-
Content count
3,930 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Status Updates posted by Meggers
-
Åh, er der ikke lige en, der kan give mig noget motivation til at tage ind og træne? Har virkelig slækket det sidste stykke tid, så frygter lidt at jeg ikke kan passe kjolen til tilretning på onsdag, men synes omvendt heller ikke at jeg kan "nå" at gøre så meget fra eller til nu...
- Show previous comments 2 more
-
ja trornu bare det er en standartmail de sender rundt, men ved det ikke... haha har nok slet ikke været der en måned tror jeg...
-
Du kommer til at føle dig så glad og tilpas når du har gjort det!!
Ellers så kom til Horsens og træn med mig i aften :D
-
Mannie, du har ret! Jeg har lige været afsted og sidder nu gennemsvedig og glad, hehe!
(En cykeltur fra Aalborg til Horsens ville nu nok også give godt i kalorieregnskabet, haha)
-
ANE.DK!!!!!! (og andre interesserede) Der er alligevel boudoir-sneak-peak i min tråd. - For en stund :-)
-
Arg, er bange for at jeg er ved at blive syg... Det har jeg altså ikke tid til!!!
- Show previous comments 2 more
-
Hehe, hvor er I søde... Martin, jeg spiser næsten ikke andet end frugt, appetitten svigter lidt... Og Marie, jeg har stenet tv hele dagen, orker ikke at lave noget som helst. Så jeg synes egentlig at jeg følger rådene. Men ihhh, jeg vil gerne IGANG!
-
Haha, det var godt min pige :D
-
Øv mette
Så må du have rigtig god bedring, jeg er sikker på det forsvinder lige om lidt
For resten tillykke med Bach. eksamen det er da vildt fedt.
-
Argh, har lige pludselig eksamensangst... Ondt i maven, føler ikke at jeg ved noget, og ANER ikke hvad jeg skal skrive i mit oplæg. Øv altså

-
Argh, har ondt i maven... Godt vi skal i zoo og bare slappe af senere!!!!
-
Arh. En fin mulighed for lige at pive over at jeg SLET ikke kan tage mig sammen til at skrive bachelor... suk!
- Show previous comments 1 more
-
Kan vi ikke kalde det research at jeg er herinde? :-P Jeg skriver trods alt om ægteskab :-P
-
Er lykkelig for at uni ikke
blokerer sider som BK

-
Haha, ja det er ret heldigt!!
-
Arh.. Så er jeg kommet hjem fra SKØN honeymoon i Thailand. Hej Danmark, hej BK, hej liv som hustru. <3
- Show previous comments 1 more
-
Tak!

-
Velkommen hjem! :D
-
velkommen hjem håber at I har haft en god ferie.. endnu engang tillykke med med titlen som hustru

-
Bliver snart hys, hvis jeg ikke finder et diadem!
- Show previous comments 1 more
-
Det skifter vist lidt fra dag til dag. :-P Men pt. ja
Og helst KUN perler, og ingen krystaller eller andet fint... -
Der er skrevet lidt nyt i din diadem-tråd :-)
-
Der er skrevet lidt nyt i din diadem-tråd :-)
-
Bvadr er blevet hammerforkølet... Skod!
-
Det var så andet diadem, der gik i stykker. Denne gang kunne det dog redes, det var "bare" en krystal, der var faldet ud, og den kunne jeg godt lige få proppet i igen ved hjælp af en neglefil og lidt fingersnilde. Men alligevel irriterende. Håber saftsuseme ikke, at det sker på dagen!
-
Eeeeeelsker mit slør! Det SKAL passe til kjolen, ellers ved jeg slet ikke hvad jeg gør :-P
-
Du kan vel bare tage det på - det vil helt sikkert ikke være forkert til kjolen
-
Det håber jeg at du har ret i.
Kiggede også lige Miss-Mette, der såvidt jeg kan se har slør meget a la mit (dog uden pynt) til kjole med langt slæb og hun så skøøøøn ud! 
-
Den pynt du har på sløret er jo stadig "enkel", så tror ikke det bliver et problem. det var måske noget andet med en bred blonde???
-
-
Endelig seriøst igang med at skrive bachelor! (Men hvad laver jeg så herinde? UPS!)
- Show previous comments 4 more
-
Meggers: Lyder da ellers meget spændende
Psykologi er spændende
Du må hellere komme i gang.
Jo før kan du jo blive færdig, og bruge fuldtid på BK. Louisetina: Vil du ikke bytte? har marketing management og lyset er gået:S
-
Heh! Har lige smækket to afsnit sammen. Jeg kan (sgu) godt, når jeg ellers gider. ;)
Tiggi: Ja, det er vældig spændende, men sjovere at fundere over og snakke om, end rent faktisk at skrive ned ;)
-
Okay
Ku jeg egentlig godt forestille mig 
Har kun haft det på gym, og der var det meget spændende:)
-
Er blevet poltret! (hedder det poltet eller poltret? Hmm, har stadig tømmermænd... Dejligt at HTB har lavet et helt fad lasagne til mig :-D)
- Show previous comments 3 more
-
Var det mon dig jeg så i Aalborg i går med hat og blomsterkurv? ;)
-
Lakrisen > Det er meget sandsynligt! Jeg gik i hvert fald rundt med en blomsterkurv ;-) Var jeg ikke yndig? :-P
-
Haha, der kan man bare se!
Det så bestemt hyggeligt og meget! yndigt ud ;)
-
Er det kun mig, der ELSKER Rasmus Botoft i Nykredits nye reklame? Hahahaha synes han er SÅ sjov!!! :-D
- Show previous comments 1 more
-
Anders W. Berthelsen laver home-reklamerne. :-)
-
Arh, på Nykredits hjemmeside skriver de at det ER Rasmus Botoft (Og folk går amok med at kritisere reklamen... Det er faktis lidt sjovt at læse)
-
Neiiii den er bare for sjov altså!
-
Er nået lidt længere med eksamensoplægget men glæder mig bare til at den dumme eksamen er OVERSTÅET!
-
Er SÅ glad for min nye cykel! Woop woop!
- Show previous comments 1 more
-
"Bare" en mustang fra kvickly. ;) Men den er MEGET bedre end min gamle rustne 6-7 år gamle cykel ;) Og den er fiiiiiiiin lilla! :-D
-
Nu er jeg jo gammel cykelsælger i Kvickly, og vil derfor mene at en mustang er en rigtig god cykel ;)
-
Hvor pudsigt! Og skønt. :-) Jeg er også overordentligt tilfreds med den so far ;)