Oxytocin

OXYs tråd. Det der står tilbage..er kærlighed.

1,610 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den nærmer sig, kjolen :rolleyes:

Jeg er sgi altså godt nok noget spændt.. Lidt overraskende. Meget "virkeligt" pludselig.

Men nok ikke så underligt det kommer lidt bag på mig, når jeg ligesom har været - og er - optaget af noget HELT andet.

Depart Facility. LEIPZIG, GERMANY Dec 28, 2013 3:12 PM Processed at DHL Location. LEIPZIG, GERMANY Dec 28, 2013 12:16 AM Transit through DHL facility. LEIPZIG, GERMANY Dec 27, 2013 6:39 PM Depart Facility. SINGAPORE, SINGAPORE Dec 27, 2013 7:33 AM Processed at DHL Location. SINGAPORE, SINGAPORE Dec 27, 2013 1:42 AM Shipment picked up. SINGAPORE, SINGAPORE Dec 26, 2013 6:36 PM
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De sidste par måneder har været utroligt hårde ved mig - også rent fysisk. Jeg har haft mange smerter fordi jeg har slæbt rundt på ting jeg ikke burde og jeg har enten ikke sovet eller bare sovet mega dårligt.

I alt har jeg taget 11 kg. på! Og min hud er knastør og meget rynket i forhold til hvordan den så ud for ikke ret længe siden.

I dag da jeg gik og afrensede ting i rodalon faldt jeg over en kasse med forskellige cremer, hårkure mm. og besluttede mig for at lave en smækkerlækkerplan :rolleyes: Så godt det nu går og kan nås - men uden pisk, bare med rare ting :)

Jeg har heldigvis let ved at tabe mig, drikker rigeligt med vand og bevæger mig ret meget.

Søvnen er det værre med :(

Men planen er fra nu af at..

- Bruge fugtighedscreme hver dag

- Bruge hårkur hver gang jeg er i bad

- Smøre mig ind hver gang jeg har været i bad

På dagen:

- Smøre mig i bodybutter og derefter body gloss

- Kaste en askepot-ampul i ansigtet

Make up'en bliver:

- Grå eyeliner (smokey eys)

- grå, hvid og lys grøn øjenskygge

- læber/kinder ved jeg ikke endnu

- mint neglelak

Har i ellers nogle gode tips og tricks? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja.. Scrub :rolleyes:

Jeg havde noget Ole Henriksen på et tidspunkt. Hammer lækkert :wink:

Det må jeg lige se om jeg kan finde til en fornuftig pris et sted. Der er jo desværre ikke så meget at rutte med..

De behøver slet ikke være dyre :) Jeg bruger bare dem fra Matas - de holder længe. Dem med salt er grovere end dem med sukker :) Du kan også lave det selv, hvis du vil :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en pakke til afhentning i Skanderborg hos DHL :rolleyes:

Jeg TROR det er kjolen - men det kunne i princippet også være en trøje jeg har bestilt :lol:

Jeg er klogere efter kl. 17.30 :wink:

Uh SÅ spændende... Hvorfor skal vi vente helt til 17.30? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu undersøgt hvor pakken er fra - og det ER min kjole :wink:

17.30 er fordi de har lavet en fejl og send pakken med til omdeling (på den adresse vi ikke længere bor på) til trods for at jeg i fredags lavede det om til afhentning.

Men det passer nu meget godt med at vi skal ud og køre i forvejen :rolleyes:

Uh, - må da heller lige huske KAMERAET i morgen, når kjolen og jeg besøger Tullen og Lajla :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søreme om ikke også der sneg sig et par kjolebilleder ind i indbakken :wink:

Den er lidt mørkere end forventet - har et par små "ups'ere" og ligner ikke helt modellen, fordi jeg kun er 158 cm. "høj" :lol: Men jeg er nu ret godt tilfreds. Er sjovt nok blevet mindre "hysterisk" med at ting skal være perfekte, efter de sidste par måneder :rolleyes:

Hvad synes I?

Ej sikke en fin kjole! Du bliver da helt sikkert en smuk brud :-)) Ih hvor bliver det spændende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor spændende med kjolen,

Og så lige et super godt fif til Body skrub.....KAFFE!!!!!! Det er verdens lækreste og mest effektive bodyskrub du får dig, og så er den billig! Tag en lille skål med alm. kaffepulver, med ud i badet. Vask dig atom du normalt gør. Hæl så lidt af din bodyshampoo i kaffen sammen med en smule vand....så tager du ellers bare hænderne og skrubber hele kroppen i blandingen - skyl efter og du har verdens lækreste babyhud :-D Husk specielt albuer, knæet og hænderne ;-) Husk så bodylotion bagefter, eller den nemme løsning - smør dig ind i babyolie imens kroppen stadig er helt våd efter badet. Lad det virke 1 lille minuts tid og tør dig så med håndklædet, vupti færdig og SÅ lækker hud der dufter skønt ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende med kjolen,

Og så lige et super godt fif til Body skrub.....KAFFE!!!!!! Det er verdens lækreste og mest effektive bodyskrub du får dig, og så er den billig! Tag en lille skål med alm. kaffepulver, med ud i badet. Vask dig atom du normalt gør. Hæl så lidt af din bodyshampoo i kaffen sammen med en smule vand....så tager du ellers bare hænderne og skrubber hele kroppen i blandingen - skyl efter og du har verdens lækreste babyhud :-D Husk specielt albuer, knæet og hænderne ;-) Husk så bodylotion bagefter, eller den nemme løsning - smør dig ind i babyolie imens kroppen stadig er helt våd efter badet. Lad det virke 1 lille minuts tid og tør dig så med håndklædet, vupti færdig og SÅ lækker hud der dufter skønt ;-)

Det må jeg da bare prøve! :) Genialt tip ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik prøvet kjolen i går med hjælp fra søde Tullepige..

Den er rigtig fin i farven og stoffet er let og lækkert blødt - men...

- syningerne er ret sjuskede i draperingerne og nogle steder gået op

- der er en underlig "helligdag" i siden, hvor stoffet skal trækkes sammen

- stiverne går over kanten, foran over brystet

- elastikken inde i kjolen der holder sammen på overdelen, sidder for højt så den ses når kjolen er lukket

- der skal lige tages ind, både i corsage-delen og over hofterne

- og endelig så er jeg bare overordnet og generelt IKKE tilfreds med bagsiden af skørtet, hvor jeg ikke synes draperingerne "fungerer". Jo mere jeg kigger - jo GRIMMERE synes jeg det er!!

Så der er lidt "efterslæb" til skrædderen, - hvis hun overhovedet kan fikse det :unsure:

Og jeg er noget urolig for, hvad det kommer til at koste - nu jeg sådan opsummerer det :(

Men det er jo den chance man tager med en Kina-kjole.

post-67685-0-65567100-1388568529_thumb.j

post-67685-0-12392500-1388568542_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer