All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Vi var lige kommet i gang med bryllupssæsonen 2020 i februar/marts for så at blive stoppet af Corona. Så kom vi så endelig i gang igen her i august (billederne) og så vandt AGF bronze Selvom der formentlig ikke lukkes ned for de private fester igen så kan man tydeligt mærke at folk i de sidste 2 uger er blevet mere tilbageholdende med at booke musik til fester i nærmeste fremtid. Der bliver run på i 2021 så vær ude i god tid. De to første billeder er fra forrige lørdag hvor jeg spillede rund fødselsdag for et par som jeg spillede bryllup for i 2018 samme sted så der kendte jeg forholdene; det var nemt at komme til. Ved bryllupsfesten i lørdags (det sidste billede) bandede jeg derimod mit setup langt væk. Gæsterne var inviteret til kl. 16.30 så jeg tænkte at jeg kunne nå at få det hele ind i teltet inden ved at ankomme ved 15.30 tiden. Jeg blev hurtigt klogere Èt er at der kun var adgang til baghaven/teltet via husets køkken Noget andet er at baghaven ikke var meget mere end 10 m2 større end teltet. De første gæster var der allerede da jeg ankom og da klokken var 16 var der proppet med folk i haven Hensynet til dem og dørkarme/interiør mv. gjorde at alt det der normalt bare kunne trilles ind på hjul måtte bæres ind. Det var hårdt og det blev lidt af en kamp men det blev godt og kunderne var glade og tilfredse, hvilket er hovedsagen.
  4. Jeg har oplevet begge dele. og jeg vil ikke anbefale det Senest oplevede jeg "fotografen" forrige lørdag hvor jeg spillede rund fødselsdag for et par (og en tidligere bruger herindefra) som jeg spillede bryllup for i 2018 :) Jeg vil ikke anbefale det til et bryllup.Tidsplanen er som regel meget presset under middagen og I har ikke på samme måde som hvis det var brudeparret selv der arrangerede det, mulighed for at placere det under "receptionen". Oplever også af og til "Skøre tjenere" og det kan være hylende morsomt men jeg har også oplevet hvordan det egentlige personale reagerer på det for det er ikke altid at de alternative tjenere lige kender deres egne begrænsninger. Det næste er at det sjældent er noget som er særligt personligt set i forhold til brudeparret I kunne lave noget show med en projektor hvor I finder billeder m.v. frem fra jeres opvækst og af dem og knytter nogle ting til. Det kunne også være et eventyr om prinsen der fik sin prinsesse etc. Den klassiske er brudeparret der skal sidde på stole op imod hinanden og svare på forskellige spørgsmål ved at række den ene sko op. Den er mere eller mindre fast inventar ved alle bryllupsfester så vil ikke just kalde det anderledes
  5. Jeg vil anbefale et simpelt Excelark. Der kan du lave undergrupper og emner via ark og hvad budgettering og økonomi angår er Excel jo genialt.
  6. Man kan bare anmelde det men gætter på at du er enig, i at hun næppe ville have svært ved at finde opslaget hvis hun skulle finde det
  7. Last week
  8. Heeeeej allesammen, Min mindste lillesøster skal snart giftes. Mig og min anden lillesøster prøver at finde på noget sjov, men gerne anderledes underholdning? Er der nogen af jer, der har nogle sjove forslag? Gerne med brudeparret i centrum. Vi har overvejet en fotograf, der tager gas på gæsterne eller måske en tryllekunstner. Nogle af jer, der har prøvet nogle af delene?
  9. Man kan da skrive hvad som helst på. Blot man husker at der også skal være mindre ønsker. Nogle der gerne vil give penge vil synes om at kunne give dem som tilskud til en bestemt større ting. Jeg har set nogen der havde delt ønskesedlen op i prisklasser: 1-500kr, 500-1000kr, 1000-2000kr og 2000+kr Det er jo forskelligt hvor meget man giver, om man er nær familie eller hvor meget man selv har at gøre med. Der er en gammel fingeregl at mam bør give for ca samme beløb som festens kuvetpris. Men jeg ved ikke hvor mange der efterlever den. Personligt ville det nok afhænge mere af min egen økonomi. Tit kender man jo som gæst heller ikke kuvertprisen.
  10. Hej forum Jeg er lidt interesseret i, hvad i synes man kan tillade sig, at skrive på ens ønskeliste. Det er jo en stor dag for os, og selvom gaverne ikke skal være det der tager fokus, så har vi da nogle ting, som vi godt kunne tænke os. Så hvis I nu selv skulle til et bryllup, hvilket beløb vil I så maksimalt give for? Både som par, men også hvis I slår jer sammen med andre. Vi havde selv overvejet, at skrive en ny seng på som denne her. Men vi er I tvivl om det bliver alt for voldsomt?
  11. Jeg har ingen gode råd, men du må rigtigt gerne melde tilbage her hvad I ender med,at gøre. Vi skal giftes i en meget lille kirke i juni næste år. Og jeg tror ricikoen for at der stadig er begrænsninger på hvor mange der må i kirken til den tid er stor...
  12. Vi holder fast i at holde vielsen i kirken, selvom corona-restriktionerne kun tillader os at være 36 (inklusiv brudepar og ud af en gæsteliste på 80). Vi vil gerne live-streame vielsen til de gæster, der ikke kan være med inde i kirken. Vi overvejer Facebook, men det kan jo være en udfordring for de ældre gæster i selskabet, som ikke har en Facebook-profil. Vi vil meget gerne gøre det på en måde, så det er så nemt som muligt, og så videoen bliver gemt efterfølgende. Derfor har vi været lidt tøvende med at vælge de klassiske "online-møde"-programmer (fx zoom), hvor videoen ikke automatisk bliver gemt. Er der nogen, der har gjort sig erfaringer med, hvilke programmer, der virker godt? Eller har I planlagt noget lignende?
  13. Min kæreste og jeg skal giftes den 12. juni næste år på Vejlsøhus i Silkeborg. I den forbindelse leder jeg efter en som kan ordne mit hår og makeup på dagen. Det foretrækkes hvis det er en som kommer hen til mig, men kan også komme hen til vedkommende. Håber i kan hjælpe med denne søgning.
  14. Earlier
  15. Jeg kom også lige i tanke om den liste jeg lavede, med input fra andre brude, hvad man skal/kan overveje om der skal være plads til i budget. Den ligger her.
  16. Jeg kender ikke lige en færdig bog du kan bruge som du beskriver. Men jeg har forslag til god hjælp til at organisere i et blank notesbog. Bogen ''Bryllupsguide'' giver gode råd til hvordan man griber den overordnede planlægning an. Forslag til brainstorm og lister. Og bl.a. råd til budget og hvordan udgifterne typisk fordeler sig. Den kan evt lånes på biblioteket. LILLYs hjemmeside har en huskeliste med anbefalinger til hvornår de forskellige ting skal besluttes. Det samme ligger i appen wedbox planner (gratis og dansk), men jeg ved ikke om den er rellevant for dig når du spørger til en fysisk organizer.
  17. Hej alle Jeg er så småt gået i gang med at planlægge mit bryllup, som skal stå ultimo August/primo September 2021, og kunne rigtig gerne tænke mig at finde en bryllups organizer, i.e. en flipbog/notesbog/etc, til at holde styr på alle mine løse tanker og lignende. Jeg kunne selvfølgelig bare købe en blank notesbog, men kunne godt tænke mig en guidende hånd, men alle de ting der skal tænkes på. Nogen der kender til noget, der kunne bruges?
  18. Jeg tænkte der var en måde at gøre administrator opmærksom på et opslag, eller anmelde et opslag. Ikke så meget at tagge andre medlemmer. Det bliver lidt besværligt hvis man skal skrive til hende og skulle forklare hvor hun finder opslaget. Men ok det er så bare sådan dette forum er.
  19. Tak skal du have og fedt at du har delt den Den er så ikke helt færdig (bliver den nok aldrig da der lige pludselig popper noget op). Skal man være lidt selvkritisk så er der jo mange ting som folk godt ved i forvejen og noget kan være lidt generaliserende. Du kan ikke tagge folk i opslag (da det jo netop ikke er Facebook) men du kan skrive direkte til hende eller anmelde (hvad jeg også har gjort) men jeg er enig i at der ikke rigtig er sket noget på det sidste.
  20. Jeg skriver blot lige denne kommentar for at rykke noget spam ned i køen.
  21. Jeg skriver blot lige denne kommentar for at rykke noget spam ned i køen.
  22. Jeg skriver blot lige denne kommentar for at rykke noget spam ned i køen.
  23. Hej! Min mand og jeg er ved at opstarte en virksomhed, som weddingplanners med alt hvad dertil hører. Til brug for vores markedsanalyse søger vi derfor lige nu brudepar, som vil være med til at teste vores koncept. Et koncept med hjerterum der både har bruden og gommen i fokus. Hvis i kunne tænke jer gratis men professionel hjælp til komplet arrangering af jeres bryllup så kontakt os gerne på denne midlertidige mail klartilbryllup@yahoo.com eller direkte til Diana på mobil 31 60 95 09 og hør nærmere.
  24. Hej! Lidt alternativt opslag herinde, men håber det er ok  DR3 og Strong Productions leder efter nogle unge forlovede par, der har lyst til at lukke os ind i deres tanker og følelser omkring deres forestående bryllup. Kan man godt nyde sin ungdom og være gift på samme tid? Hvad siger familie og venner til beslutningen? Og hvordan ved man, at man har fundet den helt rigtige? Til en livsglad programserie om kærlighed søger vi unge par i alderen 18-25 år, der skal giftes i 2020 eller 2021, og vil lade os være med før, under og efter den store dag. Har I nogle spørgsmål, inden I ansøger, kan I skrive til: nanna.dahm@strongproductions.dk Ansøgningen foregår ved at trykke på dette link https://strongproductions.teamtailor.com/jobs/891341-dr3-leder-efter-unge-der-skal-giftes-i-2020-eller-starten-af-2021?promotion=164497-trackable-share-link-dr Vi glæder os til at høre fra jer.
  25. Hej allesammen, Nogle der har gode bud på, hvor man kan finde festmusik til dagen?
  26. Discobil - du har været med så længe. Er der virkelig ikke en måde at tagge Ki som administrator i denne slags opslag? Os der er meget på her kunne jo ligeså godt hjælpe lidt til.... I øvrigt ros til festguiden på jeres hjemmeside. Jeg har faktisk delt den på fb fordi der er nogle gode guldkorn!
  27. Ki - Se nu at ryddet ud
  28. Tak, fordi du delte listen over sange i brylluppet, hvis jeg kun kendte denne fantastiske spilleliste før. og jeg præsenterer for alle det nyeste gratis musikwebsted på Tonosdellamadacanciones.
  29. Hvor er det skønt - at der nu igen holdes bryllup. Vi er gået fra næsten "vindstille" til en "frisk kuling" - det er herligt at få lov til at lave de flotte ringe, som vores kunder ønsker - de skal se ud. Klik ind på www.egeart.dk og find inspiration til jeres ringe. Vi har ikke noget fysisk på lager - men vores digitale "lager" rummer et uendeligt antal - kun fantasien sætter grænser. I er meget velkommen med JERES ideer - dem omsætter vi gerne til JERES unikke ringe. https://egeart.dk/vielsesringe-forlovelsesringe.aspx
  1. Load more activity