hvis der er nogen der læser dette. Jeg mistede desværre min mand og far til snart 2 piger her d 26/2/18 da han valgte at stoppe sit eget liv;( han gjorde det i kærlighed til mig og vores piger. Men en misforstået form for kærlighed desværre :( så

husk selvom de ikke er enige så kan alt ændre sig på kort tid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:o:o:o Ved slet ikke hvad jeg skal sige. For hvor må det være hårdt og frustrerende. Nu ved jeg/vi ikke hvad der ligger bag - og vi skal heller ikke vide det - men kunne forestille mig at det også efterlader en følelse af afmagt og raseri. Det er flot at du står frem i håb om at andre kan bruge denne tragedie til noget og ikke kommer ud for det samme; Al respekt for det og jeg håber at du kommer videre både for din egen og pigernes skyld.   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/4/2018 at 8:43 PM, sommer09 said:

Både i kærligheden og savn vælger jeg at skrive det herinde.

pas på jeres mænd hvis der er nogen der læser dette. Jeg mistede desværre min mand og far til snart 2 piger her d 26/2/18 da han valgte at stoppe sit eget liv;( han gjorde det i kærlighed til mig og vores piger. Men en misforstået form for kærlighed desværre :( så

husk selvom de ikke er enige så kan alt ændre sig på kort tid

 

Kære sommer09

 

Jeg kendte faktisk din mand. Jeg boede på skolehjem med ham, dengang vi var teenagere. Jeg kan slet ikke finde de rigtige ord til at forklare, hvor ondt det gør mig, at Sommer ikke er her mere. At jeres børn, både den store og den kommende skal undvære ham. At du skal undvære ham :( Jeg tror vi bor i nærheden af hinanden, jeg mødte ham i hvert fald af og til i netto. Jeg ved godt, at jeg i virkeligheden bare er en fremmed for dig... Men hvis der er noget som helst jeg kan gøre, så må du meget gerne sige til.

 

Mvh. Lis aka. little miss phoenix

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2018 at 3:04 PM, little miss phoenix said:

 

Kære sommer09

 

Jeg kendte faktisk din mand. Jeg boede på skolehjem med ham, dengang vi var teenagere. Jeg kan slet ikke finde de rigtige ord til at forklare, hvor ondt det gør mig, at Sommer ikke er her mere. At jeres børn, både den store og den kommende skal undvære ham. At du skal undvære ham :( Jeg tror vi bor i nærheden af hinanden, jeg mødte ham i hvert fald af og til i netto. Jeg ved godt, at jeg i virkeligheden bare er en fremmed for dig... Men hvis der er noget som helst jeg kan gøre, så må du meget gerne sige til.

 

Mvh. Lis aka. little miss phoenix

Kære Lis <3

tusind tak for din besked. Den dag du skrev var faktisk den dag lillesøster kom til verden. Hvor bor du? Jeg bor i Drejens sammen med pigerne.

men ja det er så hårdt at han ikke er her mere. Svært at forstå, selvom det var i kærligheden til os. 

Det eneste jeg virkelig ønsker er at hører nogen gode histore om han. Hvordan folk oplevede ham. 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2018 at 7:50 PM, sommer09 said:

Kære Lis <3

tusind tak for din besked. Den dag du skrev var faktisk den dag lillesøster kom til verden. Hvor bor du? Jeg bor i Drejens sammen med pigerne.

men ja det er så hårdt at han ikke er her mere. Svært at forstå, selvom det var i kærligheden til os. 

Det eneste jeg virkelig ønsker er at hører nogen gode histore om han. Hvordan folk oplevede ham. 

 

Åhh altså jeg oplevede ham som den sjoveste mest pudsige fyr!! Han havde altid et grin på læben! Jeg var kærester med Erik i starten, som i hvertfald dengang var meget gode venner med Sommer, og han drillede os konstant! Han var heller ikke bleg for at sende upassende kommentarer afsted.. Jeg kan huske første gang, jeg fik et kompliment for min bagdel var fra Sommer... Råbt igennem et kæmpe lokale :lol: Lis, 16 år var siiiiimpelthen så pinligt berørt, og han grinte bare og sagde "god røv i de bukser der!"

 

Han var generelt bare så glad og behagelig at være sammen med! 

 

Vi gik jo temmelig meget i byen dengang og her holdt han sig heller ikke tilbage.. Han var en af de eneste af drengene som turde hoppe med ud på dansegulvet (efter indtagelsen af alkohol selvfølgelig) men kønt var det aldrig helt.. Han var ikke så meget til technodans :lol:

 

Jeg bor nede ved Petersbjerggaard.. Lige ved siden af netto næsten :) Jeg så godt lillepigen er blevet født! Stort tillykke med hende.. Jeg håber I klarer jer ok alle 3? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 22.8.2018 at 10:25 AM, little miss phoenix said:

 

Åhh altså jeg oplevede ham som den sjoveste mest pudsige fyr!! Han havde altid et grin på læben! Jeg var kærester med Erik i starten, som i hvertfald dengang var meget gode venner med Sommer, og han drillede os konstant! Han var heller ikke bleg for at sende upassende kommentarer afsted.. Jeg kan huske første gang, jeg fik et kompliment for min bagdel var fra Sommer... Råbt igennem et kæmpe lokale :lol: Lis, 16 år var siiiiimpelthen så pinligt berørt, og han grinte bare og sagde "god røv i de bukser der!"

 

Han var generelt bare så glad og behagelig at være sammen med! 

 

Vi gik jo temmelig meget i byen dengang og her holdt han sig heller ikke tilbage.. Han var en af de eneste af drengene som turde hoppe med ud på dansegulvet (efter indtagelsen af alkohol selvfølgelig) men kønt var det aldrig helt.. Han var ikke så meget til technodans :lol:

 

Jeg bor nede ved Petersbjerggaard.. Lige ved siden af netto næsten :) Jeg så godt lillepigen er blevet født! Stort tillykke med hende.. Jeg håber I klarer jer ok alle 3? 

Åh for filan det lyder som min sommer <3 Nu det snart to år siden han valgte livet fra ;( men ja alkohol skulle der til ellers dansede han ikke. 
men dejligt at have noget at kunne fortælle mine piger om deres far

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer