Misssofii

Location for vielse

10 indlæg i dette emne

Hej, 

 

Jeg vil høre om der er nogen derinde der kender til nogle flotte steder på Sjælland hvor vielsen kan finde sted? 

Vi vil gerne have en borgerlig vielse, men alle de steder jeg finder skal man enten holde hele festen der, ellers skal man købe forplejning til en reception eller så koster det 15.000-20.000 for en vielse der vare 15 min og eventuelt en reception på en times tid. 

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et eller andet smukt historisk sted eller lade.

 

Er der nogen der ligger inde med ideer eller måske erfaringer med gode locations? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spillet til vielser på Sonnerupgaard Gods, Rosenfeldt Gods m.v. men det har været i forbindelse med at folk har holdt den efterfølgende fest der, som du også selv er inde på. Derudover har jeg også været ude til vielse/receptioner hvor festen har skullet holdes et andet sted eller de slet ikke skulle holde fest men aner ikke hvad det koster. Jeg tror såmænd godt man kan leje lokaliteter m.v. for et kort tidsrum men udfordringen er at det næppe er muligt på dage hvor lokalerne også er udlejet til bryllupsfester (eller andet). Chancen er dog nok tilstede hvis I vælger en dag hvor der typisk ikke er så mange bryllupsfester. Det kunne være en fredag i sommerperioden men der skal man være opmærksom på at mange lejer lokaler fra fredag til søndag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil også sige, grunden til I har fået afslag er klart prioritering fra stedets side, hvis de kan få solgt et heldagsarrangement, i stedet for få timer hvor I endda har egen mad og drikke med, så gør de hellere det. Og det havde jeg nok også gjort, det er jo deres indtægt og overlevelse.
Så skal I finde et sted der normalt ikke gør sig i selskaber 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Tusind tak for jeres svar.

Jeg har nok ikke formuleret mig helt klart. Jeg søgte nogle ideer til locations. Jeg kan sagtens følge, at de prioriterer heldags arrangementer frem for en 30 min vielse eller en times reception. Men jeg mangler et sted, hvor vi kan holde vielsen - et smukt sted.

Jeg har tænkt på en udendørs vielse - (bor tæt på Roskilde - så Folkeparken kunne være smukt), men men men jeg er ikke sikker på, at jeg kan klare, at gå og spekulere på det danske sommervejr - det er for risikabelt - og jeg vil ikke giftes udenfor et smukt sted og så stå under en plastikpavillon - det synes jeg ville ødelægge det. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netop derfor er I også afhængige af at det er forbundet med nogle faciliteter, for slet ikke at tale om toiletfaciliteter. Det næste er om I overhovedet må slå en pavillon op på offentlige steder. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Misssofii said:

Det lyder spændende. Tak :) Ved du om jeg kan se billeder indefra selve lokalet på nettet? Jeg synes nemlig ikke, at der kommer noget frem når jeg googler. 

 

Så lidt :) Jeg kan desværre heller ikke lige finde noget....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer