max

Hjæææææælp til salmehæfte

2 indlæg i dette emne

Har akut brug for hjælp og kan se at der er mange super dygtige og kreative brude her inde:o)

 

Jeg vil meget gerne lave et hæfte med alle vores salmer til kirken, men er desværre på ingen måde særlig dygtig  til det med computer

Så er der tilfældigvis en venlig sjæl der er en skabelon på sådan et de har lyst til at dele med mig inden min computer ryger ud af vinduet thihi

(Har prøvet at føle div brugsanvisninger på hvordan man gør MEN jeg giver op - jeg har brug for en skabelon:o)

 

På forhån tak:o)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7/25/2017 at 1:40 PM, max said:

Har akut brug for hjælp og kan se at der er mange super dygtige og kreative brude her inde:o)

 

Jeg vil meget gerne lave et hæfte med alle vores salmer til kirken, men er desværre på ingen måde særlig dygtig  til det med computer

Så er der tilfældigvis en venlig sjæl der er en skabelon på sådan et de har lyst til at dele med mig inden min computer ryger ud af vinduet thihi

(Har prøvet at føle div brugsanvisninger på hvordan man gør MEN jeg giver op - jeg har brug for en skabelon:o)

 

På forhån tak:o)

 

 

Hej max.

I min tråd er der et eksempel på et salmehæfte. Du er velkommen til at gå ind og se om det er noget du kan bruge- og så kan du få den tilsendt på mail, hvis det har interesse. :)

 

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer