Røde
Medlem-
Content count
1,127 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by Røde
-
Hehe jeps.. Det bliver dejligt.. Mest bare det at få lidt ro på oven på ret mange ting siden sommeren.. Bliver dejligt.. og så når jeg kommer tilbage fra ferien er der kun 10 dage tilbage af min 3 måneders prøvetid på arbejdet, helt vildt lækkert.. Hvad angår det med at sortere i listen, ja så er vi jo alle forskellige Den er prioritet såmænd hehe.. Det er bare svært at nå tingene hurtigere end vi har gjort.. Det tager jo den tid det tager - og vi havde nok ikke fået nok ting på plads inden vi tog ud og sejle i maj/juni.. Men der var der jo laaang tid til dagen hehe.. Så har bare rendt lidt stærkt privat og på arbejdet den sidste tid.. Skulle også lige lære at gå i land og leve på en ny måde.. Løb tør for mad 1 uge efter at Kim var taget ud og sejle hehe. . . Men nu har jeg mad i huset
-
Hej Nessie - jeg listede bare op hvad der manglede.... Ikke for at få af vide hvem der skal gøre hvad, det har jeg sådan set styr på.. nogle tager jeg nogle tager kim.. Vi har egentlig en rimelig god plan, men mange ting skal vi bare selv sørge for... så.. Men det er lidt svært at udnytte folk alt for meget.. Hovedrengøring bliver altså os selv, ikke familie.. Her både fordi de bor ikke i nærheden og så bare hvordan vores holdning er til hvad man kan bruge folk til.. Bageren, ja jeg skal bare snakke med ham om udseende og levering, bordhæfter - tjo men jeg har papiret og det er lidt sent nu, har først fået den ene sang på plads den anden dag..dj - vil gerne have gjort for at sikre mig at der er nogle sømandssange og hvad han forventer af mad. hotellet - kim har en aftale med dem mandag. sange til præsten, nej - slet ikke kigget på det endnu.. det når vi nok ;) Kan ikke tage mere end 10 minutter.. kørsel er booket, men han ringer lige og aftaler detaljer.. fotografen kommer ikke fra egnen og ja vi har nogle tanker, men ikke fast endnu.. frisør hyggeligt - jeg ved nu ikke, skal bare have det fikset - og nej skal ikke bruge en fremmed frisør som prøve til tale jeg slet ikke har kigget på endnu. pakke - der skal ikke planlægges pakning, bare gøres på fredag, det er stille og roligt
-
Men tak for jeres krammer og gode tanker, det er dejligt By the way - så I ikke mit strømpebånd, jeg synes det er så fint.. Og er så glad for at jeg må låne min venindes arveambånd.. Lidt sammensat sæt og perlerne er ikke samme helt samme farve, men de skal heller ikke være lige ved siden af hinanden..
-
Jaja min veninde kan fint fikse det, men jeg kører forbi i forbindelse med det, for skal lige have klippet sløret lidt mere til også. Jeg har taget fri torsdag + fredag inden dagen og så har vi bryllupsrejse fra søndag... Og nej man kan ikke melde sig syg, jeg kan heller ikke rigtig tage fridag, det er uge 42, der er mange (incl. mig selv halvdelen af ugen) der har ferie.. Det skal nok nåes, men synes godt nok at bryllupsferie er tiltrængt Det der har gjort det meget presset for os var jo også at jeg fik det nye job i land, så har ret mange ting kørende på samme tid.. Det er jo ikke altid lige let..
-
snakke med dj, snakke med bageren for endelig bestilling, fikse kjolen (stina), frisør tirsdag, tale, snakke med præsten, sange til præsten, bordhæfter, div. til receptionen herhjemme, hovedrengøring herhjemme, alm. oprydning herhjemme, travlt på arbejde også, sidste snak/beslutninger med hotellet, togbilletter til lufthavnen, handle det sidste, pakke, finde renseri, aftale med kørsel, aftale med folk der skal tage vores pakkenelliker hjem om søndagen, finde indendørs og udendørs fotolokationer, brudevals og og og.... mest er det herhjemme der mangler..
-
arg - vi når det vi når og så bliver det det hele - ville bare ønske at det ikke var lige i sidste øjeblik, det er slet ikke sjovt lige nu.. og vi har ikke styr på noget - halser efter.. ihh den kommentar er faktisk lidt provokerende at få Den var såmænd på ingen måde ment provokerende! Faktisk det modsatte: det lyder til I har nået en del på den update du gav, og selvom I mangler en del, så lyder det til I har overblik over det - også selvom det er meget og i sidste øjeblik... Jeg ved godt at det ikke var ment sådan - men det er altid lidt irriterende (på en sjov måde, hvis du forstår) at få den.. Fordi selvfølgelig når vi det - og nøj hvor er det nemt for folk at sige det.. hehe.. Kan bedre lig at folk siger puhada, skal jeg hjælpe, eller det bliver godt at blive færdig.. for det er hvad jeg tænker på haha... Men det er bare de sidste ting (incl. brudekjolen!) der mangler. Bare ked af at det er så forjaget - Kim når slet ikke at lande efter sin sejlperiode, vi når stort set ikke at se hinanden, tale har ingen af os haft tid til at kigge på, og ja.. mange ting der skal på plads her i sidste øjeblik.. Havde været lækkert at være færdig for 1 uge siden, så vi kunne hygge nu Kim kom hjem, men har bare ikke kunne nå det. Brudevalsen har vi heller ikke øvet på - og jeg er virkelig en klovn til at danse.. det skal nok blive interessant Glæder mig til at vi er klar fredag... Lige nu vasker jeg vinduer - og i morgen er det lidt arbejde nede på havnen.. og så hjem igen..
-
arg - vi når det vi når og så bliver det det hele - ville bare ønske at det ikke var lige i sidste øjeblik, det er slet ikke sjovt lige nu.. og vi har ikke styr på noget - halser efter.. ihh den kommentar er faktisk lidt provokerende at få
-
Og jeg synes det er lidt komisk at jeg sms'er med vores præst, som jeg ingengang har hilst på endnu... hehe
-
Jeg synes det er en rigtig fin stil du har tænkt dig.. Meget smuk, og sådan som du beskriver din holdning og at du har gigt, så er den da super.. Jeg tænker at hvis du sørger for at der sker lidt i form af masser af stof der falder i folder, eller anden aktivitet på overdelen, så får du også taget lidt opmærksomhed fra figuren, ved ikke om du har overvejet det? Mht. budgettet - så tag ud i nogle få butikker og prøv en masse for at finde frem til stilen.. Hvis du er heldig har de noget på et udsalg i den stil nu eller senere, og så har du også et meget bedre udgangspunkt for at handle på nettet eller kigge brugt. Du kan virkelig gøre et scoop ind i mellem... Stømpebånd - min ene veninde havde knæstrømper på til sit bryllup og havde syet blå sløjfer i øverst, som strømpebånd.. Hvis du ikke har så mange muligheder for farver i strømper, så dyrt den farve du vælger.. Sorte strømper, sorte sko, eller hvide sko, sort bælte... Jeg synes det er rigtig pænt og lidt sjovere når der sker lidt mere end hvid/hvid... God jagt
-
Puha der sker lidt for mange ting for hurtigt nu.. Nå men menuen på plads -varm tomatsuppe blev den tredje forret. 2 nye gæster hehe.. Tsk tsk.. når folk for kærester der er seriøse.. Kim hjemme.. puha bryllup, forventninger snak.. Vi vil stadig gerne giftes, men har begge fortrudt at vi bruger så meget energi og penge på en fest istedet for at rejse (stadig giftes), men nu holder vi brylluppet og festen. Skal nok blive en god dag - men det er bare mange penge altså. Nå men... Strømpebåndet er færdigt, Kims kammerats kæreste har stået for det i fællesskab med hendes mor. Det er så fint, hun har selv lavet metalløkkerne til perlerne.. Smykker besluttet, det bliver min mors kæde, øreringe fra en ferie med Kim på Mallorca og min venindes armbånd (som jeg låner og det er et hun har arvet fra sin bedstemor, hvor det var dennes bror som guldsmed der har kreeret det)... Se foto... Brudekjolen er hentet og fin og har lagt den og slør af hos min veninde.. var lige forbi i dag for at se den efter (nåede bare lige at smide den af kun) og prøve sløret igen.. Arg - blonderne var ikke syet ordentligt på for neden og i den ene side og jeg har bare ikke tid til det nu.. Havde en lidt øv snak med skrædderen, men jeg får et lille afslag og så syr min veninde lige blonderne fast, det er ikke noget svært, men tager tid og er mega ærgeligt at opdage når jeg havde tillid til at alt var i orden efter skrædderen.. Jeg har bare ikke tid til at tage til Fanø med kjolen i næste uge til skrædderen.. og ikke lyst mere, sådan set.. Det er kun detalje - altså for at blonderne ikke flabber 1-3 cm, men synes det er trist når kjolen ellers er så perfekt (og dyr).. Så jeg havde lige en lille tudetur hjemme hos min veninde, for var bare så ærgelig.. Nb. jeg tuder meget let, så det er slet ikke så underligt, men stadig.. Fik lige brugt en del timer af dagen på det... Blomster er fikset af Kim - todos.. Hehe han har valgt blomster til kirke, feststedet knappenålsblomster og min buket.. Alt sammen på ultrakort tid, elsker den mand.! Champagne er hentet af Kim også.. Dejlig mand.. 2. aftale med præsten er aflyst på grund af mit arbejde - jeg laster jo skibe, og der sker ændringer på meget kort varsel.. Næste aftale er i morgen eftermiddag senest kl 17 for præsten, så nu ser vi hvad tid Kim kommer hjem fra polterabend på fyn.. Spurgte lige hans kammerat inden jeg lavede aftalen med præsten.. Så Kim har også været forbi hende (præsten) selv med vores papirer hehe, og jeg sms'er med hende - super frisk .... Forlovelsesring er til indgravering og puds, toastmasterklokke er kommet med posten... puha - og mere følger - kun en uge nu.. og jeg er bare stresset.. Arbejde sent fredag, skal arbejde lidt i morgen, formodentlig sent mandag, tirsdag ok, der skal jeg til frisør og snakke hår og farve bryn.. Kim snakker sidste snak med Britannia mandag.. Mangler bordhæfter, kort, bordplan, tale, og og og...... God weekend til jer...
-
God resourceudnyttelse kalder jeg det! Og smukt resultat! I second that! Smart tænkt - udnyt den gratis arbejdskraft Sii mangler bare at brænde 42 søkort endnu - men vi når det hele med tiden Hun er en hård chef!!! Købte lige vores hjerter med top lækker morgenmad, og så blev vi ellers sat i arbejde.. Nå, det går jo nok. Var jo i Esbjerg for at hjælpe, sååh skyldte jo lidt.. Jeeeep og du kommer bare og planter de sidste to planter også ;) Hehe
-
Kjolen er hjemme.. Sidder perfekt, underberglommer er i orden, tyl i skørtet, sløret er mega og det hele er lige smidt af hos min veninde på vejen hjem fra arbejde.. Dejligt med manden hjemme.. Har lovet ikke at snakke bryllup før i morgen, men svært når vi er bagud hehe...
-
Ihh flyet var forsinket så fik ikke Kim hjem i nat.. Til gengæld får han sovet ud i Kbh og så kommer han hjem. Han er i dk Nu til skrædder igen - spændene
-
Ej en fantastisk kjole - hvor er den og du smuk
-
Lyder spændene med kjolen.. Glæder mig til at se
-
Lys blinker - skibet har forhalet så de ligger lige i øjet til de vinger han skal laste - nu skal jeg ha læsset grej m min kajmand, finde noget jern, sikre mig at lugerne er af kl 7 og mønstre arbejdere - så er jeg klar til min første rigtige skib helt selv Og Kim kommer snart hjem
-
God resourceudnyttelse kalder jeg det! Og smukt resultat! I second that! Smart tænkt - udnyt den gratis arbejdskraft Sii mangler bare at brænde 42 søkort endnu - men vi når det hele med tiden
-
Hehe det er jo mine pa veninder jeg har sat til en del af det ;) nu jeg havde dem
-
mwn jeg fik lov at danse uden, var bange for at underbergflaskerne ville falde ud..
-
Her er eksempel på dagens arbejde.. Har haft tøserne til at hjælpe med 50 poser/navneskilte... Og Stina har brændt lidt af mine udklippede søkort.. Så lidt havearbejde og dagen er gået. Er mega træt, nu skal jeg lige stene Forbrydelse og sove.. Og op igen kl. bæ.. Men natten til tirsdag kommer Kim hjeeeeeeeeeeeem.... Dejligt....
-
Hehe hej igen.. Jammen jeg hyggede mig.. og det var med lyserødt slør og et patronbælte med underberg - mest til mig.. Ej det var ret fantastisk.. Jeg havde Stina på besøg, og var lige vågnet lørdag, stod op hilste på Stina, trængte meget til et bad, så afsted med mig - 10 minutter senere kom jeg ind i køkkenet iført morgenkåbe med en tandbørste i munden - og så var huset fyldt med tøser hehe... Fik morgenmad og så afsted - kørte gokart - og jeg vandt!!! og så hjem i min ene venindes garage, hvor resten af dagen foregik.. fik også danset mavedans og ellers hygget - snakket, fortalt, drukket, quizzet (i viden om min kommende mand, og hans viden om mig)... og bare ja - dagen forsvandt så hurtigt, men den var god... Der blev også filmet min mavedanserdans, ikke så spændene måske.. Hehe... Men men har fået ordnet lidt have og en smule klippeklistre med nogle af tøserne hjemme i dag.. Egentlig var det jo min vagtweekend, og jeg skulle min. have et skib søndag - men det havde de jo fixet med chefen at det blev taget andet steds fra.. ;) Har bare et skib hvor jeg skal møde tidligt i morgen og forberede - nærmere betegnet 5.30... Åhh møg
-
Enig Hvordan går det ellers? Er du kommet igennem bunken med opgaver? Hihi kage og bobler fundet og så lørdag nåede jeg helt tilfældigt at vågne og i bad - så stod hele polterholdet i mit køkken da jeg kom i morgenkåbe med tandbørste i munden - tihi Såå der er ikke sket noget praktisk men jeg har haft det sjovt.. Og lige vågnet fordi Kim har ringet - jubii han er afmønstret og været i byen i Nuuk - flyver i morgen hjem til mig... Nu tilbage og sove lidt mere
-
Regner først m at kunne hente kjolen i næste uge - skal lige være færdig m kjolen før hun sætter blonderne fast igen..
-
Torsdag og ved det ikke han skulle være landet i Kbh v 23 tiden - men skal helt til Aalborg - og i kommer da bare til kageransagning - det skal ikke hedde sig. Har fået flyttet skrædderen t tirsdag nu og er ved at gøre klar til ladteoperation mandag sammen m en kollega
-
jep det er lidt vildt.. men jeg har haft flere der har tilbudt deres hjælp,, men de ender som regel med at spørge mig så meget så det kan være lige meget, eller også så er folk ikke så meget for det alligevel hehe.... Der er mange der har bedt mig vente så ville de lige finde et nummer - og da der gik 3 uger!! Ringede jeg selv rundt til bagere og aftalte med føtex bageren... ej der har da været hjælp - men det meste der skal fikses er aftaler - og det er svært at sætte andre til.. Glæder mig til at smage kagen i morgen!!!!! Og til at jeg mandag (nå nej der har jeg vist et skib jeg skal laste, så tirsdag) kan ringe til bageren og aftale det sidste, og levering. og og og... mangler også at få styr på fotolokation.. Vi vil nemlig begge gerne fotograferes på havnen, men jeg skal lige have undersøgt om jeg må tage 3 ekstra mand med på havnen (terrorsikret lukket område) og hvordan med sikkerhedssko, vest og sådan... hehe.. Skulle jo gerne kunne bruge billederne til noget også bagefter - så alting skal være på plads... FUCK er lige kommet i tanke om at jeg er sat til at have skib mandag og der skulle jeg til skrædder på fanø... ihhhh altså må udskyde det