Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/22/2017 in all areas

  1. FrøkenPedersen

    Lille bryllup

    Vi startede med at planlægge et lille bryllup med 20 gæster om aftenen. Vi skulle sidde ved ét langt bord. Menuen skulle være buffet. Musikken skulle være jukebox. Brylluppet skulle være uformelt og hyggeligt. Jeg er ikke i tvivl om det ville have været er hamrende godt bryllup men anderledes end det vi fik Min mand bestemte sig i sidste øjeblik for at vi skulle have et mere traditionelt bryllup der så endte med 45 gæster på kro, DJ, tre retters menu, bryllupskage og hele svineriet Det var en fantastisk fest men det ville den anden også have været Det handler om hvad man gerne vil og så bliver det godt uanset
    2 Points
  2. Nanok

    Panodil-poser?

    Værsgo
    2 Points
  3. Frigga

    Hvad sys i om min tale

    Jeg synes også det er en fin tale og må bare give discobil ret
    1 Points
  4. Frigga

    Jeg har selv sammensat brudekjolen

    Hvor er den fin. Er helt tosset med den slags ryg/nakke.
    1 Points
  5. Ki Schou

    Rækkefølge fra man vågner til man er i tøjet?

    Du kan helt sikkert godt finde en make-up og hår stylist som kører hjem til dig. Det vil være meget nemmere for dig end at du skal ind på en salon i kjolen. Og ja husk at dække kjolen fuldstændig, jeg kender en der fik en ordentlig klat på kjolen under makeuppen heldigvis kunne den næsten fjernes med vand, men der var panikagtig tilstand indtil pletten var fjernet
    1 Points
  6. diskobil

    Hjælp - Invitationerne (hvem skal med?)

    Ja det er umiddelbart ok. En ting er at ofte siger at det er jeres fest og at I kan gøre lige hvad I vil og det kan I også. Noget andet er er at man unægtelig selv tænker hvordan det vil blive taget imod hos dem det omfatter. Jeg tænker at det er ok fordi det næppe kommer bag på dem på deres fars side at det er sådan I gør. Tal med ham om det og lad ham tale med sin bror om det hvis I ikke selv gør det.
    1 Points
  7. Brian R.P.

    "Guld"bestik?

    Hej Michelle. Det er egentlig ikke et service-udlejningsfirma som sådan. Firmaet leverer lyd og lysproduktioner til selskaber, firmaer og foreninger og selvfølgelig også DJ’s til bryllupper. Det hedder Max Entertainment. Jeg har stadig guldbestik til 150 kuverter liggende i firmaet som kan lejes ud, men det er ikke noget vi reklamerer med nogen steder. Derfor er det også kun sjældent ude :-) Med venlig hilsen Brian.
    1 Points
  8. FrøkenPedersen

    BILLIGT bryllup?

    Øhh pas jeg er mest på via pc men den hedder vores bryllup 24/3-2018
    1 Points
  9. Ki Schou

    Drikkelse til brylluppet

    Vvi havde fest med fri bar, hvor gæsterne kunne vælge frit hvad de ville. Det blev holdt på en restaurant, så det var ret nemt for os på den måde at sørge for, at alle fik hvad de ville. Men hvis mange er øl-drikkere, så kunne I jo spice det lidt op og lave nogle sjove bryllupsøl. Kender du CRAFTED By der kan man skræddersy sin egen øl + label. Det synes jeg kunne være rigtig sjovt at gøre til en fest, men det koster selvfølgelig mere end literprisen, hvis I køber fadølsanker.
    1 Points
  10. Ja - det giver mest ro på at være ude i god tid - vi kan have svært ved at nå alle nye bestillinger i maj, juni og august, hvis vi ikke har planlagt dem i god tid. Men dem, der er planlagt - de bliver naturligvis altid leveret efter aftalt tid - om jeg så selv skal køre ud og aflevere dem i Frederikshavn, Tønder, Helsingør eller Rødby. Som den første guldsmed i Norden arbejder vi nu med verdens nyeste og mest avancerede 3D tegne program - MatrixGold - samt også med 3 andre programmer - Matrix9, RhinoGold og ArtCAM - så med digitaleløsninger og med vores 3D printer, er det kun jeres og vores fantasi - der sætter grænser. Endnu er alle velkomne til at få et godt tilbud ... ege art
    1 Points
  11. KarinaDyrholm

    Budget brudekjole

    Tak for svar selvom tråden er ved at være lidt gammel, har dog købt min kjole og kan ikke vente til den store dag
    1 Points
  12. diskobil

    Bryllup på Bella Sky/Comwell Conference Copenhagen

    Ikke lige Comwell Conference Copenhagen men jeg har spillet bryllupsfester på flere Comwell hoteller i hele landet og generelt er standarden og ikke mindst serviceniveauet meget højt Nogle ting jeg dog ville kigge på når du siger at prisen er virkelig god, er sådan noget som sluttidspunkt og muligheder (og priser) for forlængelse. Det er ikke alle som ønsker at deres fest skal slutte kl. 1 eller kl. 2 Andre har det fint med at festen slutter når den er på toppen
    1 Points
  13. diskobil

    SKal holde bryllupstale - HJÆÆÆLP

    Er også "lidt udenfor nummer" her men har dog hørt rigtig mange og rigtig mange gode bryllupstaler gennem årene Jeg vil foreslå dig at du laver en brainstorm over hvad du - ikke nødvendigvis vil - men kan have med i talen. Tag gerne udgangspunkt i nogle konkrete oplevelser/hændelser fra jeres barndom/opvækst eller "vaner" som det bliver sagt ovenfor. Det er med til at give talen mere kolorit så det ikke bare bliver ord :) Om talen så skal være meget følelsesladet, mere humoristisk eller en kombination er næsten op til dig selv og der er det vigtigt at du er dig selv. Hvad længden angår så er der en god regel som siger at en tale ikke bør vare meget mere end 10 minutter medmindre man er ude i noget diasshow o.l. Ellers taber man nemt folk på gulvet og det bliver nemt noget med at man taler uden egentligt manus/en tråd og det bemærker folk :). Der er desværre nogle talere som har svært ved at begrænse sig selv og sige "nok er nok" men gudskelov er det ligesom at det er blevet noget bedre de senere år
    1 Points
  14. Hejsa Jeg har booket brudestyling.dk, de kører i hele landet, og er professionelle til både hår og makeup
    1 Points
  15. idamaries

    Hjælp til rens af brudekjole Kbh

    Hej! Jeg kan varmt anbefale Jægerrens i Charlottenlund. Det er Danmarks bedste renseri. Fik en 50 år gammel plet af min nedarvede brudekjole, og jeg mener også, at de renser brudekjoler (og alt andet) for kongehuset. De er simpelthen verdensmestre og betjeningen er rigtig god. Held og lykke!
    1 Points
  16. InLove83

    Er der gang i BK?

    Er alt liv efterhånden gået til herinde? Da jeg var herinde for nogle år siden var der masser af liv, og der var mega meget hjælp og inspiration at hente. Det virker dog til at siden er ved at lide en langsom død Er det blot min opfattelse eller er det realiteten? Der "plejer" at være masser af brude og opslag på denne tid af året, men det virker ikke sådan mere?
    1 Points
  17. enkenoguniformen

    Reception eller ej?

    Hejsa, og tillykke med det kommende bryllup. Vi har valgt at afholde reception, da vi forventer en del gæster til globryllup. Efter vielsen hilser vi lige på alle og får taget et fællesbillede, herefter får folk at vide, at der er sandwiches og drikkevarer på feststedet (30 min kørsel fra kirken), og at alle er velkomne. Herefter kører alle (undtagen os) til feststedet, hvor vores toastmaster og Maid of Honour sørger for at alle bliver tanket op. Vi ankommer så, byder velkommen, skærer kagen for, og tager afsted på fotoshoot. Herefter bliver vores gæster delt op i 5 hold, som skal lave en række aktiviteter igennem den næste times tid. Vi har lavet forskelige ting: Skrive i gæstebog, tippe en 13'er om brudeparret, skrive et forslag til en date, tage en sjov selfie og sætte et fingeraftryk på vores fingeraftrykstræ. På denne måde er gæsterne aktiveret og kan hygge sig, imens vi er væk.
    1 Points
  18. sommer09

    Hr og Fru Sommer 7.6.14

    Kære Lis tusind tak for din besked. Den dag du skrev var faktisk den dag lillesøster kom til verden. Hvor bor du? Jeg bor i Drejens sammen med pigerne. men ja det er så hårdt at han ikke er her mere. Svært at forstå, selvom det var i kærligheden til os. Det eneste jeg virkelig ønsker er at hører nogen gode histore om han. Hvordan folk oplevede ham.
    1 Points
  19. Vil umiddelbart sige det samme som Stine ovenfor men vi taler 18/8 2018; Årets største bryllupsdag. Så ja "krise" er et meget godt ord. Når det så er sagt så har I trods alt tiden med jer. Jeg spillede et bryllup nytårsaften hvor kokken som skulle stå for alt inkl. personale brændte dem af om torsdagen, 2 dage før dagen og de fik stablet en løsning på benene som jeg dybest set tror de var mere glad for end det oprindeligt planlagte Jeg ved at Jesper Albrechtsen m.fl. (fotografer) har lavet en gruppe på Facebook hvor man kan forespørge på fotografer. Der kan måske være en mulighed: Ikke mindst fordi jeg ud fra dit opslag (hvor du fokuserer på stilen) fornemmer at I ikke havde entreret med den allerbilligste fotograf, hvad mange ellers gør (i særdeleshed på Facebook). PS. Nu skal I selvfølgelig lige have ro på datoen og det med fotografen først men hav det i baghovedet: Hvis det er en fotograf I har fundet her på bryllupsklar (og der ikke er tale om force majeure) så syntes jeg klart at du skal give Ki et praj.
    1 Points
  20. diskobil

    Lille bryllup

    Jeg spiller ofte til bryllupsfester med helt ned til 30 gæster og har faktisk spillet til fester med helt ned til 16 gæster. Der oplever man ofte at brudeparrene - nok mest bruden - inden giver udtryk for usikkerhed om hvorvidt der kan skabes stemning og det kan der godt Det er ikke antallet af gæsterne der gør det men de gæster der er. Jeg har været ude til "mindre" bryllupsfester hvor der har været betydelig mere stemning (og hygge) end ved bryllupsfester med 80 personer eller - for den sags skyld - firmafester med 3-400 personer Hvad bordopstillingen angår vil jeg klart anbefale runde (eller firkantede) borde fremfor en langbordsopstilling. Det gør det mere luftigt hvad der er mulighed for når vi er nede i det antal
    1 Points
  21. Plindstrup

    Opgaver under brylluppet

    Kender I ikke nogen som kan hjælpe, således at jeres gæster ikke skal igang? Vi har bestilt personale. Men jeg ved at 4-5 af min forlovedes kolleger ellers havde tilbudt at hjælpe. Jeg ville blive meget overrasket, som gæst, hvis jeg pludselig blev sat igang med severing eller oprydning.
    1 Points
  22. little miss phoenix

    Lille bryllup

    Vi bliver heller ikke flere end det til festen om aftenen Vi bliver 55-60 til receptionen og max 32 til festen. Vi har valgt at bordene skal stilles i forlængelse af hinanden, så vi får to "langborde" som vores gæster så sidder ved. Vi sidder midt på det ene langbord. Vi har planlagt ALT selv, og det bliver fuldstændig som et større bryllup, bare med vores twist på det hele
    1 Points
  23. tjuel

    Må jeg se jeres endelig budgetter

    Vi skal giftes i København til august og vores budget (som i øvrigt blev cirka 20,000 DKK dyrere end forventet) ser sådan her ud. Det er et gør-det-selv bryllup hvor vi har lejet et festlokale som kun har borde og stole, alt andet skal man have med selv. Vielsen er i Frederiksberg Have og receptionen i gården til vores lejlighed. Invitationer (har selv designet og printet dem på lækkert papir): 150 DKK Brudekjole, sko og accessories: 11.000 DKK Makeup/hår: 3000 DKK Gom tøj og sko: 5000 DKK Vielsesringe: 8000 DKK Udgifter til giftefoged og vielsen: 3000 DKK Blomster (til festen, brudebuket, osv): 2500-3000 DKK Reception mad og drikke: 5000 DKK Fotograf (hele dagen): 8000 DKK Kanalrundfart (vi sejler ud til festlokalet): 2700 DKK Festlokale: 27000 DKK Tjenere: 13000 DKK Mad og drikke (middagen): 35000 DKK Bar: 5500 DKK DJ: 8000 DKK Service: 4000 DKK Bordpynt: 700 DKK Lokale belysning (rispapirslamper og lyskæder): 1000 DKK Så lige omkring 150,000 DKK inklusiv alt.
    1 Points
  24. FrøkenPedersen

    Navneændring

    Dit navn skal stå på postkassen, så den der er en smule opmærksom vil nok hurtigt spotte det Men hvis det virkelig skal være hemmeligt indtil?? Så vent da med at skifte navn Det koster lidt at gøre senere men det er nok den sikreste måde at undgå afsløring på
    1 Points
  25. Ki Schou

    Må jeg se jeres endelig budgetter

    Hvor er de fine
    1 Points
  26. diskobil

    Hvornår rives sløret i stykker?

    Hvis man skal tale om at nogle har ret så er det dig, al den stund at 34 år er en evighed siden. I dag er det slet ikke normalt at brudeparret forlader festen før gæsterne. Mindes aldrig at have oplevet at det er sket på andre tidspunkter end lige efter brudevalsen (ja faktisk i slutningen af brudevalsen) og det samme med gommens sokker. Det sidste du skriver er også meget væsentligt for hvem siger at bruden ønsker at der skal rives i sløret. Nogle har slet ikke slør på, andre bruger et reserveslør og andre siger; jeg vil have lov til at bære og beholde det slør som jeg har købt i dyre domme. Det er helt legalt at sige fra. Det er faktisk noget jeg selv spørger ind til når jeg taler med brudeparrene op til dagen og er svaret nej så siger toastmaster det under middagen og jeg gentager det lige inden brudevalsen afvikles. Det plejer folk at acceptere
    1 Points
  27. Det kan jeg godt følge dig i
    1 Points
  28. diskobil

    Lokation med overnatning Midtjylland

    Ll. Restrup Hovedgaard hvis I er indstillet på at feststedet ikke ligger lige ved siden af det sted I skal giftes.
    1 Points
  29. diskobil

    Brydeland eller Allegården

    50.000 ?? Hvis du spørger mig så er 50.000 kr. for meget hvis det er den rene leje med tanke på at vi taler Fyn, og at I selv skal stå for alt. Det andet med Allegården skal jeg ikke kunne svare dig på
    1 Points
  30. Bazinga

    Vægttab 2017

    Jeg er også på. Jeg skal giftes d. 6/7 2019, men jeg vil gerne tabe mig ca. 10KG inden jeg skal ud og finde i kjolen i november eller december
    1 Points
  31. Michellekyhl

    Lokation? - I lade/stald stil - HJÆLP

    Hvad med Sebbersund?? http://sebberkloster.dk/galleri/ :D
    1 Points
  32. enkenoguniformen

    Personlig gave - hjælp til inspiration

    En dag hvor du stjæler ungerne, så de kan slappe af og forkæle sig selv. At du inviterer din søster, svoger og ungerne på aftensmad (hvis I bor tæt på hinanden, så gerne en hverdagsaften). Lav et 'kiss-and-makeup-kit' som de kan åbne efter en diskussion bestående af en flaske vin, evt. To glas, en blok papir, to kuverter og to kuglepenne. Ideen er, at de lige i dagene efter brylluppet skriver hver sit brev til den anden med masser af grunde til, hvorfor de elsker hinanden. Disse breve kommes i kuverterne, som forsegles. De åbnes sammen med vinen efter en større diskussion, så de lige får hinandens bedste sider igen...
    1 Points
  33. diskobil

    Hvornår begynder planlægningen?

    Man kan vel dårligt forberede sig på noget nyt som man aldrig har prøvet før uden at tage det som det kommer og lade sig inspirere fraandre ligestillede Jeg vil sige at bryllupssæsonen går fra april - september med maj, juni, juli og i særdeleshed august som de store måneder.
    1 Points
  34. 99banne

    Personlig gave - hjælp til inspiration

    Hvor er det bare en fin og smuk idé, det må de helt sikkert blive glade for Der kan også være en fælles massage, noget musik der minder om brylluppet eller en flaske champagne. Held og lykke med projektet.
    1 Points
  35. little miss phoenix

    Etstykkemindremig

    Dagens vægt siger 86,0 så det er minus 800 gram på den sidste uge... Det kører bare det her! Trangen til chips og cola er ved at være forsvundet, så de værste cravings er ovre. Nu går vi så til gengæld ind i julemåneden, hvor der jo er søde sager OVERALT, men jeg forsøger at være fornuftig mens jeg samtidig ikke lægger 1000 begrænsninger på mig selv
    1 Points
  36. Amnesiachick

    Hvilke butikker skal jeg besøge?

    Nicolai Brudekjoler har både dyre og semi-billige kjoler, og et enormt stort udvalg.
    1 Points
  37. Louisebruun

    Pocket invitation! Hjæælp ;)

    Hejsa :-) Jeg er nogenlunde ved at have styr på hvordan vores invitationer skal se ud med selve omslaget (pocket invitationen), MEN jeg kan bare ikke finde det rette design til indvendigt! Jeg ville super gerne have noget med nogle blomster på i farven dusty blue, men det er bare ikke til at finde det perfekte .. Når jeg skriver indvendigt mener jeg selve papiret hvor info står på i midten og så de info kort der er i lommen ved siden af.. Må jeg se jeres design og også gerne hvad i har skrevet? Er så meget på bar bund.. Tak!! Kram herfra
    1 Points
  38. Kastberg

    Forberedelse til Kjoleprøvning

    Jeg ville nok gøre ligesom enkenoguniformen og tage noget undertøj på der ligner det man skal have på til bryllup. Da det nogen gange kan gøre en kæmpe forskel
    1 Points
  39. diskobil

    DJ??

    Tak Maiken - Det ser vi frem til (det er jo snart) Martin - Jeg er nogenlunde med dig i pkt. 2, 4, 5, 7 og 8. Resten opfatter jeg mere som "salgsgas". Det skal der såmænd også være plads til men det kan de fleste kunder nu godt gennemskue Nu kommer det til at gå "lidt" udover det der bliver spurgt om men der er ting i ovenstående som jeg ganske enkelt ikke kan lade stå uimodsagt For at starte med pkt. 1 og hvad det egentlig handler om (valget). Det vigtigste er at mavefornemmelsen er i orden, at man er tryg ved det valg man foretager (som Maiken også nævner) og efterfølgende hvordan man oplever den service, dialog og kommunikation der er undervejs. Det behøver man ikke at holde et møde for. Tværtimod vil et møde for mange sikkert virke meget presserende og salgsfikseret, hvor de er bedre tjent med at vurdere og træffe beslutning i ro og mag. Min erfaring efter mere end 20 år i branchen er at den mere detaljerede forventningsafstemning først bør ske op til dagen. Så er der styr på hele programmet mv., de sidste detaljer er på plads og såvel DJ som brudepar har det i frisk erindring på dagen. Vedr. pkt. 2 "bookingbureauer" eller det som nogle kalder "discofabrikker" angår så skal det ikke være nogen hemmelighed at man ofte ser opslag i interne DJ-grupper hvor der søges efter en eller flere DJ's til "bryllup nu på lørdag". Der får jeg tit tanken: Tænk hvis brudeparrene vidste at der endnu ikke - få dage før, var fundet en DJ til den fest dag de har brugt flere år på at planlægge. Hvorvidt det for dem udelukkende handler om økonomisk indvending mener jeg så hverken at du eller jeg kan (og skal) afgøre men hvis de leverer varen og engagementet er der, kan jeg ærligt talt ikke se problemet. Vedr. det med mangl. info kan man ikke generalisere. Jeg kan læse mellem linjerne (og ved) at det bunder i enkelte konkrete oplevelser med et bestemt firma og derved er det et rent internt problem hos pågældende firma. Udover at jeg ved at der er kommet nye boller på suppen kan jeg igen ikke se hvad det vedkommer dig (og mig). Man kommer altså længst ved at fremhæve det man selv kan fremfor at markedsføre sig på andres bekostning. Pkt. 4. Alle erfarne bryllupsdj kan spille alsidigt og spiller det brudepar og gæster vil høre. Gjorde de ikke det ville de aldrig blive erfarne på det område for der er det vigtigste at man spiller for selskabet og ikke for sin egen skyld. Det er stik modsat end det man oplever på klubområdet. Vi har selv en håndfuld af fast tilknyttede DJ's som vi bruger. De er alle erfarne DJ's men også forskellige og det er en styrke. Hvem der spiller hvad og hvor afhænger af mange forskellige faktorer men det primære er det vores erfaring siger os er den rigtige person til jobbet. Hvis da ikke brudeparret har ønsket en bestemt DJ fordi de har oplevet vedkommende før eller fået ham anbefalet. Den mulighed har solodj'en ikke. Vedr. det med backup så nytter det ikke meget at have et ekstra lydanlæg i bilen hvis bil (og gear) er blevet totalskadet på vejen eller vedkommende på grund af stormvejr ikke kan komme frem. Der er nøgleordet et godt netværk i form af mange gode kolleger. For vores vedkommende sker det bl.a. via to Facebook grupper der indbefatter knap 150 erfarne DJ's fra hele landet og de fleste af os kender hinanden rigtig godt. Det er erfaringsudveksling, inspiration om musik, teknik m.v. på samme måde som eks. bryllupsklar men det er også "broderånd" hvor vi hjælper hinanden i akutte situationer. Det er så ikke hvem som helst der er medlem af disse netværk for det betyder også at man respekterer hinanden som gode konkolleger uanset at vi gør tingene forskelligt hvad enten det så er en solodj, et "bookingbureau" o.l. Og så for at svare på det der bliver spurgt om Det første kan kun brugerne svare på men jeg kan sige at en erfaren bryllupsdj typisk ligger på 5.000 og opefter men der er også en faktor der hedder spilletid som for mig at se er en af de vigtigste faktorer. Har flere kolleger der kører en løsning fra kl. 18-2 dvs. inkl. dinnermusik til 5.000 DKK og så kan der tilkøbes ekstratimer. Men der er også dem som ikke vil spille dinnermusik og kører 4-5 timers løsninger hvor de først går på efter middagen og så er der dem - som os selv - hvor der er tale om en komplet løsning med musik fra middagen starter, inkl. musik til festsange, og frem til festen slutter på et tidspunkt (op til 12 timer) til en fast pris. Vi kører selv med en fast grundpris på 6.000 og så kan der komme noget kørsel til.
    1 Points
  40. diskobil

    Råd/inspiration søges

    Vi har jo faktisk to men begge med bilen Har nu kørt med de nye bannere i nogle måneder og det er fint nok. Det eneste der lige mangler er at få syet Velcro på tæpperne så det kan monteres på midten. Overvejelsen var også at få lavet nogle i hvide men efter at have talt med en af vores DJ's som kun kører i hvidt til bryllupsfester er jeg gået lidt væk fra den tanke. Som han sagde: Skal det være hvidt så skal det være helt hvidt og det er jeg sådan set enig med ham i
    1 Points
  41. Frk_Æblekind

    party favors /små æsker til hver gæst.

    Pinterest er et godt sted og finde ideer til den slags (:
    1 Points
  42. Frk_Æblekind

    Brudeopsætning + makeup

    Har du prøvet at kontakte Tanja Ankjær http://www.tanjaankjaer.dk https://www.facebook.com/Tanja-Ankjær-Mobil-frisør-og-makeupartist-164028937076913/info?tab=page_info
    1 Points
  43. Frk_Æblekind

    Kan man gå op sammen som par?

    Jeg er ked af at læse, at din far og H2B ikke har det bedste forhold, det sætter dig unægteligt i en rigtig penibel situation og det burde de to tænke lidt på, da det på ingen måde er fair overfor dig at du skal sidde som en lus mellem to negle, og uanset hvad du vælger vil det have store konsekvenser og der er ingen vindere Din far skal med andre ord se at blive voksen, lægge den barnlige opførsel på hylden og forstå at alt ikke drejer sig om ham. Fordi han vælger at spille tøsefornærmet giver ikke licens til at få sin vilje ubetinget, og det skal du gøre klart for ham. Og hvad angår din H2B så skal han lige klappe hesten, det kan godt være hans forhold til hans kommende svigerfar ikke er af det bedste og uanset hvor god en grund han har til at være sur på ham, så stiller man IKKE nogen ultimatummer og slet ikke på den måde. H2B skal tænke lidt på dine følelser det er trods alt din far. Din H2B er nødt til at se det fra den anden side også, ville han selv have det godt med hvis det var ham selv der stod i dine sko og fik smidt den slags i hovedet? .. næppe! Alt i alt håber jeg inderligt, at I alle (mest din far og H2B) kommer til en forsonlighed så I kan få holdt et fantastisk bryllup uden sure miner osv. Men som svar på dit spørgsmål: Ja, I kan godt gå op sammen, men er det, dét du vil? - Men har du evt. en som står dig meget nær (søster, kusine, ven/veninde etc?) som skal med til brylluppet som evt. kunne tage den ære og føre dig op?
    1 Points
  44. Frk_Æblekind

    Sy selv slør UDEN rynker og kam

    Hvad har du i tankerne mht stoffet du skal sy sløret af, med eller uden blonder og i så fald er det kun i kanterne? Man kan sy de klemmer i, så det ligner at sløret bare ligger på dit hoved (de slør typer kaldes også Drop Viel) dog ville jeg nok foreslå at du måske brugte hårnåle de er mindre synlige (lidt ala dem her https://www.beautycos.dk/search/?q=hårnåle) Har tilføjet lidt billeder, så du kan se hvad det er jeg mener
    1 Points
  45. Frk_Æblekind

    Sælge eller gemme?

    Hvis ikke du er 100% sikker på at du vil sælge den, så lad være, chancen for at man fortryder er stor. Og da du selv er inde på, at du ikke ville kunne holde ud at skulle af med den, så behold den Nu ved jeg ikke hvor udbredt det er her hjemme, men jeg har set at nogen vælger at få deres brudekjole rammet ind hvor de så hænger den op på væggen, ved ikke om det er noget du synes om? Har du gjort dig nogen tanker om, at du kunne få den syet om så den mindede mere om en fest/galla kjole også evt. få den farvet? - så ville du jo kunne bruge kjolen til andre festlige lejligheder, eller måske vente til jeres kobberbryllup eller sølvbryllup også få den syet om der?.
    1 Points
  46. Frk_Æblekind

    Pletfri sæbebobler

    Jeg ved ikke om denne opskriften på sæbebobler skjolder, men prøv den af, det kan aldrig skade (: http://badut.typepad.com/badut/2010/04/opskrift-på-hurtigt-sæbeboble-vand.html
    1 Points
  47. salka20

    Bryllupstræ - fingeraftryk?! HJÆLP...

    Jeg har en skabelon. Skriv jeres mail til mig så kan jeg maile den..
    1 Points
  48. Guest

    Invitationstekst bryllup/barnedåb

    Vores lille mirakel skal døbes Og nu vi er i kirken, kan vi ligeså godt slå to fluer med ét smæk, og blive gift! Datoen er den XX.XX.XX Klokken XX er der dåb & vielse i XXXXXX kirke Vi fortsætter festlighederne med kombineret dåbs- & bryllupsfest fra kl. XX i XXXXXXX forsamlingshus/slot/have Der serveres bryllupskage kl.XX og herefter er der masser af tid til at beundre vores vidunder og kl. XX er der bryllupsmiddag hvor taler, sange & andre indslag er velkomne.. Vedlagt er diverse vigtige info om dagen! Med kærlig hilsen XX & YY
    1 Points
  49. Frk Winther

    Stripper eller ej?

    Nej og nej... Jeg kunne ikke tænke mig en stripper, og det ved mine veninder og familie heldligvis godt. Samtidig må jeg melde mig på banen, som den kedelige pige, der ikke vil have stripper til H2Bs polter. Det er overhoved ikke fordi, at jeg ikke stoler på ham, men jeg synes ærlig talt, at det er lidt absurt, at fejre at man skal giftes med sit livs kærlighed, ved at betale en (halv)nøgen M/K for at komme og danse erotisk (med eller uden dildo). Så kan det godt være, at jeg er lidt sær - men sådan har jeg det bare :fløjt:
    1 Points
  50. weasley

    Blondie klubben

    Kan også bidrage med et par stykker eller flere Skulle have taget nogle boudiorbilleder til min kæreste og skulle undervejs ligge på et kæmpe lammeskind og på et tidspunkt siger fotografen (ganske stolt) hvor mange skind tror du der er gået til dette lammeskind ?? Een ??? Nøøøøøøøøøj det var pinligt (der var brugt 7 lammeskind) En anden ... Ventede på brev fra Skat, så jeg kunne få lavet min selvangivelse via. internettet og da brevet kommer spørger min kæreste mig "hvad er det for et brev du har fået fra Skat"? Det er min siginaldikatur !!!! hvad spørger han ? Ja du ved min siginaldikatur så jeg kan lave min selvangivelse via. nettet !! Han begynder at skraldgrine og jeg er helt uforstående overfor hans grineflip ? Indtil han grinende får mig forklaret at det altså hedder en digital signatur - den har jeg hørt for mange gange Men til jer blondiner ... så husk at i farver jo jeres hår for at skjule jeres intelligens
    1 Points