Missling

Mette&Claus 29. juni 2013 - Så er det i dag!

135 indlæg i dette emne

Yay! Så blev det endelig min tur til at oprette min egen tråd! Efter snart 16 år sammen skal vi endelig giftes!! :heart:/>

Vores bryllup bliver lidt af et kopi-bryllup. :)/> Jeg har nemlig fået min idéer fra alle jeres andres tråde, som jeg har læst flere 100 sider af. Og jeg glæder mig til at få mange flere idéer det næste år!

Vi har ikke rigtig styr på noget endnu, (har dog en masse idéer), men vi har jo også over et år til at finde ud af det...

Jeg håber iøvrigt, at familie og venner vil være så venlige at holde sig væk fra denne tråd...

Oversigt

Feststed: Silkeborglejren

Kirke: Ebeltoft Kirke

Tidspunkt: Lørdag den 29. juni 2013 kl 14.30

Mad: Lavet af kokken fra restaurant Mellem Jyder http://www.mellemjyder.dk/

Musik: De Spildte Taltenter http://www.spildte.dk/

Redigeret af Missling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

At du har fået en masse idéer og inspiration fra en masse andre brude herinde, gør ikke jeres bryllup til et kopi-bryllup... Vi er her jo alle for at lade os inspirere af hinanden og hjælpe hinanden... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre mere om alle de idéer du/I allerede har.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons:

Hehe, ja, man kan meget let få imponeret sin familie og venner med alle de *originale* ideer man pludselig har til invitationer, pynt, underholdning m.m.m. :tunge:

Men det er jo bare skønt med sådan en brainstorming fabrik som BK så vi alle sammen kan få et unikt bryllup med lidt inspirationshjælp :super:

God fornøjelse med planlægningen - vi kommer til at følges et godt stykke af vejen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons:

At du har fået en masse idéer og inspiration fra en masse andre brude herinde, gør ikke jeres bryllup til et kopi-bryllup... Vi er her jo alle for at lade os inspirere af hinanden og hjælpe hinanden... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre mere om alle de idéer du/I allerede har.. :cheerleader3:

Velkommen til :balloons: :balloons: og tillykke med det kommende bryllup ()()

Velkommen til :bestwishes: Håber du får mange gode timer på BK :heart:

Velkommen :balloons:

Hehe, ja, man kan meget let få imponeret sin familie og venner med alle de *originale* ideer man pludselig har til invitationer, pynt, underholdning m.m.m. :tunge:

Men det er jo bare skønt med sådan en brainstorming fabrik som BK så vi alle sammen kan få et unikt bryllup med lidt inspirationshjælp :super:

God fornøjelse med planlægningen - vi kommer til at følges et godt stykke af vejen :biggrin:

velkommen til jep en masse idere kan man hurtig få her inden,,,

Velkommen til :)

Det er jo skønt med sådan et sted her der kan inspirere, det er ikke kopi, bare inspiration ;)

Glæder mug til at se hvad du finder på :)

Tusind tak, alle sammen for jeres søde velkomst. Dejligt at blive en del af et forum, hvor jeg har luret med længe! Og brugt ufattelig mange timer. Og det bliver vist ikke mindre fra nu af. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må jo hellere skrive lidt om os.

Jeg hedder Mette, er snart 33 år og er sygeplejerske. Min kære kæreste - H2B - hedder Claus og er snart 37. Vi er begge fra Ebeltoft og mødtes for snart maaaaange år siden gennem en fælles fritidsinteresse, men der gik faktisk flere år, inden vi fik øjenene op for hinanden. Men vi var nu heller ikk så gamle dengang. Jeg var 16, da vi på en tur endelig så på hinanden med andre øjne og endte med at dele luftmadras. :a1221:

Tiden gik og vi var fra hinanden et par gange, men kunne alligevel ikke lade hinanden være og i år 2000 flyttede vi endelig sammen. Der skulle gå 7 år og et barn (vores dejlige pige Lucca), før han faldt på knæ. Vi havde fået et weekendophold i julegave, og havde ikke fået det brugt, men Mortens Aften 2007 blev vi sendt af sted af min søde svigermor, mens hun passede vores datter. Jeg havde i smug bestilt hotellets junior-suite som en overraskelse, og efter en skøn middag, gik vi op på værelset, og Claus hev SIN overraskelse frem. Altså en ring, piger!!! (y)

Jeg blev selvfølgelig super rørt og glad, for vi havde snakket om det meget længe.

Men et er lysten til at blive gift, noget andet er økonomien, og den er først faldet på plads nu 4½ år (og en pige mere, Leah) efter frieriet.

Så nu skal alle drømmene endelig blive til virkelighed. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Det er et fantastisk forum med masser af søde brude og kommende brude, som med glæde deler ud af deres erfaringer og inspiration til at få et helt personligt bryllup - tag for dig og nyd det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft rigtig svært ved at finde ud af, hvor vi skulle holde brylluppet.

Der er jo mange ting der spiller ind. Vi kører lavbudget-bryllup, så det skulle være et sted der var billigt. Derudover ville vi gerne selv bestemme det hele, og gerne et sted med billig overnatning til vores gæster, da de kommer fra hele landet. Så vi er endt med noget der hedder Silkeborglejren. Det er Silkeborg kommune der har en feriekoloni, som ligger på Ahl lige udenfor Ebeltoft. Lokalerne ligner en ferie-koloni :td: , men satser på vi kan pynte det op, så der bliver hyggeligt, og så er der mange værelser til vores gæster. Og så ligger det lige ned til stranden, så håber på godt vejr, så vi måske kan tage billeder på stranden og hvem ved, måske en midnatsdukkert. :lol:

I får lige et billede af det ene lokale, hvor vi regner med selve middagen skal holdes.

PICT0127+%28Small%29.JPG

Og så lige et link til lejrens temmelig dårlige hjemmeside: http://www.silkeborglejren.dk/

Vi mangler iøvrigt lige at få kontrakten på plads, men regner helt bestemt med vi finder ud af det. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Valg af kirke...

Jeg er lidt i tvil om hvilken kirke jeg gerne vil giftes i. H2B er ligeglad, han ville nok helst giftes på en fodboldbane, men respekterer mit ønske om en kirke, så jeg får lov at vælge. Ebeltoft Kirke er vi begge konfirmeret i, og den er dejlig lys og hyggelig. Men der er også en mulighed der hedder Dråby Kirke. Den ligger 3 km udenfor Ebeltoft, lige i nærheden af hvor mine forældre bor. Der er jeg døbt. Den er rigtig hyggelig, noget mere dunkel end den anden, og jeg kan ikke finde ud af om det gør den mere hyggelig eller lidt skummel/dyster. :unsure:

Under alle omstændigheder skal vi spørge om lov til at blive gift et af de to steder, da vi jo ikke hører til nogen af dem, da vi til daglig bor i Herning...

I får lige et billede af hver kirke.

Ebeltoft:

ca072bebbe.jpg

Dråby Kirke:

194bffbd61.jpg

Som I kan se, har Ebeltoft også nogle trin op til alteret, så det hele ligesom foregår lidt "højere", så det er nemmere at se, men måske er det hyggeligere at være i øjenhøjde med gæsterne??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, den er svær. Synes begge kirker ser hyggelige ud :) Er der en af dem, der ligger bedre i forhold til feststedet?

Hvis I har valgt et farvetema, kan du jo vurdere hvilken kirke, der passer bedst ind i det :griner:-

Hvis du er døbt det ene sted og konfrmeret det andet sted, så tror jeg godt du kan få lov at blive gift begge steder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt I endelig kan planlægge bryllup :heart: Jeg har også været sammen med min h2b siden vi var 15 (men er så kun 23 år nu) :fløjt:

Jeg synes virkelig det er nogle flotte kirker!!! Er nok mest til Ebeltoft og synes det er fedt med det ekstra lille trin op så I rigtig kan blive set :) Mht. at være i "øjenhøjde" så står I alligevel med ryggen til under vielsen og resten af tiden har I kun øje for hinanden :a1221: Men du kan jo også overveje hvilken kirke iforhold til præsterne - hvem kan du/I bedst lide?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh ja, tak for jeres kommentarer om kirke. Tror mest jeg hælder til Ebeltoft Kirke. Det skulle jo gerne være en smuk sommerdag, og så må kirken også gerne være lys og varm og glad. (hvis en kirke kan være det...) Meen vi skal lige have datoen helt på plads med feststedet, før vi booker kirken, så nu må vi se om den er ledig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sko!

Ja, selvfølgelig skal man købe sin kjole først. For det er vel skoene der skal passe til kjolen og ikke kjolen der skal passe til skoene. Men...

I dag var jeg i Bianco for at kigge efter nogle helt andre sko og så stod de bare der... Man har jo en idé om hvordan hele ens outfit skal se ud ( selvom jeg kan læse herinde, at mange ender med en helt anden type kjole end de regner med), og jeg har længe tænkt, at jeg skulle have guldsandaler på. Så nu købte jeg den altså!

De kostede kun 350,- og spørgsmålet er sådan set om jeg kan vente helt til brylluppet næste år, inden jeg tager dem på. :oops:

Nå, men dette markerer faktisk mit første brullypskøb! :cheerleader3:

Og her kommer selvfølgelig et billede, dem ved jeg jo I elsker...

100273.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sko!

Ja, selvfølgelig skal man købe sin kjole først. For det er vel skoene der skal passe til kjolen og ikke kjolen der skal passe til skoene. Men...

I dag var jeg i Bianco for at kigge efter nogle helt andre sko og så stod de bare der... Man har jo en idé om hvordan hele ens outfit skal se ud ( selvom jeg kan læse herinde, at mange ender med en helt anden type kjole end de regner med), og jeg har længe tænkt, at jeg skulle have guldsandaler på. Så nu købte jeg den altså!

De kostede kun 350,- og spørgsmålet er sådan set om jeg kan vente helt til brylluppet næste år, inden jeg tager dem på. :oops:

Nå, men dette markerer faktisk mit første brullypskøb! :cheerleader3:

Og her kommer selvfølgelig et billede, dem ved jeg jo I elsker...

100273.png

Iiih, tillykke med dit første bryllupskøb :loveshower:

Du vil formentlig finde ud af, at skoene ikke kommer til at bestemme over kjolen, men sålænge de ikke er dyrere end 350 kr, er det jo heller ikke en katastrofe hvis de slet ikke går med den fremtidige kjole. Og de er jo ikke hvide - så du kan jo altid bruge dem som festsko til en anden lejlighed hvis det er :thumbsupsmileyanim:

Men de er fiiiine :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, den her har jeg da misset - velkommen hertil!

Du må da ikke kalde dit bryllup for en kopi - selvom du får idéer andre steder fra, bliver det et personligt bryllup som symboliserer jer sammen :)

Hehe, nej, det var heller ikke ment sådan. Bare ment som at jeg allerede inden jeg rigtig er kommet igang har fået super meget god inspiration herinde. Selvfølgelig bliver det personligt, for det er jo sammensat på vores min måde, og så krydret med lidt nye idéer også. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh fine lokaler og mægtig fine sko.. Det bedste ved at købe sko tidligt, er at man får mange nye sko i garderoben - jeg købte først nogle røde, og endte med den samme sko i hvid... Hehe men nu har jeg også de røde - til 350 kr..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, så fik de største ting helt på plads. Feststed er booket, det blev som skrevet Silkebog-lejren. OG kirken er booket, det blev Ebeltoft Kirke lørdag den 29. juni 2013 kl 14.30!

HURRA JEG SKAL GIFTES!!!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ja, jeg ved det godt. Det er ikke noget nyt, men det føles bare mere og mere virkeligt, når man har fået nogle ting på plads...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer