HSBA92

Lokaler i Odense eller omegn

2 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

 

Jeg håber, at I kan hjælpe mig :) . Min forlovede og jeg vil gerne holde et DYI og rustikt bryllup (og gerne holde prisen lidt nede). Men vi har store problemer med at finde et sted, hvor vi kan holde festen. Egentlig ville vi gerne holde festen i en lade, hvor vi kunne få lov til at danse natten lang uden at forstyrre for mange naboer. Men da hverken jeg eller min forlovet er fra Fyn, kender vi ikke så mange steder, hvor man kan holde fest! 

Vi har kigget på Teatersalen ved DOK5000 og Selskabslokalerne på Skibshusvej. Vi har også set hvad byen ellers har at tilbyde, men vi synes at det bliver for “stift” og traditionelt. 

Mon der er nogle, som kender til nogle steder i Odense eller i omegnen? :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har spillet flere steder i Odense. Der ligger jo rigtig mange gode og moderne forsamlingshuse. I Odense C ligger der Frimurerlogens selskabslokaler. Personligt syntes jeg dog de virker meget store og festen bliver nemt spredt.   

Jeg ville nok kigge på Lumby Forsamlingshus eller Sct. Knudsborg (godt nok en del udenfor Odense). Birkum Forsamlingshus kunne måske også være en mulighed hvis det er blevet moderniseret (er mange år siden jeg har været der og der virkede det meget mørkt og indelukket).   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer