MichelleBang

Michelle og Søren 7.9.13 - Brudepigekjole købt:)

24 indlæg i dette emne

Så blev det min søde kæreste og min tur til at gå ned a kirkegulvet

:thumbsupsmileyanim:

Og med alle de fine planlægningstråde i andre har, måtte jeg bare med på vognen!

Der er jo ikke noget bedre end at dele sine oplevelser med andre tøser.

Vores historie i korte træk er at vi mødte hinanden på den lokale karaokebar og der gik ikke lang tid for vi blev kærester, flyttede sammen, købte hus og så fløj 5 år ellers

:rolleyes:

Og ja bryllup kom vist på tale ret mange gange over de sidste 5 år så tilsidst måtte han jo på knæ.

Det skete den 16. august i år så den 7.9.13 siger vi endelig ja til hinanden

:loveshower:

Så nu skal vi bare i gang med at planlægge vores livs fest!

Så langt er vi nået i planlægningen indtil videre:

Kirken er booket

Lokaler er booket

Brudesvende - 2 stk. H2b's bedste venner

Brudepiger - Min niece, min kusine og min veninde

Farve tema - Lilla

Fotograf er booket

Brud:

Kjole - Er valgt, skal bestilles hjem midt i marts.

Sko - Kan ses her.

Brudepigekjolen til min niece kan ses her

Prøve på vores bryllupskage

Og så kommer resten hen ad vejen :biggrin:

Redigeret af MichelleBang
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

For at spare lidt penge og for oplevelsens skyld, skal jeg lave vores bryllupskage. Så selvfølgelig skulle jeg med mine veninder på kagekursus, så jeg kunne lære at ligge fondant på.

Det var super sjovt, så kan virkelig anbefales hvis nogen vil have en hyggelig tøseaften!

Men i skal da lige se et billede af min kage :wink: Bryllupskagen bliver i samme stil bare firkantet og med lilla silkebånd for neden.

post-62211-0-02127500-1353353177.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er i søde! Mange tak :biggrin: Nej har aldrig arbejdet med fondant før så var virkelig spændt på om det var noget jeg kunne finde ud af.. H2B blev heldigvis også imponeret, da han så den så nu glæder jeg mig bare endnu mere til at lave vores kage.

Så hvis man gerne vil lave sin egen kage kan det godt betale sig at tage på kagekursus for man lærer en masse gode teknikker til fondant og pynt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

flotte flotte sko. Har selv købt det mærke ( genkender æsken.. :wink: ) og de er dejlige at have på. tillykke med dem!

Tak :biggrin:

Hvor købte du dine sko henne?

Har købt mine hos Brandos.dk..Jeg fandt flere fejl ved skoene så har fået dem til at sende mig nogle nye uden limklatter, røde streger og slidt sål :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vildt lækre sko!! Og damm det er en flot kage af første forsøg :o:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :wink:

Er virkelig spændt på om jeg kan lave en der er endnu pænere til den tid! Har fået min mutti til, at hjælpe så håber alt går godt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer