Alexandra

Alexandra & Jonas 24.05.2014 - Ny kirke og billeder af kjolen

107 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette en planlægningstråd :biggrin:
Først vil jeg lige benytte lejligheden til at præsentere mig selv og min dejlige forlovede :heart:


Jeg hedder Alexandra og jeg er 24 år gammel, adopteret fra Colombia, studerende på Cand.Ling.Merc. i spansk erhvervssprog og international erhvervskommunikation på universitetet og bor sammen med min forlovede og vores hund i en lille villa i 8881 Thorsø.
Jeg mødte min elskede Jonas tilbage i 2009 igennem hans kusine, som var min bedste veninde på det tidspunkt, og lige fra første øjekast tænkte jeg: "ham jeg bare have" - og han havde det heldigvis på samme måde med mig :loveshower:
Vi blev kærester d.24 maj 2009 og vores forhold udviklede sig med raketfart! Jeg blev student i juni 2009, tog 5 uger på sprogrejse i juli 09 og da jeg kom hjem i august 09 flyttede vi sammen, og lige siden har vi bare været hr. og fru Danmark! :bed:
I september 09 købte vi vores dejlige border collie Milo og vores første bil. I februar 2013 købte vi så vores første hus, en lille 1 plans villa i byen Thorsø, og kulminationen af vores lykke og opfyldelsen af min drøm kom d.01.01.2013 :a1221:

Frieriet:
Vi var taget med et vennepar til New York at fejre nytår, eller dvs. det var egentligt deres bryllupsrejse, som vi ret impulsivt sneg os med på :tunge:
Efter nogle fantastiske dage med vidunderlige oplevelser i dagene op til nytår, tilbragte vi selve nytårsaften til en hyggelig privatfest hos en af Jonas' danske veninder, som bor i New York med sin kæreste, og lige efter vi havde kysset og hoppet ind i det nye år, tændte vore ene kammerat for sangen "Have a litlle faith in me", som Bon Jovi synger i filmen "New Years", og så holdt min dejlige kæreste en lille tale for mig, hvor han takkede mig for at have gjort hans liv til noget meget bedre, og at derfor ville han gerne spørge mig om noget.
Da det så gik op for mig, hvad han havde gang i, så begyndte jeg at hyle, og han faldt så på knæ, med den fineste ring, og spurgte om jeg ville tilbringe resten af livet sammen med ham, så han kan gøre mit liv ligeså godt, som jeg har gjort hans?!
Dér stod jeg jo så, som en anden tude Marie, nok så flot med en latterlig pink nytårshat, totalt kiksede nytårsbriller, som i øvrigt må have gjort det pænt svært for Jonas, at se mig rigtigt i øjnene under hele frieriet :blink: Hulkende fik jeg dog sagt ja (eller i hvert fald noget der mindede meget om det), og så kom der ellers en hel bølge af champagne, som blev sprøjtet på os, og der blev sagt tillykke på både dansk og engelsk :biggrin:
Det viste sig, at Jonas' veninde havde filmet frieriet, så vi kunne vise det til vores familier, når vi kom hjem til Danmark, når nu de ikke kunne være der til at overvære det hidtil lykkeligste øjeblik i vores liv!

Videoen af frieriet kan I se her

^^ Totalt typisk mig, som ikke har den fjerneste ide, om hvad dælen der skal til at ske, da min kammerat begynder at tage billeder tænker jeg bare: "fedt nok, så skal vi sikkert have taget gruppebillede, eller også skal vi udbringe en fællesskål, eller måske der er nogen, der skal holde tale" - Hvilket der jo så tydeligvis også var én bestemt person der skulle :loveshower::a1221:
I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede af ringen, som er en smuk klassisk alliancering fra Scrouples Grace serien i 14 kt. guld med en 0,03 ct. Brillant i.

post-64029-0-39067900-1377281257_thumb.j

Jonas tog totalt fusen på mig med det frieri, og han havde allerede inden vi tog afsted til New York spurgt mine forældre om lov til at gifte sig med mig, og vist dem ringen, og fortalt alle i hans familie om planerne, og så havde han fået vores vennepar, som vi rejste med, til at tage den med i deres kufferter ,og de havde så haft den under hele ferien derovre :lol: Der er vist ingen tvivl om at den ferie og nytårsaften, var den bedste nogensinde! Vi har såmænd også allerede snakket om, at bryllupsrejsen skal gå til New York!

Brylluppet bliver d.24 maj 2014, fordi det er vores 5 årsdag :a1221:

Bryllupsplænlægningen er dog helt klart påvirket af, at jeg skal på praktikophold i Spanien fra d.29 juli til d.23 december 2013, så der er nogle ting, som vi simpelthen er nødt til at have på plads, inden jeg rejser.
Nå men for at komme til sagen, så ser min bryllupsplanlægning og mine deadlines således ud:

Grøn = er klaret || Orange = er "in process" || Rød = er ikke på plads endnu


Kirken - Vi skal giftes i Thorsø kirke
Budget - Vores budget er på 48.000 +/-
Gæsteliste - Vi inviterer 61 gæster til vielse og bryllupsmiddag
Festlokalet - Vi har booket lokaler på det smukke og idylliske Amstrupgård
Overnatning til gæster langvejs fra - Værelser og lejlighed er reserveret på Vellev Mose
Fotograf til de officielle bryllupsbilleder - Professionel fotograf, som gør det som en vennetjeneste
Bryllupskage - Min mor og Gudmor har tilbudt at stå for vores bryllupskage <3
Frisør/make-up - Min mor har bestilt tid hos frisør Maria Vesti, som netop også har vundet DM i makeup
Brudekjole - Jeg fandt drømmekjolen hos Lucca Bride outlet, sat ned fra 10.000 til 2500,- og min skønne mor betalte den ||
Se billeder fra kjoleprøvning :c166:

Brudesko - hele to par endda, og det ene fik jeg af min moster <3

Fotograf til bryllupsfesten - Det bliver en god ven af familien, som også er en habil fotograf!
Musik til bryllupsfesten - Vi får pianist under bryllupsmiddagen og 4 mands band fra 23-02!
Overvej tema/farver - Farverne i vores tema er lilla, creme/hvid og guld!

Vielsesringe - 14 karat rødguld med en smal stribe i hvidguld og 5 brillanter i dameringen!
Transport til/fra kirke - Deadline 30.06.2013
Vælge forloveren - Deadline 15.01.2014
Vælge gavekordinator - Deadline 15.01.2014
Vælge toastmaster - Deadline 15.01.2014
Udarbejd ønskeliste - Deadline 20.01.2014
Send invitationer ud - Deadline 24.01.2014
Bestil brudebuket, knaphulsblomster m.m - Deadline 15.02.2014
Indsend ægteskabserklæring - Deadline 24.02.2014
Køb tøj til brudgom - Deadline 31.03.2014
Aflever prøvelsesattest - Deadline 10.04.2014
Gennemgå vielsesritual/ceremonien med præst - Deadline 10.04.2014
Giv besked om endelig antal gæster til feststed - Deadline 24.04.2014
Indsend ansøgning om navneændring - Deadline 01.05.2014
Udarbejd en bordplan - Deadline 04.05.2014
Hente ringe og tøj - Deadline 14.05.2014
Aflevere bordkort samt andre rekvisitter til feststed - Deadline 19.05.2014
Aflevere kirkehæfter til kirken - Deadline 19.05.2014

Puha, det var vist det hele for nu :lol: Jeg skal gøre mit bedste for løbende at opdatere vores fremskridt i processen og med billeder og beretninger fra diverse DIY projekter, som vi skal igang med hen ad vejen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til lykke med frieriet, det har da været en ganske særlig nytårsaften må man sige.

/Josephine

Tusind tak :) Ja det var den bedste nytårsaften i mit liv, både med oplevelsen af fantastiske New York og så mit livs kærlighed der faldt på knæ <3 vil aldrig glemme det! VI har snakket lidt om at bryllupsrejsen skal gå til New York ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din egen planlægningsråd. Iiiih hvor blir man misundelig på dit nytår og ikke mindst friereiet! Kunne din kæreste evt. Kontakte min og fortælle hvordan man gør ;) Hehe

Tihi tak skal du ha' :) Jaa sagtens, vi har også frieriet på video hvis det var noget for din kæreste at se, " sådan helt tilfældigt" ;) Men mon ikke din kæreste nok skal fnde sin helt egen fantastiske måde at fri på :loveboard: D

e har det med at overraske, de der kære mænd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update d.13.05.2013:

Ja, som det kan ses på min liste, har vi nu både fundet fotografen til selve bryllupsmiddagen, samt musikken ! :cheerleader3:

Fotografen er en god ven af familien, så det kommer til at virke som en helt naturlig ting at have ham med til festen, og jeg har set hans billeder fra tidligere fester i familien, og de er super gode. :thumbsupsmileyanim: Han er rigtig dygtig til at fange de rigtige øjeblikke og tage billeder, som på ingen måde virker opstillet. Så jeg glæder mig til at kunne dele dagen og aftenen med ham, og samtidig at se alle de gode billeder han får taget. :biggrin:

Mht. musikken, så er jeg selv sanger :fløjt: , og har i en del år sunget i funk/gospel koret Funky Friends, som ejes og dirigeres af Annette Trollegaard Jørgensen og Peter Nielsen.

Annette og Peter er begge uddannet på Musicians Institute i USA og på Det rytmiske musikkonservatorium i Århus. De har begge stor erfaring indenfor kor, og har ledet mange forskellige kor. Bl.a. Sønderborg Gospel Choir, som de startede i 1993.

Annette Deltog i 2009 i Allstars på TV2, hvor hun vandt 250.000 kr. m/Bamse Allstars, som blev doneret til Diabetes børn i Århus og omegn. :super: - I kan læse mere om parret og deres musik på: http://www.annettetr...aard.dk/2965541

Parret er nogle af vores gode venner, som vi ses med privat, og det var derfor oplagt at spørge dem, om de ville spille til vores bryllup,som en vennetjeneste og dermed med god rabat på prisen. :fløjt: Sammen udgør Annette og Peter nemlig bandet Soulful Injection, og derudover har de partybandet Hit'Shake, hvis faste besætning består af:

Annette Trollegaard Jørgensen på sang og guitar, Peter Nielsen på guitar og sang, Thomas Friis på Trommer, Mark Ong på bas og kor, samt Nicolai Øgendahl på keyboards og kor.

Det er så dette Hit'Shake partyband med 4 mand, som vi har hyret med sanger, guitarist, pianist og trommer. :thumbsupsmileyanim: Aftalen er så at pianisten spiller under middagen fra kl.18-22, og så slutter resten af Hit'Shake bandet sig til og spiller fra kl. 23-02.!

Igen synes jeg, at det er virkelig dejligt, at det er folk vi kender og er glade for, som skal spille musikken og dermed være en del af vores store dag, og vi ved, at de kender os og vores ønsker og selvfølgelig vil yde den tand ekstra for at glæde os <3 :loveshower:

- og at det hele så bliver lavet til en speciel vennepris, er kun et kæmpe plus :lol::thumbsupsmileyanim:

Mht. den videre bryllupsplanlægning, så bliver den sat en LILLE SMULE på pause, da jeg sidder med eksaminer nu og frem til d.11 juni, men derefter er der dømt sommerferie, og så skal der dælme ske noget med bryllupsplanlægningen. Vi skal i hvert fald ud og se på vielsesringe, da disse helst skal være valgt og bestilt inden d.29 Juli, hvor jeg rejser til Spanien! :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Update d.21.05.2013: Monogram.

Jeg kom da lige i tanke om, at jeg allerede tilbage i januar oprettede et emne herinde omkring hjælp til et monogram, da jeg selv er håbløs til sådan noget. Jeg havde siddet en hel dag og forsøgte at lave et monogram, og det blev ærligt talt det arveste L***, :td: Så jeg bad BK's dygtige og kreative brude om hjælp.

Jeg kunne ikke huske, hvordan reglerne er ift. rækkefølgen af navne, men jeg nåede frem til den konklusion, at fordi vi hedder Alexandra og Jonas og vores forbogstaver dermed er A og J, så er det ret symbolsk at lave monogrammet med JA, fordi det jo netop er det vi siger til hinanden når vi skal giftes :biggrin: Derudover ville jeg gerne have noget lilla ind i det, da det er vores farvetema :lol:

Der var mange søde zilla'er der bød ind med deres bud, men især Lene Fuglebek arbejdede særlig hårdt for at imødekomme mine ønsker, hvilket jeg er rigtig taknemmelig for, og resultatet blev disse to monogrammer:

post-64029-0-47114600-1369120161_thumb.j

Det øverste monogram, har jeg tænkt mig at bruge til takkekort, da jeg ser det symbolske i, at de to duer og deres hjerter nu er blevet forenet - præcis ligesom Jonas og jeg er blevet det efter brylluppet :loveshower:

Det nederste monogram bliver det, som kommet til at figurere på vores indbydelser ( her er jeg for resten kommet i kæmpe diskussion med mig selv, om hvorvidt det kaldes indbydelser eller invitationer???!! :help: ) , og igen er det symbolske de to duer, som har hver deres hjerte, som de ønsker at forene på bryllupsdagen ()()

Så er der skisme også styr på det, og igen tusind tak til søde Lene for hjælpen :thanks: :bearhug:

Redigeret af Alexandra
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Update d.21.05.2013: Monogram.

Jeg kom da lige i tanke om, at jeg allerede tilbage i januar oprettede et emne herinde omkring hjælp til et monogram, da jeg selv er håbløs til sådan noget. Jeg havde siddet en hel dag og forsøgte at lave et monogram, og det blev ærligt talt det arveste L***, :td: Så jeg bad BK's dygtige og kreative brude om hjælp.

Jeg kunne ikke huske, hvordan reglerne er ift. rækkefølgen af navne, men jeg nåede frem til den konklusion, at fordi vi hedder Alexandra og Jonas og vores forbogstaver dermed er A og J, så er det ret symbolsk at lave monogrammet med JA, fordi det jo netop er det vi siger til hinanden når vi skal giftes :biggrin: Derudover ville jeg gerne have noget lilla ind i det, da det er vores farvetema :lol:

Der var mange søde zilla'er der bød ind med deres bud, men især Lene Fuglebek arbejdede særlig hårdt for at imødekomme mine ønsker, hvilket jeg er rigtig taknemmelig for, og resultatet blev disse to monogrammer:

attachicon.gifbegge samlet.jpg

Det øverste monogram, har jeg tænkt mig at bruge til takkekort, da jeg ser det symbolske i, at de to duer og deres hjerter nu er blevet forenet - præcis ligesom Jonas og jeg er blevet det efter brylluppet :loveshower:

Det nederste monogram bliver det, som kommet til at figurere på vores indbydelser ( her er jeg for resten kommet i kæmpe diskussion med mig selv, om hvorvidt det kaldes indbydelser eller invitationer???!! :help: ) , og igen er det symbolske de to duer, som har hver deres hjerte, som de ønsker at forene på bryllupsdagen ()()

Så er der skisme også styr på det, og igen tusind tak til søde Lene for hjælpen :thanks: :bearhug:

Åhh - hvor er du sød tusind tak for de rosende ord :thanks:

Hjælper gerne - det er jo vi zillaér er her for, dejligt at det er sket lige mere i planlægningen. Lyder spændende at I snart skal ud at se på ringe. Vi skal have vores lavet ved Ege Art :thumbsupsmileyanim: Vi er i gang med at maile frem og tilbage med ham :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh - hvor er du sød tusind tak for de rosende ord :thanks:

Hjælper gerne - det er jo vi zillaér er her for, dejligt at det er sket lige mere i planlægningen. Lyder spændende at I snart skal ud at se på ringe. Vi skal have vores lavet ved Ege Art :thumbsupsmileyanim: Vi er i gang med at maile frem og tilbage med ham :thumbsupsmileyanim:

Ja og hvor er det skønt, at man kan få hjælp herinde, når man selv er helt lost :help: Uhhh har hørt rigtig meget godt om Ege Art, det bliver spændende at se jeres ringe derfra :cheerleader3: Jeg har en hel masse ideer om hvordan vores vielsesringe skal se ud, og leger med tanken om at genbruge forlovelsesringen for at kunne holde udgifterne lidt nede, men nu må vi se hvad der sker, skal jo lige have H2B med på vognen. :pokey: Jeg kommer nok til at spamme min tråd for vildt med inspirationsbilleder og tanker, når jeg lige har overstået min eksamen, som jeg faktisk burde sidde og skrive lystigt på lige nu :oops: Hvor er det altså også bare irriterende at Universitetet planlægger eksaminer lige oveni min bryllupsplanlægning :shooter:(y)

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh - hvor er du sød tusind tak for de rosende ord :thanks:

Hjælper gerne - det er jo vi zillaér er her for, dejligt at det er sket lige mere i planlægningen. Lyder spændende at I snart skal ud at se på ringe. Vi skal have vores lavet ved Ege Art :thumbsupsmileyanim: Vi er i gang med at maile frem og tilbage med ham :thumbsupsmileyanim:

Ja og hvor er det skønt, at man kan få hjælp herinde, når man selv er helt lost :help: Uhhh har hørt rigtig meget godt om Ege Art, det bliver spændende at se jeres ringe derfra :cheerleader3: Jeg har en hel masse ideer om hvordan vores vielsesringe skal se ud, og leger med tanken om at genbruge forlovelsesringen for at kunne holde udgifterne lidt nede, men nu må vi se hvad der sker, skal jo lige have H2B med på vognen. :pokey: Jeg kommer nok til at spamme min tråd for vildt med inspirationsbilleder og tanker, når jeg lige har overstået min eksamen, som jeg faktisk burde sidde og skrive lystigt på lige nu :oops: Hvor er det altså også bare irriterende at Universitetet planlægger eksaminer lige oveni min bryllupsplanlægning :shooter:(y)

Ja, helt ærligt, hvorfor gør de også det? De kunne godt lige have forhørt sig ved dig inden de lagde eksamensplanen, så det ikke forstyrrede din bryllupsplanlægning :wink:

Lyder fantastiske med billedespam senere - det vil jeg se frem til :cheerleader3: og held og lykke med eksamen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, her har jeg da vist ikke været inde før...!

Forsinket tillykke med forlovelsen og velkommen til :balloons:

Kan godt lide symbolikken i de to monogrammer!

Jamen velkommen til da, dejligt at du lige ville kigge forbi :biggrin: Jeg er også rigtig glad for de fine monogrammer, glæder mig til at jeg skal i gang med indbydelserne, så jeg kan se det nederste anvendt i praksis :cheerleader3:

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Og stort tillykke med det kommende bryllup.

:balloons:

Her har jeg vidst ikke været før! Sikke mange ting du har styr på! Og sød historie om frieriet! Hvor ville jeg ønske jeg havde haft et billede af da det skete for mig :thumbsupsmileyanim:

*REDIGERET*

Åååårh en dejlig video altså!!! :boohoo::heart::a1221:

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej! Og stort tillykke med det kommende bryllup.

:balloons:

Her har jeg vidst ikke været før! Sikke mange ting du har styr på! Og sød historie om frieriet! Hvor ville jeg ønske jeg havde haft et billede af da det skete for mig :thumbsupsmileyanim:

*REDIGERET*

Åååårh en dejlig video altså!!! :boohoo::heart::a1221:

Hejsa, og velkommen til min tråd, hvor dejligt at du tog dig tid til at kigge forbi ! Jeg elsker "gæster" :cheerleader3: Ja vi har været ude i god tid med mange af tingene, men sådan er det jo, når bruden forsvinder fra dansk jord i 5 måneder :wink::badgirl: Åh ja videoen, jeg er simpelthen så lykkelig for at Jonas' veninde filmede det, så min familie og venner kunne se det, da vi kom hjem til Danmark :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ååhh altså en video - sidder her og stortuder :loveshower::loveshower::loveshower:

Jaa det er utroligt den effekt min kære H2B har, samtlige af mine veninder og min mor tudede også da så den. :biggrin: virkelig skønt at det blev fanget på video! :cheerleader3::loveshower: Jeg vidste slet ikke at det blev filmet, men blev rigtig glad, da jeg så videoen bagefter, eftersom ingen af vores familier kunne overvære frieriet :blush:

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspiration til vielsesringe:

Nu har jeg jo meldt ud til H2B, at vi snart skal ud og kigge på vielsesringe og dermed i gang med den proces der hedder "find den perfekte ring". Så er spørgsmålet jo bare hvad er den perfekte ring for os? :rolleyes: Vi er vist nået til enighed, om at det skal være en guldring og vi ser måske også gerne en blanding af guld og hvidguld :biggrin:

Så nu spammer jeg lige min tråd og jer, med de inspirationsbilleder jeg har fundet rundt omkring på nettet:

post-64029-0-85579200-1369334549_thumb.jpost-64029-0-23199100-1369334591_thumb.jpost-64029-0-42083100-1369334617_thumb.jpost-64029-0-98713900-1369334646_thumb.jpost-64029-0-26153900-1369334667_thumb.jpost-64029-0-91868900-1369334508_thumb.jpost-64029-0-61430800-1369334792_thumb.j

Sådan lige umiddelbart hælder jeg mest til nummer 1, 3 og 6, men nummer 7 kan jeg faktisk også godt lide fordi den er meget simpel, men stadig smuk og feminin (hvilket jeg er bange for at H2B også synes om herreringen), men den ser lidt bred ud, og jeg har virkelig meget små og tynde fingre, så den må bare heller ikke blive for voldsom.

Derudover har jeg jo min fine forlovelsesring, som jeg overvejer at få sat 2 ekstra sten i og så genbruge, eller måske endda undersøge om der er nogen, der kan forvandle den til denne her (bare i guld selvfølgelig):

post-64029-0-98242900-1369335092_thumb.j

^^ Hva synes I om den ide? ser den måske lidt for teenage-smykke-agtig ud, eller??

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :cheerleader3:

Smukke ringe du har fundet - er helt vildt med tænken om at få den forlovelse ring lavet om som den nederste, hvis du ikke vil bruge din forlovelsesring efter brylluppet. Eget Art er super dygtigt til at forvandle ringe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :cheerleader3:

Smukke ringe du har fundet - er helt vildt med tænken om at få den forlovelse ring lavet om som den nederste, hvis du ikke vil bruge din forlovelsesring efter brylluppet. Eget Art er super dygtigt til at forvandle ringe :cheerleader3:

Tusind tak :biggrin: Hvor er det bare skønt :loveshower:

Altså hvis det ender ud med, at vi køber et sæt nye ringe, så tror jeg helt bestemt, at jeg vil beholde min forlovelsesring på venstre hånd, fordi jeg er så glad for den, og den passer fint med min klan ring på langefingeren, men grunden til at jeg overvejer at genbruge den som min vielsesring, er nok mest økonomien :blush:

Hvis det er et klart billigere alternativ blot at sætte ekstra sten i og forvandle den til den på billedet, end at skulle købe et nyt sæt, så tror jeg det er løsningen, men hvis ikke det kan betale sig, så vil jeg nok helst have at vi har et matchende sæt vielsesringe og så beholder jeg bare min forlovelsesring som den ser ud nu på venstre hånd efter brylluppet :biggrin:

Men nu må vi ud at se, hvad der kan betale sig bedst, skal bare lige have slæbt H2B med jo :pokey::sm:

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer prototype klar!:

Tjaaah, mens jeg venter på at min kære H2B og jeg kan finde tid til at komme ud og kigge på vielsesringe, kunne jeg simpelthen ikke dy mig for at begynde at lege lidt med designet af vores invitationer! :wink: Jeg ved godt at der et MEGET tidligt, i forhold til at invitationerne først skal sendes ud i januar 2014, men det er nu da meget rart, at have selve formen og layoutet klar, inden man kaster sig ud i et DIY projekt som dette ! Der skal trodsalt klippes, foldes og klistres hele 56 stk.! :lol:
Selve teksten i invitationen når jeg garanteret alligevel at lave om 10000000 gange inden januar, så mon ikke det er fint nok at have et konkret udgangspunkt allerede nu? :biggrin:

Nå men stærkt inspireret af den fantastiske Mette Holm (som nu hedder Nielsen), har jeg lavet et hurtigt udkast til vores lomme invitationer i ganske almindeligt A4 papir.

post-64029-0-11571600-1370347270_thumb.jpost-64029-0-47320700-1370347299_thumb.jpost-64029-0-45440500-1370347325_thumb.jpost-64029-0-92432100-1370347348_thumb.j

post-64029-0-47495000-1370347371_thumb.j


Planen er så, at selve invitationen skal laves i lilla karton, og vores monogram og tekst skal printes på hvidt/creme farvet karton, og klistres på, lidt ala det her:

post-64029-0-30433500-1370345999_thumb.j



Mht. til teksten så har vi skrevet følgende i selve indbydelsen:

Kære _______________________________________!

Champagnen er lagt på køl!
Kjolen er købt!
Danseskoene er pudsede!
Vejrguderne er bedt om godt vejr!

På en rejse til New York gik en ung mand rundt på frierfødder, og nu skal vi giftes!
Et kærligt løfte vi hinanden vil give og dermed ægtemand og hustru blive.

Derfor vil det glæde os meget at se dig/jer:

Lørdag den 24. maj 2014 kl. 13.00 i Hvilsager Kirke.


Efter vielsen vil der være reception i sognegården/præstegården.
Herefter vil der være bryllupsmiddag og fest på det smukke og idylliske Amstrupgård.

Vi ønsker en hyggelig dag i godt selskab med venner og familie,
hvor næste morgen er præget af ømme fødder, lette tømmermænd
- og specielt glæden over at have haft en vidunderlig fest!

Vi glæder os utroligt meget og håber, at I vil dele denne store dag med os!

De kærligste hilsner fra

Alexandra & Jonas
SU.: senest d. 24. april 2014.
Hvis du ønsker at fejre dagen sammen med os,
så ring på xxxxxxx eller send en mail til Alexandra.stentoft@hotmail.com.

Teksten i vores "informations kort" der skal sidde i invitationens lomme ser således ud:

post-64029-0-37566500-1370355560_thumb.j

post-64029-0-34775500-1370353370_thumb.j

Hvad er folkets dom??? :rolleyes: For lidt informationer, for mange informationer?? Har jeg mon glemt noget?? :pokey: Hvad med min tidsplan, er den overhovedet realistisk? :help: - Her tænker jeg mest på, hvor lang tid det tager at blive fotograferet og tiden til velkomstdrinks osv.!

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer