FrøkenPedersen

Strømper og sikkert meget andet :)

6 indlæg i dette emne

Vi skal giftes i marts og der er uden tvivl skide koldt :)
Der er ingen tvivl om jeg skal have strømper på, men hvilken farve?

Hudfarvet eller hvide? Jeg har virkelig ingen ide om hvad "man gør" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har en stor lang kjole på skal du nok holde varmen , men ellers syntes jeg du både kan vælge hudfarvet ( hvad farve du så end har :-) )  eller hvid, det komme måske lidt an på hvilke sko du har valgt.. tænker en blå sko måske ikke er så pæn I en hvid strømpe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, denmodne said:

Hvis du har en stor lang kjole på skal du nok holde varmen , men ellers syntes jeg du både kan vælge hudfarvet ( hvad farve du så end har :-) )  eller hvid, det komme måske lidt an på hvilke sko du har valgt.. tænker en blå sko måske ikke er så pæn I en hvid strømpe

Tak :) mine sko er ivory så helt hvid er nok egentligt ikke så pænt... det blev hudfarvet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er smadder svært at finde ud af hvilke farver der skal være gennemgående :)
Marts er forår og derfor vil en nuance af grønt være fin :) Det er også tæt på påske så påskeliljer/gylt er også lige til højrebenet... Men jeg kan ikke fordrage gule blomster så den går ikke :) Grøn... bob bob tjooo med nogle andre farver kan det sikkert også være pænt :) Jeg er bare ikke så sikker på det skal være den gennemgående farve...
Jeg har forsøgt at trave nogle tråde igennem men der er helt vildt mange billeder jeg ikke kan se, så den inspiration lader vente på sig :)
Ihhh som jeg synes det er svært :)
Er der nogen der har valgt rød som farve? Jeg kunne godt tænke mig at se brugerbilleder i stedet for dem man søger frem på nettet. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 8/27/2017 at 6:10 PM, FrøkenPedersen said:

Jeg synes det er smadder svært at finde ud af hvilke farver der skal være gennemgående :)
Marts er forår og derfor vil en nuance af grønt være fin :) Det er også tæt på påske så påskeliljer/gylt er også lige til højrebenet... Men jeg kan ikke fordrage gule blomster så den går ikke :) Grøn... bob bob tjooo med nogle andre farver kan det sikkert også være pænt :) Jeg er bare ikke så sikker på det skal være den gennemgående farve...
Jeg har forsøgt at trave nogle tråde igennem men der er helt vildt mange billeder jeg ikke kan se, så den inspiration lader vente på sig :)
Ihhh som jeg synes det er svært :)
Er der nogen der har valgt rød som farve? Jeg kunne godt tænke mig at se brugerbilleder i stedet for dem man søger frem på nettet. :)

 

Marts er også tid for viol og krokus, og det gør lilla til en mulig farve... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Marts er også tid for viol og krokus, og det gør lilla til en mulig farve... :)

 

Absolut :) De andre farver der vil være repræsenteret er offwhite og beige så tænker der skal lidt en kraftig farve til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer