Shfi

Bryllup d 17.62017 i festtelt

5 indlæg i dette emne

Halløjsa I kloge mennekser. 

 

Nu har jeg siddet og kigget med i de andre bryllupsdebatter, og sidder nu selv og har brug for jeres kloge tanker. 

 

Jeg er så heldig at manden min og jeg skal giftes d 17.6.2017, vi skal vies kl 13.00 i vores baghave og derefter står den på fest og hygge til folk ikke vil mere engang om aftenen/natten. 

Vi har tænkt os at leje et stort festtelt til alle 50 gæster til spisning og til at kunne søge dækning i hvis vejret står ned, men.... Jeg har læst i nogle af de andre debatter at til havebryllupperne i september var det koldt i teltene.... Tænker I vi skal leje nogle varmekanoner selvom det er midt juni vi holder brylluppet, og I så fald hvor mange?

Teltet er 6*12 meter. 

 

ps: Har I nogle skønne ideer til at pynte et festtelts hvide plastikvægge med og uden vinduer, uden at det ruinere økonomien? 

 

Håber I vil hjælpe mig med hvad I synes. <3 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til bryllupsklar og tillykke med det kommende bryllup :)

 

Jeg havde venner der holdt fest i telt i juli måned, der hvor de lejede teltet sagde de, at det ikke var varme kanoner men affugtere der var vigtigst på den årstid.

Vi overnattede ved festen og dagen efter kiggede vi i den der affugter dims, og det var helt vildt hvor meget vand der havde samlet sig. Havde de ikke haft affugteren så kan man jo godt forestille sig, at det kan blive en lidt klamkold omgang.

 

Du kunne pynte med grene og blade og blomster for at skjule de kedelige telt sider

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer