Meggers

Hvad blev rent faktisk BRUGT fra jeres toiletkurv?

10 indlæg i dette emne

Nu så jeg lige en tråd om, hvad man kunne putte i toiletkurven... Og nu ved jeg ikke med jer andre gifte brude, men vi havde MANGE ting i vores toiletkurve, som slet ikke blev rørt. Det er selvfølgelig ikke et problem, da de fleste ting kan bruges efter brylluppet, men jeg tænkte, om vi gifte brude ikke skulle give en melding på, hvad der faktisk blev brugt fra toiletkurvene. :) Så kan kommende brude prioritere lidt, hvor meget, de faktisk gider have i kurven. :)

I vores damekurv blev der brugt:

Sikkerhedsnåle (det var GULD værd for særligt én af gæsterne, der havde problemer med sin kjole)

Hårnåle (det fik jeg også selv glæde af :wink:)

Parfume

Plaster - men jeg tror mest at det var børnene, der legede med det :rolleyes

Følgende blev slet ikke rørt:

Bind

Tampax

Ekstra nylonstrømper

Vabelplaster (det synes jeg dog er en god idé at have alligevel for en sikkerheds skyld)

Håndcreme

Tandstikkere med tandtråd

Herrekurven blev slet ikke brugt. Nogen havde pillet plastrene ud af pakken, men såvidt jeg kunne se ikke brugt nogen, og fnugrulle, deo, neglefil, håndcreme og tandstikkere med tandtråd så megt uberørte ud.

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde ikke toiletkurv her, men ved der var en der fik revnet sine strømper så hun ville nok have haft brugt ekstra strømper. og vabelplaster ville også være brugt haha, men ved ikke ellers...nu havde vi både plaster og panodiler i favoræskerne, og det blev brugt. især panodillerne dagen efter ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mændene hyggede sig med at kigge i bladet :rolleyes: , og ellers havde en nappet nogle panodiler, fordi han fik hovedpine under festen... Tror det var det :)

Kvinderne havde brugt deo, parfume, make-up, hårspray og hygget sig med at sætte plaster på armene, haha! Men okay, plastrene var også lidt en skæg ting - Havde købt nogle Hello Kitty nogen :griner:-

Alt i alt kan man vel sige, at toiletkurvene var størst hit hos tøserne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev brugt

Tyggegummi

Frisk mintpastiller

Gajol

Plaster

Hårnåle

Hårlak

Håndcreme

Sykit

Sikkerhedsnål

Neglefil

Panodiler

Tranebærkapsler (mod blærebetændelse) Genialt når tøserne har siddet i en kold kirke med sandaler. Og de virker hver gang :-D

Blev IKKE brugt

Neglesaks

Læbepomade

Redigeret af Gittepit
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer