Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/28/2014 in all areas

  1. Brud86

    Slank men ikke pga. bryllup blot en bonus

    Hej Piger. Kort inden min kæreste friede og jeg vidste 2014 var året hvor vi skulle giftes besluttede jeg mig for at nu skulle jeg være i mit livs form. Hvis jeg ikke blev det nu bliver jeg det aldrig. Og jeg tror selv det er rigtigt vigtigt at have den krop man ønsker fx inden man får børn, så der også en større sandsynlighed for man får den igen. Så jeg gik i hardcore træning mode fra den 7 jan. og jeg fik en bekendt til at træne med mig to gange om ugen, træner selv 1-2 gange og tænke over min koste hele tiden uden at være fanatisk har i aften fået en stor pose bland selv fx. Men nu efter to mdr. har jeg tabt mig 19,2 cm og 5,5% fedt - jeg skriver ikke vægt på da jeg styrke træner og vægten derfor ikke tæller da kroppen er begyndt at danne muskler som vejere mere. Mit mål er langt fra nåede men jeg knokler og tager det sure med det søde - så det er bare der ud af piger - vi kan sku godt og det skal ikke kun være for at se godt ud én dag men for at have det godt med os selv og være smukke resten af livet med vores mænd. Hvis jeg kan, kan i også.. Hvis jeg er ved eller tæt på målet når jeg når til brylluppet kan i få et før og efter billede ;)
    1 Points
  2. Rikke aka rapanden

    Hvad skal i have til forret ?

    Vi skal have tunmousse, ja det kan godt være det i manges øjne er en 80èr ting, men vi elsker selv tunmousse, og der er flere gæster som ikke er vilde med fisk, men som også godt kan lidt tunmousse. Vi laver selv forretten, så jeg gider ikke stå og lave flere forskellige ting, og så skulle det også helst være noget som ikke kostede så meget, da vi jo altså har et meget stramt budget, samt noget der var let at lave Vi køre generelt ikke noget vidt og fancy angående menuen til vores bryllup, det er for det første ikke min kæreste, og jeg er også en kræsenpind på visse områder Og ja så er der igen budgettet der altså ikke er særlig stort. Men vi vælger noget som vi selv syntes smager godt
    1 Points
  3. Brud86

    Slank men ikke pga. bryllup blot en bonus

    Jeg havde lige en øv periode! Jeg syntes ikke der skete noget med mine tal og jeg føler virkelig jeg kæmper. Jeg skrev det til min veninde som træner mig og til daglig arbejder som træner og fik en ordentlig "røvfuld" igen.. Jeg syntes jeg vil dele hendes svar med jer: Altså fakta er.. vi kan sagtens sætte dig til at træne 6 gange om ugen - og ha en kcaldiæt på 980kcal om dagen og du vil opnå et vægttab og et centimetertab som er en anorexipatient værdig meget hurtigt. Du har fået mere muskelmasse.. og er blevet pænere at se på end da vi startede. Din holdning er pænere og dine arme og skuldre er blevet pænere. Så hvad er dit mål? Hvis du gerne vil opnå et hurtigt vægttab - og så tage hele skidtet på igen efter brylluppet, så skal vi ha dig op og træne 6 gange om ugen, tung træning og masser af cardio ved siden af.. og næsten ingen mad. Men jeg VED - at du enten vil få en spiseforstyrrelse eller et tvungent forhold til motion inden ret længe. Det er bare et tal. Efterfølgende lagde hun dette på sin hjemmeside og hun kunne lige så godt have skrevet det om mig... Realistiske resultater! ”Der sker ikke en skid!” Den sætning hører jeg tit frustrerede ”nytrænings”mennesker sige. De føler, de kæmper en brav kamp - ”og der sker ikke en skid”. Nej – bladene og div. slankekure og medier lover guld og grønne skove, hvis du bare tager den her pille, det her pulver, køber den her maskine, går på denne her vidunderkur – ja bare du MELDER dig ind i et fitnesscenter, så har du faktisk tabt de første 10 kilo! Øhm nej! Man bliver svært skuffet, når disse forventninger langt fra indfries – gang på gang.. Eller måske bliver de indfriet lidt, fordi man virkelig går amok og gir den gaz.. men de resultater, der sku komme – de kommer kun lidt – og ”så er det også bare lige meget”. Tv disker op med flere programmer, som viser store mennesker blive mindre (rent størrelsesmæssigt) og man ser dem BLOMSTRE op – det er fantastisk. Men tv viser programmerne over nogle uger (måske et par måneder) og så har Oda tabt sig 70 kilo! Det har jo taget MEGET længere tid at lave de optagelser og det glemmer seerne bag skærmen. Dem hjemme i sofaen starter op med ”nu skal der ske noget – farvel til dellerne på sidebenene”.. Og det er SÅ fedt at se og møde folk med den ”start”motivation, hvis jeg kan kalde den det. Problemet er bare, som jeg tidligere har skrevet om, at TALLENE ikke viser det, som ”alle” har lovet…... eller som man troede de lovede.. Det er en lang sej kamp. Man vader ned i det ”skide” træningscenter og føler ikke, der sker en hujende fis, selvom man KÆMPER … tre timer om ugen… hør det lige.. 3 timer om ugen… der er 168 timer på en uge.. men 3 timer kæmper man.. Okay. Nåh! Så føler man VIRKELIG, man gør noget ved kosten. Man stopper i hvert fald med at spise kage HVER dag.. men falder i indimellem.. ”man kan jo ik lade være”….. eller … ”man har jo også et liv”.. Og JA det er jeg fuldkommen enig i! Men så kan man heller ikke forvente at få en fedtprocent på 12 eller tabe sig 20 kilo på et år, hvis man hele tiden falder i .. og ”skal leve” og ”kun” træner tre timer om ugen! Vær realistisk! Hvilket liv vil du gerne leve? Hvilken krop vil du gerne have? Man kan ikke blæse og have mel i munden samtidig. Du kan tro, at du ikke skal OFRE rigtig meget for at komme af med det overskydende fedt eller vinkearmen eller sidedellerne. Du skal ofre RIGTIG MEGET.. også tid fra dine børn eller hund eller venner eller familie eller andre fritidsinteresser. Det kræver 100% fokus KONSTANT og hele tiden at få den krop med six-pack og stramme lår og ingen ”huller” i ballerne.. Personligt har jeg trænet siden jeg var 13 år! Jeg bliver 34 lige om lidt, så det er 21 år. Jeg har trænet 4-7 dage om ugen siden jeg startede! Kun afbrudt af en fødsel og noget sygdom hist og her. Selv da jeg blev kørt ned på cykel og fik totalsmadret mit knæ- og selv da jeg var udsat for flere trafikuheld i rap og fik piskesmæld og discus i nakken kom jeg afsted.. bare for at lave LIDT for min krop! Men min sixpack er der altså ikke! Jeg har overlevet og overvundet 3 forskellige slags spiseforstyrrelser og står i dag med et REALISTISK SYN på mig selv, min krop og min træning. Når jeg VÆLGER(for det er HELT mit eget valg og HELT min egen arm der fører det op til munden!) at drikke rødvin, spise oreos, sovs, slik, chips, is osv.. så VÆLGER jeg også at jeg ikke får sixpack og at min appelsinhud ikke formindskes og at min baller har huller! Slut færdig. Personligt vil jeg ikke OFRE det der skal til for at få en strammere krop. Og jeg træner virkelig meget, OG jeg har gjort det i mange mange mange år. Så hvis man undrer sig som ”nytræner” – eller en som har genoptaget sin træning efter MANGE års pause over, hvorfor der ikke ”sker en skid”… så er man nødt til at sætte de valg op for sig selv HVAD ER JEG VILLIG TIL AT OFRE for at få den der stramme strømlinede krop som medierne bombarderer mig med? Husk på ! Du gør det PISSE GODT, når du er nede og træne. Klap dig selv på skulderen over det.. spis (endnu) mindre usundt.. og vær realistisk omkring dit liv. Træning skader aldrig.. din krop belønner dig for det hårde arbejde du lægger i det.. men vær realistisk i dine valg i dit liv. Og vær realistisk omkring dine resultater! De resultater, du TROR, du får på 4 uger.. (eller hvad div. medier nu lover) findes ikke! Jeg er stolt af dig… fordi du gør noget ANDET! Fordi du træner – bliv ved med det! Sofaen står der stadig, når du kommer hjem fra træning. Og såvidt jeg ved, så løber Danmark aldrig tør for slik og andre ”klamme” ting.. så du behøver ikke købe HELE butikken næste gang, der er tilbud på noget af den slags. Afsted mig dig. Ros dig selv og din krop for det hårde arbejde du lægger i det. Og glæd dig over den muffin du spiser næste gang, fordi DU har VALGT, at den skal der være plads til i dit liv. Vi ses til træning!
    1 Points