Meggers

Medlem
  • Content count

    3,930
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Status Updates posted by Meggers

  1. 1 måned tilbage! Glad, forventningsfuld, nervøs... :)

  2. Åh, er der ikke lige en, der kan give mig noget motivation til at tage ind og træne? Har virkelig slækket det sidste stykke tid, så frygter lidt at jeg ikke kan passe kjolen til tilretning på onsdag, men synes omvendt heller ikke at jeg kan "nå" at gøre så meget fra eller til nu...

    1. Show previous comments  2 more
    2. metteholm

      metteholm

      ja trornu bare det er en standartmail de sender rundt, men ved det ikke... haha har nok slet ikke været der en måned tror jeg...

    3. Mannie

      Mannie

      Du kommer til at føle dig så glad og tilpas når du har gjort det!!

      Ellers så kom til Horsens og træn med mig i aften :D

    4. Meggers

      Meggers

      Mannie, du har ret! Jeg har lige været afsted og sidder nu gennemsvedig og glad, hehe! :) (En cykeltur fra Aalborg til Horsens ville nu nok også give godt i kalorieregnskabet, haha)

  3. ANE.DK!!!!!! (og andre interesserede) Der er alligevel boudoir-sneak-peak i min tråd. - For en stund :-)

    1. TrineG

      TrineG

      Hov hov hov, man kan ikke bare sige såda noget og *PUF* så er de væk når man keder sig på nattevagten!

    2. Malouski

      Malouski

      Hey hey hey.. det var da en vældig kort sneak peak! One more time for this old/slow lady!

    3. Gittepit

      Gittepit

      En gang til :-D

  4. Arg, er bange for at jeg er ved at blive syg... Det har jeg altså ikke tid til!!!

    1. Show previous comments  2 more
    2. Meggers

      Meggers

      Hehe, hvor er I søde... Martin, jeg spiser næsten ikke andet end frugt, appetitten svigter lidt... Og Marie, jeg har stenet tv hele dagen, orker ikke at lave noget som helst. Så jeg synes egentlig at jeg følger rådene. Men ihhh, jeg vil gerne IGANG!

    3. MarieA

      MarieA

      Haha, det var godt min pige :D

    4. charlotte heidi

      charlotte heidi

      Øv mette :( Så må du have rigtig god bedring, jeg er sikker på det forsvinder lige om lidt :) For resten tillykke med Bach. eksamen det er da vildt fedt.

  5. Argh, har lige pludselig eksamensangst... Ondt i maven, føler ikke at jeg ved noget, og ANER ikke hvad jeg skal skrive i mit oplæg. Øv altså :(

    1. louisevibe

      louisevibe

      ÅHhh kender jeg alt for godt! Det er ikke sjovt, men håber du finder styrken til at klare det :) Er sikker på, at det nok skal gå, selvom det ser uoverskueligt ud lige nu.

  6. Argh, har ondt i maven... Godt vi skal i zoo og bare slappe af senere!!!!

    1. MarieA

      MarieA

      Uhh, det er spændende! Ærgerligt at Aalborg er så langt fra KBH - ellers ville jeg helt sikkert have været til glooobryllup :)

    2. Meggers

      Meggers

      Du skulle bestemt have været velkommen! :) Men kan godt se, at det er lidt langt væk ;)

  7. Arh dejligt at være tilbage! :-)

  8. Arh. En fin mulighed for lige at pive over at jeg SLET ikke kan tage mig sammen til at skrive bachelor... suk!

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers

      Meggers

      Kan vi ikke kalde det research at jeg er herinde? :-P Jeg skriver trods alt om ægteskab :-P

    3. louisetina

      louisetina

      Er lykkelig for at uni ikke

      blokerer sider som BK :)

    4. Meggers

      Meggers

      Haha, ja det er ret heldigt!!

  9. Arh.. Så er jeg kommet hjem fra SKØN honeymoon i Thailand. Hej Danmark, hej BK, hej liv som hustru. <3

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers
    3. DitteWisti

      DitteWisti

      Velkommen hjem! :D

    4. pia81

      pia81

      velkommen hjem håber at I har haft en god ferie.. endnu engang tillykke med med titlen som hustru :)

  10. Bliver snart hys, hvis jeg ikke finder et diadem!

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers

      Meggers

      Det skifter vist lidt fra dag til dag. :-P Men pt. ja :) Og helst KUN perler, og ingen krystaller eller andet fint...

    3. Elva

      Elva

      Der er skrevet lidt nyt i din diadem-tråd :-)

    4. Elva

      Elva

      Der er skrevet lidt nyt i din diadem-tråd :-)

  11. Bvadr er blevet hammerforkølet... Skod!

    1. MarieA

      MarieA

      Ååååhr, din første forkølelse som kone... Føles det anderledes? ;)

    2. Meggers

      Meggers

      HAHAH! Hvor er du sød. Men nej, føles stadig røvirriterende, og om det er en kæreste eller en mand der laver kamillete og henter yoghurt føles også ret ens ;) (MEN, som forkølet KONE, kan man jo skrive beretning ;))

  12. Dagens kommentar fra kæresten (ang. morgengave): "Er du klar over hvor meget McDonalds-legetøj man kan få for en 500-kr. seddel?" :-P

  13. Dårlig dag for Julie Sandlau - God dag for mig ;-)

    1. metteholm

      metteholm

      glæder mig til billeder!!

    2. louisetina

      louisetina

      Så fantastiske billeder af dig!! Var lige inde og kigge JS-øreringe idag, tror simon er lidt inspireret af dem til morgengave (altså min selvfølgelig) :D Godt du vidste hvor de kunne fås ;)

  14. Det var så andet diadem, der gik i stykker. Denne gang kunne det dog redes, det var "bare" en krystal, der var faldet ud, og den kunne jeg godt lige få proppet i igen ved hjælp af en neglefil og lidt fingersnilde. Men alligevel irriterende. Håber saftsuseme ikke, at det sker på dagen!

    1. Pixie

      Pixie

      Det skal bare have en gang klar neglelak over alle krystallerne

    2. Meggers

      Meggers

      Okay?? Lyder klistret... Men måske sidder de bedre fast så?

    3. Pixie

      Pixie

      jeps... og du skal selvfølgelig gøre det nu ;) Og gerne give det et par gange. Men lover dig det virker ;)

  15. Eeeeeelsker mit slør! Det SKAL passe til kjolen, ellers ved jeg slet ikke hvad jeg gør :-P

    1. Miss-Lena

      Miss-Lena

      Du kan vel bare tage det på - det vil helt sikkert ikke være forkert til kjolen

    2. Meggers

      Meggers

      Det håber jeg at du har ret i. :) Kiggede også lige Miss-Mette, der såvidt jeg kan se har slør meget a la mit (dog uden pynt) til kjole med langt slæb og hun så skøøøøn ud! :)

    3. Miss-Lena

      Miss-Lena

      Den pynt du har på sløret er jo stadig "enkel", så tror ikke det bliver et problem. det var måske noget andet med en bred blonde???

  16. Eeeeej, må man godt adoptere Isabella? Ihhh, hvor er hun charmerende!

    1. Musen!

      Musen!

      Hun er bare skøn, kan ikke lad være emd at smile når jeg ser hende..

    2. Pumpkins

      Pumpkins

      jeg kunne godt have snuppet hende med hjem.. Det var da for sødt, at hun hellere ville ae lillebror/ lillesøster end at sidde ned :D

  17. EN UGE!!!!! Var det mon en sommerfugl jeg mærkede imorges? Det tror jeg, det var...

  18. Endelig seriøst igang med at skrive bachelor! (Men hvad laver jeg så herinde? UPS!)

    1. Show previous comments  4 more
    2. tiggi

      tiggi

      Meggers: Lyder da ellers meget spændende :) Psykologi er spændende :) Du må hellere komme i gang. :) Jo før kan du jo blive færdig, og bruge fuldtid på BK.

      Louisetina: Vil du ikke bytte? har marketing management og lyset er gået:S

    3. Meggers

      Meggers

      Heh! Har lige smækket to afsnit sammen. Jeg kan (sgu) godt, når jeg ellers gider. ;)

      Tiggi: Ja, det er vældig spændende, men sjovere at fundere over og snakke om, end rent faktisk at skrive ned ;)

    4. tiggi

      tiggi

      Okay :) Ku jeg egentlig godt forestille mig :)

      Har kun haft det på gym, og der var det meget spændende:)

  19. Er blevet poltret! (hedder det poltet eller poltret? Hmm, har stadig tømmermænd... Dejligt at HTB har lavet et helt fad lasagne til mig :-D)

    1. Show previous comments  3 more
    2. Lakrisen

      Lakrisen

      Var det mon dig jeg så i Aalborg i går med hat og blomsterkurv? ;)

    3. Meggers

      Meggers

      Lakrisen > Det er meget sandsynligt! Jeg gik i hvert fald rundt med en blomsterkurv ;-) Var jeg ikke yndig? :-P

    4. Lakrisen

      Lakrisen

      Haha, der kan man bare se! :) Det så bestemt hyggeligt og meget! yndigt ud ;)

  20. Er der nogen, der ligger inde med en "kærlighed er..." tegning, der handler om familie og ikke kun om et par? :-)

    1. sally24

      sally24

      Når du skriver familie mener du så om forældre og søskende eller om at man som par starter en familie?

    2. Meggers

      Meggers

      Jeg mente forældre og søskende. :) Men det er lige meget nu :)

  21. Er det kun mig, der ELSKER Rasmus Botoft i Nykredits nye reklame? Hahahaha synes han er SÅ sjov!!! :-D

    1. Show previous comments  1 more
    2. ChariteK

      ChariteK

      Anders W. Berthelsen laver home-reklamerne. :-)

    3. Meggers

      Meggers

      Arh, på Nykredits hjemmeside skriver de at det ER Rasmus Botoft (Og folk går amok med at kritisere reklamen... Det er faktis lidt sjovt at læse)

    4. Swann

      Swann

      Neiiii den er bare for sjov altså!

  22. Er nået lidt længere med eksamensoplægget men glæder mig bare til at den dumme eksamen er OVERSTÅET!

  23. Er nu gået meget meget beskedent igang med beretningen. Jeg kan mærke at den bliver LANG! :-P

    1. louisevibe

      louisevibe

      Jubiiii :) Har jeg set frem til!

    2. MarieA

      MarieA

      JAAAAAA DU ER HJEEEEMMEEEEE! Håber I har haft en fantastisk tur! GLÆÆÆÆDER mig til beretning!!!

  24. Er på arbejde... Keeeeeeder mig!

  25. Er SÅ glad for min nye cykel! Woop woop!

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers

      Meggers

      "Bare" en mustang fra kvickly. ;) Men den er MEGET bedre end min gamle rustne 6-7 år gamle cykel ;) Og den er fiiiiiiiin lilla! :-D

    3. charlotte heidi

      charlotte heidi

      Nu er jeg jo gammel cykelsælger i Kvickly, og vil derfor mene at en mustang er en rigtig god cykel ;)

    4. Meggers

      Meggers

      Hvor pudsigt! Og skønt. :-) Jeg er også overordentligt tilfreds med den so far ;)