D&SHoffgaard

D&S Hoffgaard's sommerfuglebryllup- billeder fra polterabend

197 indlæg i dette emne

Velkommen til vores bryllupstråd. :lol:

Nu er vi endelig kommet rigtig i gang med planlægningen og synes jeg trængte til at få samlet alle vores ideer og planlægning i en samlet tråd.

Om os:

Jeg hedder Sannie, er 25 år og arbejder som forskningslaborant. Min tilkommende, Dennis er 29 år og er elev hos kvickly.

Vi mødte hinanden i marts 2008, gennem en fælles veninde, som arragerende en ørkenens sønner aften, for alle de af hende venner, som var store fans af dem. Aften gik mest med at se hinanden an og da Dennis den gang havde en 10 år yngre kæreste, regnede jeg ikke rigtig, at jeg var noget for ham. Men kæresten røg ud kort tid efter og efter et par fester, hvor der var en fantastisk kemi i mellem os, begyndte vi at date.

D. 7. oktober 2008 gjorde vi det så offentielt, at vi var kærester.

Vi har virkelig fundet hinandens modstykke og komplimentere hinandens styrker og svagheder. Inden længe blev det ret særiøst i mellem os og selvom vi er hinanden første særiøse kærester, så fandt vi hurligt ud af, at det var mere seriøst en bare kæresteri. I marts 2009 fik vi ens symbolringe og i august 2009 flyttede vi sammen til Roskilde.

I dag har vi boet sammen i små 3 år og har en 2½ værelses i Slagelse.

Dette er os:

post-53781-0-61984000-1321186755.jpg

Frieri Her

Dato Her

Budget Her

Tema Her

Kirke Her

Forsamlingshus Her

Ringe Første udkast Andet udkast

Brudekjoleprøvning Her

DIY-projekter Her

Brainstorming over bordpynt Inspirationsbilleder Brainstorming og skitser Vaser

Servietter/bordkort Prototype 1 Prototype 2

Ønskeliste Her

Bryllupsmenu Menu forslag fra kokkken

Byllupskage Inspiration og mere Her

brudebuket Inspiration

Brudeundertøj Her

Slør Her

Brudesko Her

Brudetaske her

Brudefrisure Inspiration

Musik Under middagen Efter middagen

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato: