Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/06/2019 in all areas

  1. Frigga

    Invitationer: Tekst til reception & vielse UDEN fest

    Kommer selvfølgelig an på hvordan stilen i jeres invitationer er, men egentlig er det vel bare at sætte sluttidspunkt på. F. Eks. "Da vi skal giftes ville det glæde os at se jer ved vielsen i kirken kl dit, med efterfølgende reception på passende sted(hvor det nu er) frem til kl dat. " Eller skriv både start og sluttidspunkt på: "Reception kl dit - dat" Når folk ser at det slutter kl 17.30 eller 18.00 så ved de jo godt at de ikke er inviteret til middag og aftenfest. Hvis reception og fest foregår på samme sted er det nok en god ide at sætte sluttidspunktet en halv time før middagen starter så der er tid til at "smide folk ud" - få evt toastmaster til at sige tak for idag hvis I ikke selv har lyst til det. Hvis middagen foregår på en anden adresse giver det sig selv at alle bryder op.
    1 Points
  2. Frigga

    Vielse kl. 11 eller 15

    Godt der var en løsning der passede.
    1 Points
  3. Frigga

    Hvad sys i om min tale

    Jeg synes også det er en fin tale og må bare give discobil ret
    1 Points
  4. diskobil

    Hvad sys i om min tale

    Den sidder lige i skabet Kort, sigende og samtidig humoristisk/lun Det er sundt at være nervøs og at det også er synligt. Det at ordene kommer fra en person som ikke er vant til at holde taler og hvor man måske endda kan tale om at det er grænseoverskridende giver bare ordene mere vægt Går du "helt i sort" så lav en impulsiv skålepause (og det skal andre nok også hjælpe med). Det giver mere ro og gør det samtidig mere afslappet. Husk på at du er blandt venner og at du ikke kan dumme dig :)
    1 Points
  5. Frigga

    Jeg har selv sammensat brudekjolen

    Hvor er den fin. Er helt tosset med den slags ryg/nakke.
    1 Points
  6. Ki Schou

    Rækkefølge fra man vågner til man er i tøjet?

    Du kan helt sikkert godt finde en make-up og hår stylist som kører hjem til dig. Det vil være meget nemmere for dig end at du skal ind på en salon i kjolen. Og ja husk at dække kjolen fuldstændig, jeg kender en der fik en ordentlig klat på kjolen under makeuppen heldigvis kunne den næsten fjernes med vand, men der var panikagtig tilstand indtil pletten var fjernet
    1 Points
  7. Camilla_krøier

    Ebay - hjælp :)!

    Prøv at se om det fås på iHerb.com.... det er fra USA så toldreglerne gælder til gengæld er prisen ofte rigtig god på deres ting....
    1 Points
  8. diskobil

    Hjælp - Invitationerne (hvem skal med?)

    Ja det er umiddelbart ok. En ting er at ofte siger at det er jeres fest og at I kan gøre lige hvad I vil og det kan I også. Noget andet er er at man unægtelig selv tænker hvordan det vil blive taget imod hos dem det omfatter. Jeg tænker at det er ok fordi det næppe kommer bag på dem på deres fars side at det er sådan I gør. Tal med ham om det og lad ham tale med sin bror om det hvis I ikke selv gør det.
    1 Points
  9. Brian R.P.

    "Guld"bestik?

    Hej Michelle. Det er egentlig ikke et service-udlejningsfirma som sådan. Firmaet leverer lyd og lysproduktioner til selskaber, firmaer og foreninger og selvfølgelig også DJ’s til bryllupper. Det hedder Max Entertainment. Jeg har stadig guldbestik til 150 kuverter liggende i firmaet som kan lejes ud, men det er ikke noget vi reklamerer med nogen steder. Derfor er det også kun sjældent ude :-) Med venlig hilsen Brian.
    1 Points
  10. Frigga

    Hjælp - Invitationerne (hvem skal med?)

    Det er jo næsten umuligt for os andre at hjælpe med. En god regel er jo at det kun er dem man har kontakt med man inviterer, men det giver jo ingen garenti for at der ikke kan opstå fnidder. Personligt synes jeg I skal invitere dem der føles "rigtigt" og så takle evt fnidder bagefter. Evt ved på forhånd at lade kusinen der skal med og hendes forældre vide at det er kontakten der har været udslaget for hvem der skal med og hvem ikke, så de kender jeres holdning hvis de får nogle kommentarer.
    1 Points
  11. CaKi

    Drikkelse til brylluppet

    Hejsa. Jeg synes også at et fadøls anlæg lyder helt vildt fedt - det kunne være at vi også skulle overveje det.. Hehe.. Da jeg blev gift tidligere, sørgede tjenerne (som jeg havde hyret) for at der hele tiden stod kolde dåseøl, sprut og sodavand på bar-bordet, som var et "tag-selv" bord. Disse ting havde vi vistnok købt i Tyskland og i Netto/Rema herhjemme når der var tilbud. Ved næste - og forhåbentlig sidste bryllup - planlægger vi at købe drikkelse i Netto/Rema når der er tilbud MEN denne gang hyrer vi nogle granfætre som bartendere. Det der "tag selv" kan nemlig blive et helvede når folk bliver fulde og vælter fyldte glas eller flasker og lignende. Og ja, så kunne der meget vel også være et fadøls anlæg. FED idé
    1 Points
  12. Ki Schou

    Drikkelse til brylluppet

    Vvi havde fest med fri bar, hvor gæsterne kunne vælge frit hvad de ville. Det blev holdt på en restaurant, så det var ret nemt for os på den måde at sørge for, at alle fik hvad de ville. Men hvis mange er øl-drikkere, så kunne I jo spice det lidt op og lave nogle sjove bryllupsøl. Kender du CRAFTED By der kan man skræddersy sin egen øl + label. Det synes jeg kunne være rigtig sjovt at gøre til en fest, men det koster selvfølgelig mere end literprisen, hvis I køber fadølsanker.
    1 Points
  13. little miss phoenix

    Brudekjole tvivl

    Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til butikken og fortælle dem, hvordan du føler, og spørge om du må komme ind og prøve kjolen igen alene, inden de bestiller den til dig.. Det er de fleste brudekjolebutikker mere end villige til Så kan du bedre mærke efter i mavefornemmelsen om det nu ER den rigtige eller ej!
    1 Points