Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 indlæg i dette emne

Velkommen til min bryllupsplanlægning

:loveflag::loveboard::heart::loveflag::loveboard::heart::loveflag::loveboard::heart::loveflag:

Hej alle i skønne brude.

Nu hopper jeg med på vognen og laver mig en planlægningstråd - man bliver jo helt bidt af denne hjemmeside.

Hvis jeg skal fortælle lidt om os selv:

Jeg selv hedder Conni, jeg er 23 år og er født og opvokset Samsø, men bor nu i Malling (syd for Århus) sammen med min kommende mand og vores hund. Jeg er lige blevet uddannet pædagog, men er desværre en af mange som går arbejdsløs. :td: Min forlovede hedder Emil, han er 31 å;r og er også født og opvokset på Samsø. Han er lastbilchauffør.

Vi mødte hinanden for lidt over 7 år siden til det lokale påskebal på øen. Jeg var forelsket fra førsteøjekast, men måtte kæmpe lidt for at få ham. Efter Samsø festival blev han endelig min. Vi flyttede sammen efter 1 år, da jeg skulle flytte fra Samsø (han boede i Jylland). Vi hørte mange meninger omkring vore forhold pga af aldersforskellen dengang (16 og 24), men idag betyder den ingenting. Vi har gennemgået mange ting i vores forhold som har været rigtig hårde, men som jeg tror har styrket vores forhold og os som mennesker.

Frieriet:

I sommer på vores 7 års dag sad vi hjemme ved mine forældre og spiste aftensmad. Da vi havde spist ville han hente en gave til mig. Da han kom tilbage fra værelset, trak stolen til side, lagde sig på; knæ, kiggede mig i øjnene og sagde: "nu har vi været sammen i mange år og jeg vil have du skal være min". Han trak en æske op af lommen med to smukke ringe i og spurgte: "Conni, vil du gifte dig med mig?";. (dette meget romantisk for en "bonderøv" som Emil) Jeg var helt i chok, for jeg var overbevist om, at måden jeg skulle blive gift på var, at jeg skulle overtale ham til det. Svaret var selvfølgelig "JA", men det første der fløj ud af min mund var: "har du spurgt far?" - og det havde han!