Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så der lige er åbnet noget hvor man kommer ind med sine venner/familie og designer sin egen øl og så får man den 14 dage efter når den er brygget færdigt

Så der lige er åbnet noget hvor man kommer ind med sine venner/familie og designer sin egen øl og så får man den 14 dage efter når den er brygget færdigt

Bryg selv hedder det vist. Jeg har en tidligere kollega, som arbejder der :)

Ja lige præcis... Hvorfor kunne jeg ikke huske det navn, det var da næsten for nemt ;-)

Meget oplagt og næsten for nemt :D

Super idé!!

Den tror jeg ikke han kan regne ud... Jeg kigger også lige lidt nærmere på det...

Tusind tak piger

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Panik afblæst - morgengave done!



Der er heldigvis nogle dejlige opfindesomme og hjælpsomme piger herinde på BK.


Min panik er nu afblæst og beslutningen om morgengave er taget.



Det bliver:


1. Bodouir - Jeg fik fat i min veninde (og fotograf) i går og hun var helt med på at vi stikker af og tager hemmelige billeder i skoven, når vi kommer til Italien. H2B får så en memory-stick med billederne på og så kan han vælge hvilke skal færdigredigeres og fremkaldes.


2. Vores egen kærlighedsbryg. Camilla og Josephine - I er gudinder!! Det kunne næsten ikke passe bedre til os og med fare for at lyde alkoholisk (når vi nu også elsker alt mulig andet alkohol), så er en øl noget vi altid kan dele. Jeg laver et hjemmelavet gavekort til BrygSelv, da priserne jo varierer efter øltype og så booker vi en dag, når vi kommer hjem.



Det bliver så godt!!


- og nu skal jeg bare pakke, for min dag i morgen er desværre lidt besat af en sommerfest på arbejdet og flyet til Italien afgår lørdag... Puha - det er jo meget snart!


1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis ikke du når mere på BK inden jeres store og smukke dag og hele oplevelsen i Italien, så vil jeg ønske jer en fantastisk ferie og et vidunderligt bryllup, når det hele går løs om et øjeblik :loveshower:

Jeg glæder mig virkelig til billeder og til at høre om hele den fantastiske opsærning, som I har skabt jeres bryllup i :7himmel:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke du når mere på BK inden jeres store og smukke dag og hele oplevelsen i Italien, så vil jeg ønske jer en fantastisk ferie og et vidunderligt bryllup, når det hele går løs om et øjeblik :loveshower:

Jeg glæder mig virkelig til billeder og til at høre om hele den fantastiske opsærning, som I har skabt jeres bryllup i :7himmel:

Helt og aldeles enig med Josephine! :loveshower:

Hav en fantastisk rejse, et fantastisk bryllup! :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii, glæder mig så meget til at høre om jeres dag!! Håber i får det mest skønne og fantastiske bryllup. Tror i kommer til at være så glade for at i får trukket oplevelsen ud over flere dage. :) God tur til Italien!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

KÆMPE tillykke med i går, jeg tænkte faktisk på jer flere gange. Jeg håber i har haft den mest fantastiske dag, og i vågner op i dag med uglet hår fyldt med ris og verdens største smil om munden:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sneak-peak



Tusind tak for de mange hilsner og lykønskninger.


Så fik jeg endelig mulighed for at afsløre lidt for Jer inden jeg kommer hjem og kan begynde på den endelige beretning.


Vi havde en fantastisk dag trods regn og tordenvejr.



I får lige et lille sneak-peak af min fantastiske mand og jeg. Billedet er taget af en af gæsterne, men jeg er sikker på vores fotograf har fået nogle fantastiske nogen også.



post-65875-0-14678300-1410878112_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer