Winn

Havebryllup DIY på budget - planlægning og beretning

1,147 indlæg i dette emne

Ja, det er en lilly model, er helt tosset med den :-) Har dog ikke været ude at prøve nogle kjoler endnu, så jeg har intet begreb om hvad der klær mig. Før kjolekøb er der lige projekt vægttab... ;0)

Cille TX vil du ikke flashe et billede af din tea-kjole?

Synes faktisk at det er lidt svær med de kjoler - af rent princip vil jeg ikke betale mere end et par tusind for en kjole jeg kun har på en dag! Håber at finde en flot kjole uden slæb på udsalg :-) Damn for en af de dyre kjoler kunne hele familien holde sommerferie 8-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er en lilly model, er helt tosset med den :-) Har dog ikke været ude at prøve nogle kjoler endnu, så jeg har intet begreb om hvad der klær mig. Før kjolekøb er der lige projekt vægttab... ;0)

Cille TX vil du ikke flashe et billede af din tea-kjole?

Synes faktisk at det er lidt svær med de kjoler - af rent princip vil jeg ikke betale mere end et par tusind for en kjole jeg kun har på en dag! Håber at finde en flot kjole uden slæb på udsalg :-) Damn for en af de dyre kjoler kunne hele familien holde sommerferie 8-)

Jo Winn, det kan du tro jeg vil: her :)

Jeg kan godt følge dig mht. prisen! Jeg skyndte mig ind til Nicolai da de havde udsalg, men endte faktisk med at finde en der ikke var på udsalg, men som heldigvis stadig lå indenfor mit max. beløb - så det kan altså lade sig gøre, med eller uden udsalg :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Festen skal holdes her Home Sweet Home

Ih det skrider fremad med gildesalen :-) Vi har også knoklet hele pinsen.

Smider lige et par billeder, med lidt fantasi tror jeg det bliver nogle smukke rustikke rammer for vores fest.

De sidste to billeder er vores hus som skal være rammen for vores bryllupsfest.

Opdate, de to nederste billeder er fra efter sønnikes fødselsdagsfest hvor gildesalen blev indviet. Inden bryllup skal vi have rettet gulvet op, det er skævt som bare pokker. Loftet får vi sandsynligvis ikke gjort noget ved, men regner med at carmuflere det med et hav af rispapirlamper, pompoms og tyl.

post-66035-0-82226800-1369174346_thumb.j

post-66035-0-59818000-1369174366_thumb.j

post-66035-0-63410500-1371565809_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, tror det kommer til at være den helt perfekte ramme for jeres bryllup - glæder mig til at se billeder derfra når det er færdigt!

Fedt med indkøb til DIY, så skal der nørkles! Husk billeder, så vi kan uh'e og ah'e :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft lidt tid til at sidde og lege lidt med mine DYI projekter :-)

Her er det brudebuketten jeg har eksperimenteret med og der er endnu plads til forbedringer og der skal fyldes op med noget tyl og pynt :-) tror den kan blive ganske fin - beklager den ekstremt dårlige belysning...

post-66035-0-23748200-1369343596_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så kunne jeg slet ikke dy mig...
Fandt denne smukke kjole på trendsales (helt ny og stadig med mærker på) Jeg måtte bare eje den! Ved endnu ikke om det bliver KJOLEN - har jo slet ikke været ude at prøve kjoler endnu... Den er champagnefarvet så den kan sagtens anvendes til andre fester. Hvis det bliver den skal jeg lige have smidt nogle kg og så kunne jeg godt tænke mig at få lavet snøreryg, synes det er så smukt.

post-66035-0-32378900-1369343971_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hvor der er knoklet på gildesalen :-) Efter planen skal den indvies om 3 uger, når sønikke skal holde disco-fødselsdags-fest for sin klasse.

Dorte - jeg har brugt en anden opskrift end den jeg har linket til. Der er et hav af videoer på you-tube med DIY blomster, fandt en nemmere opskrift :-)

Mht kjolen så er det planen at der skal ryge nogle kg og nogle snøre i ryggen og så tror jeg den kommer til at passe perfekt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer