Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Jeg pipper lige med om at jeg også læser med, men har bare så travlt med at læse at jeg af og til glemmer at kommentere. Utroligt flot location og sikke en smuk kjole. Der ser rigtig romantisk ud. :)

I lige måde...

Jeg læser også med i flere, men ved ikke altid hvad jeg skal kommentere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååh, hvor fantastisk :) Jeg vil følge RIGTIG godt med - så jeg alligevel får et lille stænk Italien, når nu vi måtte droppe vores eget eventyr om at afgive løfter dernede..

Men du kan også bide dig selv i næsen på, at vi "genoptager" drømmen hvis vi vinder i lotto :wink::lol:

Hvor er det bare skønt med din far - rørende, når de sådan smelter, de gamle gutter :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor bliver det bare fantastisk!! Hold da op! Sig til hvis i mangler flere gæster til jeres bryllup;) hi hi..

Ha ha... Ja - det må jeg jo hellere, men vi mangler nu ikke positiv opbakning til arrangementet...

Åååååh, hvor fantastisk :) Jeg vil følge RIGTIG godt med - så jeg alligevel får et lille stænk Italien, når nu vi måtte droppe vores eget eventyr om at afgive løfter dernede..

Men du kan også bide dig selv i næsen på, at vi "genoptager" drømmen hvis vi vinder i lotto :wink::lol:

Hvor er det bare skønt med din far - rørende, når de sådan smelter, de gamle gutter :loveflag:

Jeg skal nok forsøge mit bedste med at sende en masse italienske vibes... Og så krydser jeg fingre for I vinder i lotto :thumbsupsmileyanim: .

Siena er en fantastisk by. Har faktisk spise frokost der sammen med duerne en del gange efterhånden. Det er lige hyggeligt hver gang :)

Ja - vi var også meget begejstrede - og frokost på pladsen bliver nok også en del af konceptet på dagen, men der kommer mere om det senere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men så at du nævnte boudoir på gybbelgobbels tråd.

Jeg skal til boudoir fotografering ved fotograf Jane Søndberg og det koster kun 1800 kr. inkl. 2 stk. foto i str. 20*30cm.

Ville bare lige nævne det, da jeg har en veninde der har prøvet boudoir ved hende og var rigtig glad for resultatet :wink:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men så at du nævnte boudoir på gybbelgobbels tråd.

Jeg skal til boudoir fotografering ved fotograf Jane Søndberg og det koster kun 1800 kr. inkl. 2 stk. foto i str. 20*30cm.

Ville bare lige nævne det, da jeg har en veninde der har prøvet boudoir ved hende og var rigtig glad for resultatet :wink:

Super fin pris, men nu når jeg bor i København synes jeg måske en tur til Hammel er lidt af en mundfuld oveni hatten - men tak for linket.

Jeg har ellers haft planer om at høre min veninde, der er fotograf og som også skal fotografere ved vores bryllup. Men hun har fået job i USA og flytter derover for min. et halvt år, så hende må jeg nok se bort fra igen. Så jeg kigger videre - jeg har jo tid nok og ellers også ok kontakter til andre fotografer - amatører som professionelle... Det vigtigste er jo bare det er en man føler sig tryg ved. Jeg har dog gjort det før for min egen selvtillids skyld - så glæd dig! Det giver helt klart et boost!! :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaaa - nu er kjolen kommet!!



Dagens fantastiske besked - kjolen er kommet hjem.


Så skal jeg bare lige planlægge en tur til Bergen for at hente den...


Sikke jeg glæder mig til at se den igen - prøve den igen - og selvfølgelig tage billeder til Jer igen :a1221: .


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa - nu er kjolen kommet!!

Dagens fantastiske besked - kjolen er kommet hjem.

Så skal jeg bare lige planlægge en tur til Bergen for at hente den...

Sikke jeg glæder mig til at se den igen - prøve den igen - og selvfølgelig tage billeder til Jer igen :a1221: .

Tillykke :a1221: Vi gælder os til at se den igen! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa - nu er kjolen kommet!!

Dagens fantastiske besked - kjolen er kommet hjem.

Så skal jeg bare lige planlægge en tur til Bergen for at hente den...

Sikke jeg glæder mig til at se den igen - prøve den igen - og selvfølgelig tage billeder til Jer igen :a1221: .

Tillykke :a1221: Vi gælder os til at se den igen! :wink:

Jubii, hvor spændende:)

Hvor fedt :). Glæder mig til billedet :)

Tillykke :) Glæder mig til at se billeder :loveshower:

Jubi det er altså ret spændende:-)

Ja, det er da VILDT spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det bliver sååå spændende. Og så fedt at prøve den hvor den faktisk er en størrelse der passer meget bedre...

Meeen - I må (så vel som jeg) slå koldt vand i blodet i hvert fald en måneds tid endnu, da jeg ikke har tid til at arrangere en tur til det norske før engang i februar... Jeg lover dog billeder med det samme når jeg har været afsted!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første realistiske milepæl



For ikke at opføre mig tosset som et lille barn der glæder sig til jul eller fødselsdag besluttede jeg sidste år at jeg ikke ville tælle ned til vores bryllup før det var nede på et ét-cifret antal måneder. Den rundede vi så i december, men i al juleræset glemte jeg det da helt, så her i starten af januar gik det op for mig at næste milepæl var 8 måneder... 8 måneder!!! :cheerleader3:


Herhjemme har jeg så alligevel været hende den tossede, der i en hel uge har mindet min H2B om at her fredag var der altså kun 8 måneder til vores bryllup. Han har rystet lidt på hovedet og konkluderet jeg har alt for meget tid til at gå og tænke på det - hvilket han har ret i da jeg for øjeblikket er jobsøgende og går hjemme på dagpenge.


Her til morgen vågnede jeg så alligevel til et kys på kinden og en hvisken i øret inden han gik ud af døren: "I dag er der kun 8 måneder til du skal se smuk ud i en hvid kjole".


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååårh *suk* Dejlig mand, der siger sådan noget til sin brud :7himmel:

Ja - han er dejlig!! Meget dejlig... Selv om alt min byllupssnak denne uge nok har været grobunden!

Så tillod du endelig dig selv at tælle ned. Nogle gange bliver jeg også super "hvor mange dage er der nu til vores bryllup?" Det er vist også mest for at gøre mig glad at han spørger

Ja nu må jeg tælle - og det bliver jo kun bedre.. I første omgang måneder, dage tror jeg først jeg begynder og tælle når vi når 100...

Jeg tror også kommentaren i morges kom sig af min entusiasme omkring brylluppet de seneste dage - men nøj hvor var det dejligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hårfarve



Jeg har næsten på forhånd besluttet mig for at få farvet mit hår inden mit bryllup.


Jeg har gennem de sidste 15 år skiftet hårfarve og frisure mange gange. Jeg har aldrig været bange for at kaste mig ud i noget nyt og at stille op som hårmodel har været en billig måde at ordne det på. Mit hår gror alligevel som ukrudt, så det har aldrig rigtig bekymret mig. Det er hår - det gror jo tilbage igen.



Jeg er til gengæld super meget i tvivl når det kommer til hvilken farve jeg skal vælge nu.


Så jeg har lavet en lille kollage med mig - farver og frisurer - og så tænker jeg I kan komme med nogle fantastiske kommentarer om hvilken farve, der egentlig klæder mig bedst!



post-65875-0-48143600-1390409191_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes du bærer både den varme mørkebrune og platin blonde rigtig godt!! Er misundelig ;) Har aldrig selv turdet andet end langt og lyst - eller har farvet mit hår én gang selv og det var en skandale! = orange gult....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer