Røde

Medlem
  • Content count

    1,127
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by Røde

  1. Til alle jer der ser Forbrydelsen.... Det er mit gamle skib og arbejdsplads.. Var ombord da de optog sidste år.. synes det er så fedt at se mit skib som hovedrolle

    1. Miss-Lena

      Miss-Lena

      Uhhh, den er så god. Og har allerede et par teorier ;)

    2. Røde

      Røde

      hehe - det er min første sæson, så jeg skal lige finde ud af hvordan det kører..

  2. by the way - har brude- og gommagasiner til gratis afhentning

  3. by the way - har brude- og gommagasiner til gratis afhentning

  4. by the way - har brude- og gommagasiner til gratis afhentning

  5. Nu med 120 champagneglas!! hovsa

  6. Hehe, har skrevet tlf.nr. og e-mail på til SU.. har fået første tilbagemelding på fb.. tsk tsk... Men nu er det igang, er så spændt på om alle kan komme...

  7. Søger anbefaling af skrædder i nærheden af Esbjerg

    1. carinablicher

      carinablicher

      Du skal til henne søde... Esta la Milla... Hvis de har tid

  8. Esbjergtøser - vi skal mødes i løbet af weekenden 18-20 maj.. Kig ind i tråden og meld jer til :)

  9. Var der ikke en tråd herinde med snak om handel på nettet og det danske toldvæsen, hvor grænser og priser blev nævnt?

    1. Maj83

      Maj83

      du kan finde dem allesammen inde på denne side:

      http://www.toldpriser.dk/toldberegner

    2. Røde
  10. Var der ikke en tråd herinde med snak om handel på nettet og det danske toldvæsen, hvor grænser og priser blev nævnt?

    1. Musenberg

      Musenberg

      JO! Der dukker forskelligt op, hvis du søger på told regler :)

  11. Var der ikke en tråd herinde med snak om handel på nettet og det danske toldvæsen, hvor grænser og priser blev nævnt?

  12. Tihi... Er endt med en stavl på 20-40 gamle/skiftede søkort.. Da jeg sagde det til h2b forslog han selv at bruge det til invitationer eller andet godt... Perfekt til det hvide/blå maritime tema

  13. Er der noget at spare ved at kigge efter sko i Helsingborg frem for Kbh??

    1. diskobil

      diskobil

      Nu har jeg ikke den store erfaring lige med sko men udover slik er der generelt næppe den store forskel efter at den svenske kurs er kommet tættere på den danske. Det var lidt sjovere da kursen var under 80.

  14. Har lige oprettet mig en paypal konto... fuck der er mange lækre ting på etsy

    1. Miss-Lena

      Miss-Lena

      Ja for Søren... Etsy er et skatkammer

    2. Røde

      Røde

      Tør næsten ikke købe noget - for der er så meget, og er bange for om jeg kan stoppe hehe..

  15. Rigtig glædelig jul til alle jer piger herinde... Man må godt blære sig ikke?? Jeg er ude og sejle (på job) og ligger nede ved Antarktis.. Hehe pingvinerne er 100 gange sødere og pænere i naturlige omgivelser...

    1. Show previous comments  5 more
    2. Nanok

      Nanok

      Glædelig jul til dig :)

    3. GiftesTilMaj

      GiftesTilMaj

      Sejt ! Er MEGA misundelige !!

    4. Daniels brud

      Daniels brud

      Arh ja! Hvor sejt! Glædelig jul

  16. Fik prøvet kjoler i weekenden (der er billeder).... må "desværre" holde pause med prøvninger og overvejelser i 3 uger når jeg smutter på ferie over there... :P- Er I syge hvor jeg glæder mig til at cruise i 18 dage med h2b.

  17. Savner min mor.. Kommer til at være lidt efter min far når han ikke reagerer som jeg gerne vil have.. Bruger ham til at snakke kjole med. Det er ikke fair overfor ham, men han tilgiver mig i det mindste nemt og siger at det bare er hendes temperament der taler (gennem mig)

    1. Miss-Lena

      Miss-Lena

      Jeg har bestemt også savnet en mor mange gange i mit voksne liv. Graviditet, bryllup etc. Ville have været dejligt ikke at være alene med det.

  18. Sidder og bladrer i min netop modtaget bryllupsblade (som jeg købte af JSAC :)) Endelig et sted hvor jeg kan læse lidt om de forskelige feststeder hehe.

  19. Sidder i toget på vej hjem til en laang friperiode :) Fantastisk - det er lunt, jeg skal se på kjoler, vi skal snakke/se på feststeder.. Og om 2 uger kører jeg ned af Highway 1 med h2b!! Dejlig dejlig dejlig tid i møde

    1. Miss-Lena

      Miss-Lena

      Kan du have en super dejlig tur/ferie

  20. Jubiii - så er jeg endelig blevet fastansat :) Dejligt!!!

  21. Ihh det her dejlige forum er virkelig stærkt vanedannede.. :)