All Activity

This stream auto-updates   

1. Last week
  2. Jeg købte min kjole i december og skal giftes i august. Jeg fik at vide, at jeg var ude i fin tid, men ikke sådan at jeg var i virkelig god tid (forstået på den måde, at jeg var alt for tidligt ude). Jeg har hørt,at man skal være ude i 6-9 måneder før, fordi der nogle gange kan være lang leveringstid på kjolerne.
  3. Hjælp!! Jeg vil gerne have en hessian dug, men synes sku det er lidt dyrt. Er der nogen af jer der skal bruge det samme og hvor har i så købt?
  4. Denne tråd fortjener vist bare at blive flyttet til toppen.
  5. Earlier
  6. GAVEKORT sælges - Askepot & Valentino - pålydende 7440 kr. Får ikke brug for det idet kjole købt andetsteds... Askepot & Valentino i Tønder er ellers et fantastisk brudehus...!! Sødt og fagligt dygtigt personale. Med måske Danmarks største udvalg. Priside for gavekortet / tilgodebeviset = kontakt mig... Kan også benyttes til køb af brudetøj til ham eller festkjoler, brudeudstyr mv.
  7. GAVEKORT sælges - Askepot & Valentino - pålydende 7440 kr. Får ikke brug for det idet kjole købt andetsteds... Askepot & Valentino i Tønder er ellers et fantastisk brudehus...!! Sødt og fagligt dygtigt personale. Med måske Danmarks største udvalg. Priside for gavekortet / tilgodebeviset = kontakt mig via bloggen her... Kan også benyttes til køb af brudetøj til ham eller festkjoler, brudeudstyr mv.
  8. GAVEKORT sælges - Askepot & Valentino - pålydende 7440 kr. Får ikke brug for det idet kjole købt andetsteds... Askepot & Valentino i Tønder er ellers et fantastisk brudehus...!! Sødt og fagligt dygtigt personale. Med måske Danmarks største udvalg. Priside for gavekortet / tilgodebeviset = kontakt mig.... Kan også benyttes til køb af brudetøj til ham eller festkjoler, brudeudstyr mv.
  9. GAVEKORT sælges - Askepot & Valentino - pålydende 7440 kr. Får ikke brug for det idet kjole købt andetsteds... Askepot & Valentino i Tønder er ellers et fantastisk brudehus...!! Sødt og fagligt dygtigt personale. Med måske Danmarks største udvalg. Priside for gavekortet / tilgodebeviset = kontakt mig via bloggen... Kan også benyttes til køb af brudetøj til ham eller festkjoler, brudeudstyr mv.
  10. Dit program vil jo altid være noget anderledes end andres - salmerne skal du jo selv skrive ind alligevel. Den jeg henviser til er ikke så svær at lave i word. Læg siden ned og brug 3 kolloner - og så skal du lige justere så udskriften passer med folderne. Det kræver måske nogle forsøg på udskrift og foldning. Du kan selvfølgelig være heldig der er nogen med en skabelon, men der er ikke mange på herinde længere.
  11. Tak så jeg godt, men tænkte om nogen måske havde selve skabelonen, så der ikke skal skrives så meget :-)
  12. Der er de fineste kirkehæfter her der viser begge dele. Det er jo ikke ligefrem en skabelon, men det burde være til at finde ud af.
  13. Hej, Er der nogen som har en skabelon til et kirkehæfte? Gerne så man kan sætte lommetørklæde og tyl fast i det? På forhånd tak /Maiken
  14. Det er vel nemmest at spørge blomsterhandleren om - de har erfaringen.
  15. Halløj. Første indlæg her. Vi skal giftes til maj næste år. Min yndlingsblomst er dahlia, så dem kunne jeg godt tænke mig at have i min brudebuket. Er det muligt at opstøve sådan nogle i maj? Den bliver en blomsterhandlere, der laver buketten.
  16. Og jeg tilføjer: Hold nogle naturlige pauser - skålepauser undervejs. Det er med til at give mere ro og det gør samtidig at talen ikke kommer til at virke oplæst Husk også på at du er blandt "dine egne". Du kan ikke "dumme dig". Pas på med at "tale frit" når du ligesom har været igennem dit manus for så udvikler det sig nemt til at du bare taler for at tale uden egentlig tanke på hvad du siger Tal evt. med toastmaster om at du kommer på som en af de første talere. Det har jeg oplevet flere brude gøre og det gør at I bedre kan nyde festen når talen er klaret Kan man bede om det ? Ja selvfølgelig kan man det. Det er jo jeres fest
  17. Nu er ens bryllupsdag jo en dag hvor der er skruet ekstra op for følelserne, så om det er nok, ved jeg ikke. Men normalt er det en stor hjælp at have hele talen skrevet ned så den kan læses op hvis man går helt "i kage". Fremhæv (feks fed skrift) nogle ord i selve talen som kan bruges som stikord til at sige tingene uden at læse op. Så kan du veksle imellem at tale frit og læse op alt efter hvordan dine følelser gerbærder sig. Hvis du også er nervøs for selve tale er det en god forberedelse at have øvet sig. Ikke blot læse den igennem og tænke den igennem men fent faktisk læse det op så den kommer ud af munden et par gange - husk ikke for meget fart på. Man kan feks læse op for katten eller sofapuden, eller spejlet - man føler sig altid lidt dum at tale ud i luften. Og husk så at alle blot vil synes det er så sødt hvis bruden (eller gommen) er tydeligt rørt. Håber du kan bruge det til lidt selvom det ikke helt svarer på dit spørgsmål.
  18. Hej. Købte min i oktober og skal giftes næste lørdag. Syntes det var tidligt, men det er nok det bedste at have det pp plads. Jeg ventede så med at tage til skrædder, så jeg var sikker på jeg ikke tog for meget på/tabte mig... Rigtig god dag når det bliver din tur..
  19. Hej. Skal giftes næste lørdag (20.04.19) og er næsten færdig med talen til min kommende mand.. Tænker tit på hvordan jeg skal styre mine følelser og nervøsitet. Er der nogen herinde der har et par gode råd til hvordan man "slapper" af mens man "er på". Håber på et par gode råd. Kh. Louise
  20. Fredag den 12/4 2019 kl. 24 - 05 Lørdag den 13/4 2019 kl. 24-05 Onsdag den 17/4 2019 kl. 24-02 (eller senere) Torsdag den 18/4 2019 kl. 24-02 (eller senere) Fredag den 19/4 2019 kl. 24-05 På Wall Street Pub, Gothersgade 2, CPH. Hvad mange sikkert ikke ved er at mit mangeårige virke som DJ består af andet end at spille til bryllupsfester, firmafester m.v for Diskobil. Det indbefatter også hjælp til kolleger samt mere løse jobs på forskellige klubber m.v. i det omfang det er foreneligt med DISKOBIL aktiviteterne. I november sidste år blev jeg og tre gode kolleger tilknyttet Wall Street Pub i København. Dette samarbejde kan jeg være en del af fordi DISKOBIL kunderne oftest booker i rigtig god tid hvor Wall Street vagterne planlægges for 2 måneder af gangen samt ved primært at holde mig til fredagene og forbeholde lørdagene til DISKOBIL kunderne Derudover kan vi rokere indbyrdes. Spillestilen derinde er ikke den samme som det vi leverer til bryllupsfesterne, hvor nøgleordet mere er alsidig musik indenfor de rammer som aftales med brudeparene. Derinde er musikprofilen mere "abefest" og "party on", herunder 90'er, 00 musik og mainstream der afvikles i et beat som man ikke kan stå stille til Dvs. det kan bedst sammenlignes med det man kan opleve til nogle af de bryllupsfester vi er ude til efter kl. 2 Styrken for mig i dette er at jeg får prøvet nogle "nye" sider af mig selv af, som jeg også kan bruge på "hjemmebanen". Mere væsentligt her er dog at det er offentligt tilgængeligt for alle. De bryllupsfester vi laver er private begivenheder. Derfor kan vi ikke bare sige til folk at de kan komme ud og kigge :) og vi vil heller ikke - bringe billeder, videoer m.v. af meget andet end vores opstillinger da vi respekterer privatlivets fred :) Selvom det på ingen måde kan sammenlignes med bryllupsfesterne (hvor lyden + lys også er bedre) så giver det os en mulighed for at sige til folk at: Her er muligheden for at se og høre manden bag pulten og få en snak Samtidig er det jo også oplagt at besøge stedet hvis man er ude i polterabend o.l. eller bare vil have en hyggelig - ikke stillesiddende aften/nat Så kig forbi hvis I alligevel er på de kanter PS - Vi har stadig muligheder for at tage flere bryllupsfester ind her i 2019 (og 2020)
  21. Jeg prøvede og købte i september og blev gift i marts. Fik at vide jeg var noget sent ude så 6-9 måneder før, senest vil jeg tro
  22. Som overskriften antyder, vil jeg høre hvor lang tid før i har prøvet/købt brudekjole? Er der nogle pejlemærker man kan gå efter? Som f.eks. at man plejer at sige man skal købe den x antal tid før osv. Tager imod al hjælp med kyshånd
  23. Her er lidt hvad jeg mener:
  24. Har set billeder af stolerækker hvor de yderste stole var pyntet med en tylsløjfe. Altså bare find inspiration til hvordan man kan pynte en stol -- men i stedet for at pynte dem alle så blot de stole der er nærmest midtergangen - evt kun på hveranden række.
  25. Det vil helt sikkert fungere, det er kun et spørgsmål om hvordan det ser ud med knude og snip osv. Og så må de selvfølgelig ikke være større end at de kan komme ned igennem åbningen.
  26. Den kirke vi bliver gift i er lidt anderledes end kirker normalt er. Normalt er der en form for holder til lys eller blomster hvor man kan pynte i, ved vores er der almindelig stole, så ingen steder at sætte blomster i eller lign... Vil gerne pynte det lidt op så det ikke bare er hurtig ind og ud, og klar til den næste-stemning i kirken. Er der nogen af jer dejlige mennesker herinde der har en god ide til hvad vi kan gøre, eller bare har lyst til at vise hvad I gjorde/regner med at gøre? Der er et livets træ foran alteret det gerne må passe til, og man kan lige svagt ane noget ad altergangen (eller hvad vejen derop nu hedder) Vi har nogle vinflasker man måske kunne bruge til noget, men ved ikke om det er for blasfemisk eller hvad nu kan kalde det i en kirke... Vi er lidt blanke for ideer
  27. Tænkte måske man kunne fylde fryseposer med vand og så fryse dem som en kæmpe isterninger. Og så lade dem blive i de klare på ser så drinksene ikke bliver vandede..
  1. Load more activity