Den Lystige Brud

Ønskeseddel - savner inspiration:)

5 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Er der nogen af jer, som har lyst til at komme med lidt idéer og inputs til bryllups ønskesedlen? Eventuelt dele jeres ønskesedler med mig? Jeg synes godt nok den er lidt svær :) 
Vi har allerede fået sammensat en del ønsker på vores seddel. Men vi er bange for ikke at have nok valgmuligheder på, og vil meget gerne komme på flere ønsker. Det er så akavet, når man er inviteret til bryllup som gæst, og alt fra ønskesedlen allerede er ribbet. Og der så kun er ting tilbage uden for ens budget. Den situation ønsker vi ikke, at nogen af vores gæster skal komme i.
Vi har været rigtig gode til at finde billige ting i prislejet 0-300 kr. Og så et par dyre ting i prislejet 700 - 3.000 kr. Men vi har lidt svær ved at komme på ting i prislejet 300-600 kr. Vi har sat en regel op om, at de ting vi ønsker os, helst skal opfylde disse 3 kriterier:
a) Noget, som holder længe (Så ikke noget elektronik f.eks.)
b) Noget, som vi kan få glæde af i fællesskab 
c) Noget, som bliver brugt (Så f.eks. ikke noget fornemt stel, som kun bruges 1 gang om året)

Hvis I har nogle idéer eller inspiration, så må I super gerne stå frem. På forhånd tak :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores ønsker :-) Håber de kan bidrage lidt til inspiration


Service - blå stentøjstallerkener og skåle
Oplevelsesgaver

Havemøbel lænestol

Salatslynge

Støvsuger

Årskort til zoo
Saltlampe

Minihakker OBH

Skærebræt i træ

Knivsæt

Gavekort til 3D laserprint i glas (til et af vores bryllupsbilleder)

Juletræsfod
Gavekort til romantisk hotelophold 

Circle of love - infinite love figur

Ekstern harddisk

Powerbank

Paraso
Terrassevarmer
Parasolfod

Hængekøje

Penge

Gasgrill
Gavekort til wellness

Gavekort til alt muligt :-) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært at ønske sig noget på andres vegne.... men hvad med

 

regnfrakke til jeres nye gas grill eller andet tilbehør til grillen  , i øvrigt kan det fine stel udemærke bruges til hverdag, det gør jeg så der er mega musel og Georg jensen bestik hver dag på mit bord :-) ...... alt noget jeg har fået i bryllupsgave og som jeg nok aldrig havde fået købt selv  :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et ret generelt "råd", men jeg har det meget ligesom "Denmodne". Det er ret svært at sige, hvad du skal ønske dig. Men jeg ville da klart ønske mig ting, som min mand og jeg kan benytte resten af vores liv. En lækker stol, Royal Copenhagen o.a. kunne være relevant :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer