JL140821

Ny brudepige

5 indlæg i dette emne

Jeg har desværre måtte finde en ny brudepige - forgængeren er startet i fertilitetsbehandling og hoppede derfor fra pga. manglende overskud. Mine fire brudepiger skulle have været ens to og to, men den nye på holdet kan ikke passe de valgte kjoler (hun er stor, de andre tre tynde). Så nu vakler jeg: skal jeg bede hende finde en anden kjole i grøn eller droppe de ens farver? Vi skal giftes i august, så jeg tænker det er rarest for brudepigerne at have knælange kjoler med korte ærmer på - derved bliver de jo ens på den front.

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførst så er det allervigtigste at brudepigerne har mulighed for at have en kjole på de føler sig tilpasse i. Og ikke mindst for hende der i forevejen skiller sig ud med sin størrelse (fra en der selv har prøvet at være både lidt for stor og meget for stor)

Nu ved jeg ikke helt om jeg har forstået det rigtigt. Hvis to af brudepigerne har helt ens kjoler på og de to andre har to forskellige kjoler på, vil det nok se lidt mærkeligt ud.  Hvis det er 4 forskellige der blot matcher i farve (evt to og to) så er det jo også ok, især hvis man holder længderne nogenlunde ens som du selv er inde på. 

Men uden at have set kjolerne er det svært at tage stilling til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Frigga said:

Allerførst så er det allervigtigste at brudepigerne har mulighed for at have en kjole på de føler sig tilpasse i. Og ikke mindst for hende der i forevejen skiller sig ud med sin størrelse (fra en der selv har prøvet at være både lidt for stor og meget for stor)

Nu ved jeg ikke helt om jeg har forstået det rigtigt. Hvis to af brudepigerne har helt ens kjoler på og de to andre har to forskellige kjoler på, vil det nok se lidt mærkeligt ud.  Hvis det er 4 forskellige der blot matcher i farve (evt to og to) så er det jo også ok, især hvis man holder længderne nogenlunde ens som du selv er inde på. 

Men uden at have set kjolerne er det svært at tage stilling til.

37B7F496-5284-426F-95C9-0BD44EC118EB.webp

00058521-9858-432F-825A-06D199FF2041.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ud fra de to brudepiger har den blå kjole på. Men for mig at se er typpen af kjole en som 1. er forholdsvis nem at finde, 2. også klæder store størrelser (kommer selvfølgelig an på pasform), MEN farven blive måske svær at finde?

Hvis der er råd til det ville jeg nok finde ny kjole til begge de grønne brudepiger så man finder en kjole der fåes i begge størrelser så de to også kan blive ens. Men det er jo en ekstra udgift, som man må gøre op med sig selv om det er det værd.

Jeg tænke faktisk også du skulle prøve at spørge dine brudepiger om deres mening - det er trods alt dem der skal have kjolerne på. Og jeg ved ikke om du betaler eller de selv gør.

 

Redigeret af Frigga
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer