Røde
Medlem-
Content count
1,127 -
Joined
-
Last visited
Status Updates posted by Røde
-
Til alle jer der ser Forbrydelsen.... Det er mit gamle skib og arbejdsplads.. Var ombord da de optog sidste år.. synes det er så fedt at se mit skib som hovedrolle
-
Kunne godt bruge hjælp / input til mine bordhæfter... http://www.bryllupsklar.dk/forum/70541/nivi-og-kim-pusler-med-bordhcfter-ideer-meget-velkommende.html/page__view__findpost__p__1297974
-
Hehe, har skrevet tlf.nr. og e-mail på til SU.. har fået første tilbagemelding på fb.. tsk tsk... Men nu er det igang, er så spændt på om alle kan komme...
-
Var der ikke en tråd herinde med snak om handel på nettet og det danske toldvæsen, hvor grænser og priser blev nævnt?
-
Tihi... Er endt med en stavl på 20-40 gamle/skiftede søkort.. Da jeg sagde det til h2b forslog han selv at bruge det til invitationer eller andet godt... Perfekt til det hvide/blå maritime tema
-
Kom og stem - smykker og tasker: http://www.bryllupsklar.dk/forum/70541/nivi-og-kim-lidt-hjclp-tak-afstemning-smykker-og-tasker.html/page__st__80
-
I må meget gerne stemme på øreringe og tasker i min planlægning
http://www.bryllupsklar.dk/forum/70541/nivi-og-kim-lidt-hjclp-tak-afstemning-smykker-og-tasker.html/page__st__80 -
Rigtig glædelig jul til alle jer piger herinde... Man må godt blære sig ikke?? Jeg er ude og sejle (på job) og ligger nede ved Antarktis.. Hehe pingvinerne er 100 gange sødere og pænere i naturlige omgivelser...
- Show previous comments 5 more
-
Glædelig jul til dig

-
Sejt ! Er MEGA misundelige !!
-
Arh ja! Hvor sejt! Glædelig jul
-
Fik prøvet kjoler i weekenden (der er billeder).... må "desværre" holde pause med prøvninger og overvejelser i 3 uger når jeg smutter på ferie over there... :P- Er I syge hvor jeg glæder mig til at cruise i 18 dage med h2b.
-
Savner min mor.. Kommer til at være lidt efter min far når han ikke reagerer som jeg gerne vil have.. Bruger ham til at snakke kjole med. Det er ikke fair overfor ham, men han tilgiver mig i det mindste nemt og siger at det bare er hendes temperament der taler (gennem mig)
-
Sidder og bladrer i min netop modtaget bryllupsblade (som jeg købte af JSAC
) Endelig et sted hvor jeg kan læse lidt om de forskelige feststeder hehe. -
Jubiii - så er jeg endelig blevet fastansat
Dejligt!!!- Show previous comments 2 more
-
TIllykke

-
Tillykke
-
Stort tillykke med jobbet :D