Brud86

Mia & Theis 08.06.2014 - Pynt til salg

95 indlæg i dette emne

Annonce ♥

"Reception" på Ole Lukøje

Vi skal lige efter kirken holde reception på en kanalrundfart.

Det er kun for de gæster der også er inviteret om dagen derfor jeg har sat "" om reception.

Vi kan gå til båden fra kirken ca. 200 meter og skal sejle rundt i ca. en time.

Vi bor på husbåd, er glade for vand og sejle så det syntes vi passer rigtigt godt til os.

På båden vil vi servere bryllupsbobler og kage til levende musik :)

Her er mine inspiration og indkøbte og hjemmelavede ting til at pynte båden med.

Hvad syntes i?

Inspiration:

Billede af båden vi skal sejle i.

Kagen det bliver cupcakes med rigtig kage på toppen men ikke den på billede det er bare for at illustrere.

Sne kuglen - den skal med da det skal være vores "kage top" - hvis i har læst mit frieri forstår i det :a1221:

Købt

Servietter, flag og pompommer i forskellige str.

Lavede selv

Kage stativ - min kæreste har en tømmer ven - vi spiser også på bambus tallerken og ske så vi holder stilen lidt.

Vasen - juice flasker med lidt blonde sat på.

Gom og Brud glas - billede lagt op her efter samt sløjfe på alle gæsterne glas. :c166:

post-72217-0-37763200-1399840944_thumb.p

post-72217-0-07231800-1399840956_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

POLTERARBEN

Så blev det min tur.

Blev i lørdags overraskede af mine veninder hjemme.

Havde det på fornemmelsen så blev ikke så overraskede men det var så dejligt og alle dem jeg havde håber var der, var der plus lidt ekstra.. :)

Pigerne havde lejet en bus de havde pyntet rigtigt fint som de hev mig ud i - her blev jeg klædt ud som guide (mit meget tidligere erhverv) så fik jeg nogen kort i hånden med stik ord til hvad vi skulle også skulle jeg guide pigerne undervejs. Det var ret sjovt. Pigerne argerede gæster med sjove/dumme/mærkelig spg undervejs. Pludselig var der en der fik det dårligt - også var der nogen andre der råbte ingen problemer vi er læger - også skiftes de til læge tøj og kom med shots i sprøjter til alle mand.. PUHHHAAA..

Vi startede med en tur i dyrehaven på hesteryg (er gammel ride piger) derefter spiste vi picnic i dyrhaven med lege og jeg fik små personlige gaver.

Så kom jeg i guidetøjet igen - og skulle guide dem videre til næste sted - lidt svært når man ikke vidste hvor det var?

Men vi endte i danse studie hvor vi dansede frækt dans, country style og brudevals - det var virkelig sjovt..

Efter dans kørte vi til svanemøllen og legede ølstafet og endte så hos min veninde hvor min mor, moster, svigermor og en anden veninde stod klar med mad. Så hyggeligt og skønt maden stod klar da vi kom.

De ældre damer gik dog hurtigt også hyggede og drak vi indtil der kom en ikke særliglækker stripper og lige lavede et show.. TsK Tsk..

Aften sluttede på disk hvor min H2B også kiggede ind alt i alt en perfekt dag :wink:

post-72217-0-00788700-1400257399_thumb.j

Redigeret af Brud86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukke brudesko! Er også selv endt med en Benjamin Adams model :)

Det lyder som en rigtig hyggelig reception på båden! Er helt tosset med det fine banner! :a1221:

Det lyder som en rigtig god polterabend og at de havde gjort noget ud af dagen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukke brudesko! Er også selv endt med en Benjamin Adams model :)

Det lyder som en rigtig hyggelig reception på båden! Er helt tosset med det fine banner! :a1221:

Det lyder som en rigtig god polterabend og at de havde gjort noget ud af dagen!

Tak :)

Lige kiggede din blog igennem og var også selv lige ved at vælge de sko du har valgt- de er så flotte..

Og vild med din slik buffe :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukke brudesko! Er også selv endt med en Benjamin Adams model :)

Det lyder som en rigtig hyggelig reception på båden! Er helt tosset med det fine banner! :a1221:

Det lyder som en rigtig god polterabend og at de havde gjort noget ud af dagen!

Tak :)

Lige kiggede din blog igennem og var også selv lige ved at vælge de sko du har valgt- de er så flotte..

Og vild med din slik buffe :loveshower:

Jeg kunne også sagtens have haft valgt din model, men de var desværre lidt for høje til hvad jeg kan klare en hel dag :)

Glæder mig også rigtig meget til at se det endelig resultat med slikbuffeten, men tror det bliver rigtig fint.

Super fine boudiorbilleder forresten, skal du give dem i en ramme? Jeg venter selv på at modtage mine billeder, som jeg fik taget på polterabenden... er meget nysgerrig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukke brudesko! Er også selv endt med en Benjamin Adams model :)

Det lyder som en rigtig hyggelig reception på båden! Er helt tosset med det fine banner! :a1221:

Det lyder som en rigtig god polterabend og at de havde gjort noget ud af dagen!

Tak :)

Lige kiggede din blog igennem og var også selv lige ved at vælge de sko du har valgt- de er så flotte..

Og vild med din slik buffe :loveshower:

Jeg kunne også sagtens have haft valgt din model, men de var desværre lidt for høje til hvad jeg kan klare en hel dag :)

Glæder mig også rigtig meget til at se det endelig resultat med slikbuffeten, men tror det bliver rigtig fint.

Super fine boudiorbilleder forresten, skal du give dem i en ramme? Jeg venter selv på at modtage mine billeder, som jeg fik taget på polterabenden... er meget nysgerrig!

Jeg elsker høje sko men frygter det også lidt..

Tak - Nej jeg laver en bog har ca. 17 billeder i alt, hvor jeg indimellem skriver nogen søde ting. Håber dine bliver gode..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Brides..

Jeg har for travlt med planlægning af bryllup på 3 mdr + eksaminer til også at nå at skrive her..

Men lover at lægge alle mine ting op bagefter...

​Men nu sad jeg jo lige herinde så i får lige

Personlig Vand & Doorhanger

- som vores gæster får når de ankommer til Godset?

Hva sys i??

Hilsen den travle bridezilla ;)

ps. her er dårligt lys men det er selvf lavede i de samme lyserøde farver...

post-72217-0-35614800-1401397558_thumb.j

post-72217-0-48515600-1401397564_thumb.j

post-72217-0-83707200-1401397573_thumb.j

post-72217-0-33329600-1401397584_thumb.j

post-72217-0-50381200-1401397591_thumb.j

post-72217-0-24201300-1401397599_thumb.j

Redigeret af Brud86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine sager.... Er dine etiketter printet på alm papir?

Ja helt almindelig :)

Altså har du printet etiketterne til vandflaskerne på alm. papir?

I øvrigt virkelig flotte ting :)

Tusind tak :)

Ja helt almindeligt papir - det virker fint..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger..

Sidder på arbejde og kan slet ikke koncentere mig - det om en uge den store dag går løs det er jo helt crazyyyy :)

Nogen gode sidste råd - drik masser vand, træk vejret, stik af eller ligende : :a1221::a1221::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personlige Gæstebog

Så fik jeg lige lavede en gæstebog plakat.

Den skal sættes på et styk træ og på et staffeli og stå et sted hvor folk ofte går forbi.

Der vil være denne lille note (se billede herunder A4 lamineret) ved siden af og en masse kuglepenne og talebobler.

I kan se en enkel taleboble i højre hjørne.

Hvad syntes i om denne ide?

post-72217-0-51399100-1401790563_thumb.j

post-72217-0-67844000-1401790582_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer