ctrib

Tip mig - Overset perle eller strandhytte til bryllup?

5 indlæg i dette emne

Min forlovede og jeg planlægger et bryllup i '18 eller '19  med ca. 55 gæster.

 

Vi søger pt efter følgende - helst øst for Storebælt, men vi er fleksible - også overfor Sydsverige.

 

1) En semiprivat strand, hvor man enten kan sætte telt op eller der er hyggelig hytte/sommerhus, som man kan bruge i tilfælde af dårligt vejr.

 

eller

 

2) Et hyggeligt lokale med masser af sjæl (tænk sprossede vinduer, stukloft eller måske et træhus med fritlagte spær)- gerne placeret i smuk natur..

Vi vil gerne bruge egen kok, så køkken ville være rart. Men ellers må vi lave gourmet grilltema med koldt tilbehør.

Vi vil også gerne selv stå for drikkevarer.

 

Nogle bud derude - også gerne de kreative!

Kram fra Amager

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var med til det mest fantastiske og specielle bryllup ved Vesterhavet i Blokhus på den charmerende Sandsgård. Vielsen foregik på stranden lige nedenfor klitterne bag huset og festen foregik delvis i det smukke gamle hus og delvis i telt og udendørs. De havde kok og personale i køkkenet. Foto blev taget øverst på klitten med havet som baggrund. Alle ca 50 gæster overnattede der. Jeg har senere spottet, at der tæt ved Sandsgård er et andet hyggeligt sted af samme type, det  hedder Klitstuen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎11‎-‎01‎-‎2018 at 9:31 PM, ctrib said:

Fantastisk tip Freja. Det vil jeg se nærmere på :-)  Tak

 

Ved du om det blev meget dyrt for dem?

Det blev lejet her Blokhus og alt det praktiske blev tilrettelagt sm med medarbejderen på Sandsgård (Birgit) så du kan måske forhøre dig der:) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer