All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Last week
  3. Earlier
  4. Så dejligt! TILLYKKE MED DET
  5. Ej hold nu op.....jeg kom pludselig i tanke om min tråd her, og måtte fluks ind og kigge Og nu, ja november sidste år, er der sørme gået 12½ år. Vi havde en fantastisk morgen og dag. Morgen med venner og familien og aften bare os og vores søn. For det er vi nemlig også blevet velsignet med I 2016 efter efter 6 år som ægtefolk og 13 års forhold, blev vi forældre Vi er stadig lige så forelskede som vi var på vores bryllupsdag. Vi har 20 års kæreste dag til juli xD tiden går og det har været fantastisk. Tillykke til alle jer nye brude størst af alt er kærligheden.
  6. Har nogen prøvet at annoncere på Facebook for bryllupsfotografering? Var det lykkedes, hvis du gjorde det? Jeg prøvede med Instagram gennem InstaDP-værktøjet
  7. Det har været et forrygende mærkeligt år... uforudsigeligt og ekstremt frustrerende, men også med mange gode stunder. Nu går det så på held ... og et nyt og meget bedre år venter... vi glæder os så meget. Det bliver rigtig spændende og se, hvad det bringer - også af nye opgaver - muligheder. Resten af dette år kan vi ikke nå flere nye opgaver - de opgaver, der er bestilt, dem når vi selvfølgelig. Rigtig god jul og godt nytår. Vi glæder os til jeres opgaver - om det er helt nye smykker, gamle - der lige skal ændres - eller gamle, der skal smeltes helt om. Vi er helt klar. Hilsen Ege Art
  8. Hej med jer, Jeg har brug for at høre hvad andre har af gode idéer. Sagen er den, at min mand og jeg blev gift sidste år i forbindelse med vores søns dåb. Det var altså i en kirke og vi havde kun vores nærmeste familie med. Vi planlægger nu at holde et stort bryllup og fest med familie og venner, og vi vil gerne have en form for vielse eller ceremoni, hvor vi siger ja til hinanden igen. Vi har fundet et lokale, og det er ikke ligefrem helt ideelt til at holde ceremoni der - men vi er så meget i tvivl. Lokalet ligger i København, og da det er i april måned, tør jeg ikke satse på godt vejr og “vielse” udendørs et sted. Vi overvejer også at prøve at finde en kirke (evt den vi er blevet gift i) som måske vil vie os igen - men jeg tror det bliver svært at finde. Dernæst ved jeg ikke hvem der skal vie os, hvis ikke det skal være en præst. Jeg er bange for at det bliver for fjollet hvis vi får en ven til at agere præst, og at vi holder ceremonien samme sted som festen. Er der nogen der har noget klogt at sige, eller bare gode inputs? tak.
  9. Når du siger nyt bryllup, hvad er det så du gerne vil gøre om?
  10. Spanien er en stor mulighed, jeg håber, at alt vil gå godt med dig.
  11. Held og lykke.
  12. Hej. Jeg leder nu også efter nogle nye boliger til mig selv og vil gerne høre dine muligheder for, hvad der er bedst at gøre. Tak alle på forhånd.
  13. Hej! Kæmpe tillykke med bryllup! Jeg skal selv giftes en uge senere end dig/jer :-D Jeg er lidt nysgerrig på hvor du har købt din cricut? Jeg har selv overvejet at investere i en.
  14. Thanks for sharing, I found a lot of good ringtones in here: https://kayhinmusic.com/
  15. I like your article very much, it gives me very useful knowledge if you are looking for free phone ringtones that will make you happy, please visit here: https://nhacchuong68.com/
  16. Ligger den stadigvæk tilgængeligt et sted?
  17. Hej. Jeg har min flotte brudekjole, som jeg gerne vil sælge. Men må jeg det herinde?
  18. Martin fra sds i Greve har brugt de lokaler før. Prøv at find hans mail på hjemmesiden og giv ham et kald. Alt held og lykke. Mvh
  19. køkkenet har selvfølgelig stor erfaring med dette, så det er en rigtig god idé at snakke med dem og lade dem være med til at styre slagets gang. Held og lykke med det hele er sikker på du kommer til at klare det super fint
  20. Tak for svaret. Ja, det virker til at blive travlt. Jeg er allerede hamrende nervøs, men håber køkkenet kan komme med de afgørende tips og justeringer til min grundplan.
  21. Det synes jeg er helt fint, sikke mange der har meldt sig på banen, det lader til at du får en travl aften
  22. Tak for tips Det er ret nervepirrende. Nu har brudens stedfar også lige meldt ind. Hvor ville I placere denne? Jeg tænker en rækkefølge der er noget i stil med: - Velkomst - Toastmaster - Brudens far - Gommens far (han har ønsket være nummer 2 og brudeparret har ikke nogen særlige ønsker, så tænker at opfylde dette) - Gommen - Bruden - Brudens stedfar - Gommens søstre - Gommens tante - Ven af gommen Vil dette være nogenlunde ok at placere stedfaren der? Tænker jo ikke det er blodlinje.
  23. Længden af taler kan jo variere meget, det længste jeg har oplevet var brudens far, der talte i 45 minutter. Det var overdrevet lang tid og aldeles upassende at tale så længe efter min mening. Jeg synes du skal spørge dem der melder indslag ind, hvor lang tid de forventer at have ordet. Det er den eneste måde du kan lægge en ordentlig plan på, det er jo ret afgørende, hvor længe folk har tænkt sig at tale. Når man skal holde en tale, så ved man godt nogenlunde, hvor lang tid det vil tage så derfor vil de godt kunne give dig et svar på det, og det er ikke underligt at du spørger så du kan få et overblik. 10 max 15 minutter inde i forretten synes jeg er fint at præsentere aftenens første taler, brudens far eller mor, hvis det er moren der skal holde talen. Og så laver du ellers en tidsplan og giver den til køkkenet så I kan stemme af i forhold til maden. God fornøjelse med det, er sikker på at du kommer til at klare det fint
  24. Hej folkens Om et par uger skal jeg være toastmaster og er nu for alvor begyndt min planlægning, da der denne uge er frist for at melde indslag ind (og så ellers krydse fingre for der ikke kommer alt for mange på dagen). Jeg er begyndt at lægge en grund tidsplan og det er her jeg begynder at komme i tvivl. Hvornår går de første talere på? Er det omkring 15 min. tid efter forretten er serveret, så folk har en chance for at spise før talen? Og dette princip formoder jeg man forsøger at følge ved de resterende retter også? Jeg skal selvfølgelig også have koordineret med køkkenet, men i første omgang prøver jeg at danne mig et overblik og tidsplan til mig selv, som jeg så kan justere på. Hvad er den realistiske længde på de forskellige taler? Jeg tænker at sætte 20 min. af til brudens far, brudgommens far og brudgommen. Så er der også tid til skål/klapsalver m.v. Venner/søskende/tanter m.v. vil jeg sætte 15 min. af til. Kan man tillade sig at køre to taler lige i rap? Eller skal der være 5-10 min. i mellem? Jeg vil så gerne gøre det godt, men kan mærke nervøsiteten stige - og håber virkelig at en grund tidsplan og lidt tip til afvikling mv. kan hjælpe med at give mig ro.
  25. Vi bor i Greve og har kigget på at holde det på RØG og Vinbar festlokale. Nogen reference derfra ? Det skal være som bryllup.
  26. Så en gang for nogle år siden rn der holdt en tale hvor hun havde en kurv med små gaver i til brude parret. Jeg her forgæves søgt og søgt og kan intet finde nogle der har ideer til hvad man kan komme i kurven samt hvad man skal sige til tingene. har selv tænkt fælgene: gaffatape- til gommen fordi det bare fikser alt vin- til bruden da det gør toiletsæde problemerne lidt mindre håber i kan hjælpe med mere
  27. Lyder som en super ide! I kunne overveje at få en kok ud, der laver mad i jeres hjem via Chefmade.dk. Det er lidt dyrere end at spise ude men kunne være en god oplevelse.
  28. Nu bliver det igen august - og årets bryllupsmåned---det bliver alletiders ---frihed til at gøre, som man har lyst. Og jeres ringe kan I også få lavet som I har lyst, og det behøver faktisk ikke at være ret dyrt. Har I selv guld og evt. sten - kan vi lave begge jeres ringe fra bare 3500 kr. Men bestil i god tid....for jer, der planlægger bryllup til næste år. I bestemmer jeres design - så giver vi gerne en pris, om det er noget, vi kan lave. Starter I med forlovelsesringen - så laver vi også gerne den. Se mere på www.egeart.dk - der er masser af inspiration.
  1. Load more activity