yousofine

Da K & J havde været kærester i 44 måneder og blev gift - indslag, sange og taler

111 indlæg i dette emne

Iiih, hvor er det svært at få lavet en beretning.

Det var de to bedste dage i mit liv, den vildeste oplevelse og det mest ægte, ærlige, åbne, personlige og tilstedeværende bryllup, jeg overhovedet kunne forestille mig!

Fyldt med tårer, glæde, hjertevarme, dans, fest og bare SÅ MEGET os.

Dagene op til

Lørdag inden kirken

Gæsterne ankommer

Ankomst til kirken

Buketten

Præludium

Tale

Vielse

Sang

Postludium

Kys og kram foran kirken

Kørsel fra kirke til recpetion

Reception

Location

Festen -oppyntning

Festen -pladser og bordplan

Mors tale

Mandens tale

Toastmaster

Bestman og svigermor

Kys, kys og mere kys

Bordplan til hovedret

Introduktion og bordplan til forret (et tilbageblik)

Pausedans

Brudens tale

Mosters seje sang

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene inden

Vi holdt selv fest, så alt oppyntning, borddækning, indsamling af fade, serveringspiger og det hele stod vi selv for.

KÆÆÆÆMPE arbejde, så gjorde vi fik et meget personligt bryllup, men det kan altså anbefales at betale sig fra noget af det... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag inden kirken.

Jeg gjorde mig klar hjemme med et par skønne veninder.

En af mine bekendte havde jeg bestilt til at sætte hår og makeup. Han har gjort det før og er rigtig god -plus han kender mig meget.

Øjenmakeuppen var til dels inspireret af Kelis 4th of july-video. Jeg havde både ekstra vipper over og under øjet -lidt i totter. Det er svært at se på billederne og det blev selvfølgelig ikke lige så dramatisk :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vs9JWxdRnLU

Billeder kommer...

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Folk er ved at finde på plads.

Vi havde silkepapirspomponer i loftet til festen, så jeg havde lavet nogle i små udgaver i servietter til stolene. Synes det matcher den smukke, smukke altertavle, som præsten har lavet så fint!

post-46408-0-03804600-1318258232.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veninderne gik fra mig i ca 13.45 og min mor og jeg trippede så rundt et par minutter.

Vielsen var kl. 14.00 og det var strålende sol!

Vi ville gå ned til kirken, da vi bor få minutter derfra.

Veninderne tog mine sko med, da vejen er brostensbelagt, og det ville være mere behageligt at komme i flade sko end at starte med at vakle og måske også få lidt stress.

Mine sko blev stillet i våbenhuset og ventede på mig, da jeg kom.

Her kommer min mor og jeg ned af vejen mod kirken.

Det var den VILDESTE gåtur, så hyggeligt, men virkelig mange sommerfugle i maven.

post-46408-0-80101800-1318259014.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min ALT for skønne fotograf Lasse Baltzer kender mig efterhånden godt og havde lige fanget mine sko i døren. :a1221:

Og så er det måske også her, at jeg skal nævne, at vi havde billederne søndag!!!! Altså dagen efter. Han er vidunderlig.

Lidt om skoene:

Jeg samler på Louboutin-sko. Det er en stor hobby og passion for mig. Jeg har omkring 15-20 par og går meget op i at finde særlige par og havde en bred samling. Forskellige typer og modeller samt speciel edition og lignende.

Jeg ville gerne have skoene udtrykte MIG. Så derfor skulle det selvfølgelig være dem, der i Louboutinkredse har kælenavnet Rasta-skoen. De er vildt smukke, farverige og sjove! Og de matchede kjolen SÅ fint.

post-46408-0-62972400-1318259254.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUHUUU, har glædet mig SÅ meget til din beretning. Især til at se dine fede sko og super smukke kjole! Så bare smæk godt med billeder på!

Og så lidt flere detaljer på den beretning, vi tidligere zillaer kan ikke få nok :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min mor og jeg lige ankommet til kirken.

Jeg har endnu ikke nået at skifte sko :)

Jeg mistede min far for et par år siden, og derfor fulgte min mor mig op. Det var der ingen tvivl om!

Min mor var meget, meget stolt og beæret. Og elskede det!

Min mor og jeg er meget tætte, og jeg ser op til hende, så det var bare helt som det skulle være.

20110820-IMG_0092.jpg

Redigeret af yousofine
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Buketten har jeg selv valgt/bestemt/fundet på.

Med en kjole med blomster på, viste jeg, at jeg ikke ville have blomster i buketten. Og det betød hverken noget for mig eller min mand at han skulle gøre det.

Sukkulenter var et gennemgående tema og de endte på bordene, i brystbuketterne og så også som det se i buketten. Jeg valgte en tæt buket med et langt skaft. Den var i øvrigt ret tung -på den gode måde. Altså "gods i den". Synes den var så fed at holde.

I får lige et nær billede af den.

Og den matchede kjolen SÅ FLOT!

20110820-IMG_6512.jpg

Nærbillede med kjolen, så I kan se farverne:

20110820-IMG_0092_besk.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præludium.

Uuuh, det var så overvældende at stå i våbenhuset. Jeg skiftede sko og så trillede tårerne ellers ned af kinderne på mig.

På vej op af gulvet grinede jeg, for jeg synes bare, det var så dejligt, samtidigt med at det var lidt "skørt". Altså hele de show... når det jo "bare er os".

Og jeg elskede den gåtur! Jeg havde lovet mig selv, at høre musikken, men det var rigtig svært.

Jeg kiggede på Klaus hele vejen, selvom jeg også havde lyst til at kigge på alle gæsterne. Jeg synes dog, at det vigtigste var Klaus og jeg. Han fældede ikke en tåre, men så meget rørt og glad ud.

Min mand sidder yderst, hvilket vi valgte af hensyn til gæsterne :)

20110820-IMG_6188.jpg

Elsker lyset der strømmer ind af dørens små vinduer! :a1221:

20110820-IMG_6203.jpg

20110820-IMG_6208.jpg

20110820-IMG_6217.jpg

20110820-IMG_6190.jpg

20110820-IMG_6224.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

20110820-IMG_3509.jpg

20110820-IMG_3539.jpg20110820-IMG_3533.jpg

20110820-IMG_0096.jpg

Præstens tale.

Præsten er FABELAGTIG!!!

Fuldstændig fabelagtig!!!

1. han mødte os afslappet i strømpesokker til mødet

2. man må ALT i forbindelse med bryllup. Selv vælge salmer, musik, kaste med ris, sidde hvor man vil, tage billeder

3. han holdt den mest nærværende og vidunderlige tale

Talen

Vi skreg af grin under hele talen -hele kirken.

Han startede med at spørge: "Hvorfor er vi her? Hvorfor har I forstyrret os på denne lørdag, og trukket os her hen?" :lol::griner:-

Derefter startede han med Filipinerne. Og der er der jo en frue... Imelda Marcos. Med en masse sko. Og så talte han om kvinder og højhælede sko. Hvordan vi imponerer og tiltrækker mænd. Og så talte han om hvorfor jeg stadigvæk gik i høje sko, når jeg nu havde fået Klaus.

Han talte videre om at vi var her for at "flippe ud". At flippe ud kommer af at tage flippen løs på skjorten. Slappe og og slå sig løs.

Det er umuligt at gengive den tale. Men det var HYLEMORSOMT! Og fuldstændigt ærligt og nærverende. Perfekt!

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer