Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du må endelig sige til, hvis der er salmer, som du vil have på engelsk :) Jeg er indehaver af en salmebog med danske salmer oversat til engelsk :) Vielsesritualet kan jeg også finde på engelsk til dig :)

Uhh det lyder interessant. Kunne i hvert fald godt tænke mig et mix med 2 danske og 2 engelske, men det kunne egentlig også være fedt nok at have de danske oversat til engelsk, bare så englænderne kan se hvad vi synger om :)

Angående vielsesritual så havde jeg egentlig bare affundet mig med at det nok blev nødt til at være på dansk når vi nu har valgt at blive gift i en dansk kirke. Men det er måske ikke tilfældet? Ved du om nogle præster ville være villige til at gøre det på engelsk?

Umiddelbart vil jeg tro, at de fleste vil være villige til at læse vielsesritualet op på engelsk, men ellers kan man sætte det ind i kirkehæftet, hvis I skal have et sådant eller simpelthen bare printe det ud, så jeres engelske gæster kan følge med :)

Det må jeg lige snakke med vores præst om så og ja det kan vi naturligvis også gøre. Er det noget du vil kunne sende til mig pr. mail?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til "datosøster" :loveshower:

Skøn kirke, den er godt nok flot :biggrin: og skønne farver, de komplimenterer hinanden rigtig godt :heart:

Tak tak! Kan se vi er en del med den dato, men det er da hyggeligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Musik/underholdning

Musik er nok en af de ting vi har brugt længst tid på at finde. Vi er begge meget passioneret når det kommer til musik og har helt klart en idé om hvad vi ønsker til vores bryllup. Vi er begge meget danseglade, så kravet var at der skulle være gang i dansegulvet så snart middagen var slut. Vi havde egentlig hele tiden haft planer om at der skulle være en form for live musik, da det bare giver en super stemning, men vi kunne simpelthen ikke finde et eneste band der passede i vores smag og så synes jeg godt nok også de kan være noget dyre. Vi er derfor endt med en kombination, hvor vi har guitarist til at spille akustisk til receptionen (Martin Kongsted) og så har vi booket en DJ (Festmobilen) til at spille fra kl. 22 af. Så håber vi bare de begge gør det godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det må jeg lige snakke med vores præst om så og ja det kan vi naturligvis også gøre. Er det noget du vil kunne sende til mig pr. mail?

Det ligger allerede herinde på BK: http://www.bryllupsklar.dk/forum/82658/salmer-og-ritual-paa-engelsk.html/

Ahh.. smart! Super, mange tak for det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. kjoleprøvning

Så kommer vi til det lidt mere interessante, KJOLEN!! :biggrin: Jeg havde kigget mange sider igennem på nettet og havde da en idé om hvad jeg kunne lide, men ellers var jeg også åben for at prøve en masse. Det er nogle gange virkelig svært før man har den på at bedømme en kjole. Jeg vidste bare som minimum, at jeg ville have en stropløs kjole, helst hjerteformet udskæring og gerne med stort skørt, sådan rigtig prinsesse agtig. :happy:

Jeg havde inviteret min mor og tre af mine brudepiger med til kjoledag en lørdag, hvor jeg havde booket tre steder her i Aarhus og omegn. Og ja jeg kan lige så godt sige det med det samme. Det er for mange mennesker og meninger at have med på sådan en dag og jeg fortryder det faktisk også. For det første var det virkelig overvældende for mig at begynde kjoleprøvningen. Det havde jeg slet ikke set komme og selvom jeg følte, at jeg sagtens kunne styre det og tænke på mine behov, så røg jeg hurtigt af sporet. Det kan også ses med nogle af disse kjoler, som jo på ingen måde er den store prinsessedrøm.

Denne var min favorit (på det tidspunkt) i Lilly:

Lilly-dress_zpsd22a4f7c.jpg

Hos Kennedys prøvede jeg bl.a. disse to:

kennedys_zpsb630b894.jpg

Jeg endte faktisk med at købe den sidste af dem. I dag ved jeg ikke hvorfor. Tror måske jeg blev revet med af at vi alle var samlet og det ville være så skøn en afslutning på dagen at jeg fandt "kjolen". Inderst inde vidste jeg sikkert godt at dette ikke var kjolen og så snart jeg kom hjem kunne jeg heller ikke tænke på andet end at dette virkelig ikke var min kjole... Jeg følte mig på det tidspunkt virkelig dum. Men, det endte jo selvfølgelig godt til sidste. Indlæg følger med ny kjole :)

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det må jeg lige snakke med vores præst om så og ja det kan vi naturligvis også gøre. Er det noget du vil kunne sende til mig pr. mail?

Det ligger allerede herinde på BK: http://www.bryllupsklar.dk/forum/82658/salmer-og-ritual-paa-engelsk.html/

Ahh.. smart! Super, mange tak for det :)

Men du siger bare til, hvis der er andre salmer, som du vil have, så tjekker jeg, når jeg kommer hjem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til "datosøster" :loveshower:

Skøn kirke, den er godt nok flot :biggrin: og skønne farver, de komplimenterer hinanden rigtig godt :heart:

Tak tak! Kan se vi er en del med den dato, men det er da hyggeligt :)

Det er det nemlig, så kan man også se hvor langt man er i forhold til hinanden :)

Uh, godt du fik leveret den retur igen så... glæder mig til at se nogle flere kjoler :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde de helt store planer om at få lavet en masse indlæg i dag, der er jo tid til det når jeg "bare" går hjemme. Men så blev jeg ringet op af en virksomhed, der gerne ville se mig til samtale på torsdag :cheerleader3: Det er første gang siden jeg blev arbejdsløs at det sker, så jeg er super glad, men har brugt hele dagen på research af virksomheden og gøre mig klar til jobsamtale. Glæder mig så meget da det er drømmejobbet! Så kryds lige fingre for mig torsdag. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har en masse inspirationsbilleder at vise, så ser hvad jeg kan nå her i aften :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kage inspiration

Vi er begge enige om at vi gerne vil have en nogenlunde enkel og stilren kage. Højst sandsynlig råhvid med gule detaljer. Vi har ikke snakket om figurer, men tror jeg heller ikke vi har tænkt os at have. Jeg synes det er så flot med en enkel og romantisk dekoreret kage. Her er lidt billeder af nogle jeg synes er flotte.

Min mor har en kollega som er tidligere konditor og hun har lavet rigtig mange flotte kager til os før, så håber jeg kan lave en aftale med hende, selvom hun bor i Odense.

kage_ins_zpsbfd07e5c.jpg

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KJOLEN!!

Jeg fik som skrevet tidligere byttet den første kjole jeg købte, da jeg virkelig ikke var glad for den. Det var bare slet ikke mig og hvad jeg havde drømt om. Jeg havde jo drømt om den helt store prinsesse kjole med kæmpe skøre, men efter at have prøvet en del af den type, fandt jeg ud af det heller ikke var mig. Det blev istedet en mellemting. Jeg føler mig stadig ikke 100% sikker på kjolen, men tror bare det er fordi jeg generelt har svært ved at tage en beslutning og holde mig til den. (Det tog også en evighed at lave invitationerne). Det er jo også en vigtig og stor beslutning af finde den helt rigtig kjole og jeg kan se jeg ikke er den eneste som er på kjole nr.2 ;) Jeg bliver dog glad hver gang jeg kigger på billederne af den, så helt dårligt valg kan det ikke være :). Der skal laves en del tilrettelser af den, da der er blonder som går over skuldrene og jeg gerne vil have uden. Jeg fik desværre ikke taget billede af slæbet nede og bæltet er også en prøve. Har ikke besluttet mig for hvad jeg vil have endnu. Hvad synes I? :floejt:

kjolen_zpsd9e88c58.jpg

kjolen2_zps78525920.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taske

Skulle egentlig bare bestille en nytårskjole, men så faldt jeg over denne fine clutch. Tænkte den da kunne være meget fin til bryllup, så den er altså bestilt nu. Glæder mig til at få den hjem :)

Har I nogle gode råd eller tips til ting man bør have i tasken på sådan en dag? :)

clutch_zpsfc626caa.jpg

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det er super flot kjole:) synes også den ser. Fin uden stropper, men min kjole er også uden, men vidste også jeg ville få sort hvis det var på

Det er egentlig ikke fordi jeg har mange kjoler uden stropper, men lige til bryllup synes jeg det så flot :)

Super lækker kjole både med og uden blondeoverdelen, og du kan sagtens bære en stropløs. Det nude farvede bælte er da en sikker keeper og tasken er perfekt. Du er meget gennemført :)

Tak :) Bæltet kommer med kjolen, men er ikke så vild med materialet, så tror jeg vælger noget i satin og i en lidt mørkere nuance end kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår inspiration

Jeg har svært ved at beslutte mig med hvad jeg skal gøre ved mit hår. Der er så mange fine måder at sætte det på. Jeg tror dog, at jeg skal have det meste sat op og helt sikkert noget med krøl. Her er nogle fine bud, så må jeg tage en snak med frisøren på et tidspunkt. Jeg bestilte frisør i denne uge hos PER her i Århus. Det er ikke en frisør jeg nogensinde har brugt, da jeg stadig bliver klippet i Odense hvor jeg kommer fra. Jeg har dog læst/hørt godt om dem, så nu har jeg altså taget chancen.

Hvor lang tid skal man egentlig beregne hos frisøren? Skal både have sat hår og lagt make-up :happy:

hair_ins_zps9265abe1.jpg

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert, lækkert hår - akkurat i den retning, jeg også tænker med mit eget på dagen :)

Ja, jeg så godt din inspiration til hår, som også lige blev gemt i min mappe :)

Smuk smuk kjole du har fundet, den passer da perfekt til kirkegulvet i skt Pauls :-)

I øvrigt super gentlemand ham din h2b det har du vist gjort godt!

Mange tak :) Jeg er bare glad for det er så langt et kirkegulv, da jeg har hørt man ofte går alt for hurtig :)

Ja han er sgu en skøn en ham H2B :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer