Vpol

Polterabend hvornår?

4 indlæg i dette emne

Hej,

 

Vi har en veninde som snart skal giftes på rådhuset, men vi er virkelig i tvivl omkring polterabend, da de ikke vil holde nogen fest der, de bliver viet og der er kun tætteste familie med, de vil så senere (vides ikke hvornår, eller hvilket år) holde en fest og få en kirkelig velsignelse, hvor de så vil holde brylluppet - men vi er ret i vildrede, om vi skal holde en inden rådhusbrylluppet, eller inden den kirkelige velsignelse? 

 

Vi håber at der er nogen som har nogle erfaringer eller ‘løsning’ på vores dilemma.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at I skal vente til den store fest. I og med at de har lagt op til en helt stille og rolig dag, så synes jeg sagtens I kan vente med at holde polterabend til deres kirkelige velsignelse.

 

Jeg har et vennepar der først blev borgerligt viet og flere år efter fik kirkens velsignelse, de fik først deres polterabend da de holdt deres bryllupsfest ifm deres velsignelse, deres borgerlige vielse var noget de valgte at holde meget low key.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er enig med Ki. Vent til den store fest med at polte dem. :) Når de nu vælger at vielsen i første omgang kun skal involvere de nærmeste, så må I respektere det og vente. Jeg er sikker på, at I nok skal få stablet en fed polterabend sammen til dem til den tid. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for Jeres input :)

 

Vi besluttede os også for at vente, og har snakket med hans venner også, så det ikke bliver sådan at den ene får og den anden ikke :) 

 

De vælger den borgerlige i første omgang, da de sidste år blev forældre, vi blev rigtig meget i tvivl da, det virkede som om der var en skjult hentydning fra vores veninde:lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer