Meggers

Medlem
  • Content count

    3,930
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Status Updates posted by Meggers

  1. Hvad søger man på, hvis man på ebay gerne vil finde tylcirkler til risposer? :) Eller: Hvor kan man ellers finde dem billigt?

  2. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Show previous comments  8 more
    2. Pehrson

      Pehrson

      TILLYKKE, hvor SKØNT ;)

    3. Meggers

      Meggers

      Tak. :) MEGET skønt! :)

    4. cmtoft

      cmtoft

      WEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

  3. WOOP WOOP! Jeg har skrevet indlæg nr. 1.000.000 herinde!!! YAY!!!!

    1. Show previous comments  8 more
    2. diskobil

      diskobil

      Ubs ja - Og så er det endda skattefri: En anerknedelse af modtagerens fortjeneste uden modydelse (udover at der selvfølgelig er noget at leve op til fremover).

    3. Meggers

      Meggers

      What? Det der legal mumbo-jumbo forstod jeg ikke :-P Men jo, noget at leve op til måske. Men jeg regner skam også med at være her længe endnu :-D

    4. diskobil

      diskobil

      Vi prøver på dansk. Hvis nu de havde krævet at du lavede noget for dem som ville du faktisk være skattepligtig af det. Du er skattefri fordi det er tilfældigt at det blev dig (konkurrence) og du blev ikke udvalgt.

  4. Fuck, jeg kunne godt bruge en krammer nu... Har lige fået afslag på et job, jeg VIRKELIG gerne ville have og som jeg helt ærligt også troede at jeg ville få :-( *piv*

    1. Show previous comments  7 more
    2. Nordskov
    3. metteholm

      metteholm

      øv hvor surt!! kram!!!

    4. Meggers

      Meggers

      Tak for jeres kram! Som en lille opdatering kan jeg nævne, at jeg IKKE giver op. De skrev, at de gemmer min ansøgning i tilfælde af at nogen springer fra, så nu skriver jeg en uddybet tillægsansøgning hvor jeg forsøger VIRKELIG at sælge mig selv. Man kan da håbe, at jeg scorer lidt pluspoint på ihærdighed. ;)

  5. Øv... Er brændt af og skuffet og ked af det. :-(

    1. Show previous comments  5 more
    2. Meggers

      Meggers

      ... hvad der stod i sms'en, men føler mig altså lidt nedprioriteret. :(

    3. ChariteK

      ChariteK

      Øv hvor træls! :-(

    4. Swann

      Swann

      Skynd dig til Viborg, jeg har tre kager der gerne vil spises :)

  6. Sidder og skriver takkekort og er IKKE god til det. 1. Vil helst skrive en hel roman og det er der ikke plads til. 2. TUDER...

    1. Show previous comments  4 more
    2. metteholm

      metteholm

      - hvis du altså viser dem frem i din tråd ? - men mon ikke :D

    3. Meggers

      Meggers

      MarieA > Tak, det er du også :)

      Mette > De er faktisk meget enkle og slet ikke så kreative som mange andres. Sorte og kun med ét billede (det som også var i avisen). Tilgengæld er det et "rigtigt" billede, som man i princippet kan putte i ramme, hvis man har lyst. Og så lægger jeg nok mere vægt på teksten end billedet, eftersom vi også har en hjemmeside, hvor folk kan se en masse billeder :)

    4. Meggers

      Meggers

      ... men jeg kan da godt vise billeder af dem, skal også lige have taget billeder af vores album ved lejlighed. :)

  7. Endelig seriøst igang med at skrive bachelor! (Men hvad laver jeg så herinde? UPS!)

    1. Show previous comments  4 more
    2. tiggi

      tiggi

      Meggers: Lyder da ellers meget spændende :) Psykologi er spændende :) Du må hellere komme i gang. :) Jo før kan du jo blive færdig, og bruge fuldtid på BK.

      Louisetina: Vil du ikke bytte? har marketing management og lyset er gået:S

    3. Meggers

      Meggers

      Heh! Har lige smækket to afsnit sammen. Jeg kan (sgu) godt, når jeg ellers gider. ;)

      Tiggi: Ja, det er vældig spændende, men sjovere at fundere over og snakke om, end rent faktisk at skrive ned ;)

    4. tiggi

      tiggi

      Okay :) Ku jeg egentlig godt forestille mig :)

      Har kun haft det på gym, og der var det meget spændende:)

  8. Giv mig lige et spark i måsen, en eller anden... Skal ind og træne, læse en halv bog og skrive 6-7 siders bachelor, og helst inden HTB kommer hjem klokken 15 i total påskeferie-humør...

    1. Show previous comments  4 more
    2. TrineG

      TrineG

      Betragt hermed dig selv som sparket! ;)

    3. Sommersøster

      Sommersøster

      1 stk. spark herfra: Er du i gang?

    4. Meggers

      Meggers

      Jep, jeg fik læst og skrevet. Har ikke været inde og træne tilgengæld. Men jeg fik da skrevet det, jeg skulle. :) Og kan jo strengt taget godt nå at træne nu. :)

  9. Jubii, har lige fået præstens tale på mail. Hun er simpelthen bare en perle, den præst. Hvor er hun altså sød. :-D

    1. Show previous comments  4 more
    2. snuske

      snuske

      så var det godt i fik ny præst.

    3. tiggi

      tiggi

      Det var vidst rigtig godt at I fik skiftet kirke og blev så glade for den nye kirke:)

    4. tiggi

      tiggi

      Det var vidst rigtig godt at I fik skiftet kirke og blev så glade for den nye kirke:)

  10. Har manden sin borddame på højre side eller på venstre?

  11. Uhh, den ene fotograf har skrevet at billederne er klar og at han sender dem imorgen... Har altså helt ondt i maven! Glæder mig vildt til at se dem, men er på en eller anden måde også bange for at blive skuffet over at der ikke er billeder "nok" eller af alt det jeg gerne vil have (eller at jeg synes jeg ser torskedum ud, haha). :-S

    1. Show previous comments  3 more
    2. metteholm

      metteholm

      er det en fotograf der bor i nærheden? så kan i jo hente dem selv og slippe for at vente en ekstra dag :P

    3. Meggers

      Meggers

      Han bor i Viborg, og har ikke heeeelt tid til at hente dem, desværre. :(

    4. metteholm

      metteholm

      aha nej der er rimelig langt kan jeg så godt se ;)

  12. Hmm... Lykkes mig at stå op allerede 6.15 idag, men skal jo faktisk ingenting... What to do?

    1. Show previous comments  3 more
    2. metteholm

      metteholm

      det var dem du kun fik på print? jeg vil se....

    3. Meggers

      Meggers

      Ja, dem får vi kun på print (i hvert fald for nu... De KAN fås digitalt, men det er dyrt)... Men jeg tager nogle billeder og lægger ind i beretningen senere, promise! Synes bare hellere at jeg må være fair overfor manden og lade ham se dem først :-P

    4. diskobil

      diskobil

      Åbner de virkelig så tidligt....

  13. Er blevet poltret! (hedder det poltet eller poltret? Hmm, har stadig tømmermænd... Dejligt at HTB har lavet et helt fad lasagne til mig :-D)

    1. Show previous comments  3 more
    2. Lakrisen

      Lakrisen

      Var det mon dig jeg så i Aalborg i går med hat og blomsterkurv? ;)

    3. Meggers

      Meggers

      Lakrisen > Det er meget sandsynligt! Jeg gik i hvert fald rundt med en blomsterkurv ;-) Var jeg ikke yndig? :-P

    4. Lakrisen

      Lakrisen

      Haha, der kan man bare se! :) Det så bestemt hyggeligt og meget! yndigt ud ;)

  14. Hmm. Har muligvis lavet bordplan. På ca. ti minutter. Kan det virkelig passe, at det er så nemt?

    1. Show previous comments  3 more
    2. Lakrisen

      Lakrisen

      Det er sgu da meget godt klaret! Så ved vi andre hvor vi skal søge hjælp ;)

    3. snuskemus

      snuskemus

      Du er godt nok heldig, her er det et mareridt. Vil du ikke lave min?

    4. Meggers

      Meggers

      Emilla > Det er nok nærmere en familie, hvor det ikke er alle der KENDER hinanden så jeg satser :-P

      Og snuskemus jeg skal hjertens gerne prøve :-P

  15. Hmm... Får sgu lidt ondt af Amalie... Ikke til at vide, hvor meget medierne overdriver/finder på, men det er godt nok frygtelige ting, de skriver :(

    1. Show previous comments  3 more
    2. metteholm

      metteholm

      ekstra bladet er da i hvert fald helt oppe og køre over det.. A&P har da vist helt reddet deres dag!

    3. tiggi

      tiggi

      ja men sådan er det jo. Men nu havde jeg ikke regnet med at de ville være gift så længe i det hele taget. men 5 uger? havde måske givet med 1-1½ år. Læste om det på bt i går, og der står at Amalie ikke har anmeldt det, så virker da lidt underligt hvis det virkelig er noget i det.

    4. Meggers

      Meggers

      Ifølge BT har hun anmeldt det nu...

  16. Har haft gooood bryllupsdag, men oooorker næsten ikke at lave indlæg om det. Er simpelthen så træt, at jeg tror at jeg er halvt død :-P

    1. Show previous comments  2 more
    2. Meggers

      Meggers

      Haha, nej det er bare min hjerne der er ved at stå af efter nattevagt på arbejde og alt ALT for meget cyklen rundt idag. :)

      Kæmper seriøst en kamp her...

      MUST STAY AWAKE FOR PARADISE HOTEL...!

    3. MarieA

      MarieA

      Kom så Mette, YOU CAN DOOO IT!

    4. Meggers

      Meggers

      JEG KLAREDE DET! :-) (Men nu er der så krig i marsvineburet... Typisk... Håber de snart tier stille så jeg kan se PH i fred :-S)

  17. Hvor køber man en flot bryllupsparaply? :-) (Overvejer at få købt en - for en sikkerheds skyld)

    1. Show previous comments  2 more
    2. for-glem-mig-ej

      for-glem-mig-ej

      Du får IKKE brug for den Mette :_/ for så gør jeg jo også ;_)

    3. for-glem-mig-ej

      for-glem-mig-ej

      men dårligt for flotte brudefrisurer og brudebilleder ;-)

    4. DitteWisti

      DitteWisti

      Prøv at spørg Stikan, hun havde én i lilla til sit bryllup

  18. Kan voksne have kolik? Havde nogle helt vanvittige mavesmerter hele natten, men så snart det blev morgen... Pist væk. Nøj, jeg er træt!

    1. Show previous comments  2 more
    2. cmtoft

      cmtoft

      Maven er jo vores anden hjerne. Den siger med det samme, hvis noget ikke er iorden i den anden hjerne. Hvis det er fordi du foeler dig lidt stresset, saa proev Bach's Rescue Remedy. Faas som spray og det er altsaa godt :-) God bedring

    3. Meggers

      Meggers

      Bach's Rescue Remedy? Det lyder som en sang, men det er så en spray? Fås det på apoteket eller hvad? - Jeg tror det er det hurlumhej med kirken, der spørger... Men der er lidt håb i den forbindelse... Skriver lige om det i min tråd :)

    4. cmtoft

      cmtoft

      I en helsebix og maasek i Matas. Jeg brugte den omkring eksamen, for min mave gaar helt i uro. Finder lige din trad ;)

  19. Puha, har lige brugt 4-5 timer på at sætte bryllupsbilleder i album. Det holder altså lidt op med at være hyggeligt, når man har sat 200 stk ind og finder ud af at man har glemt et billede på side 1, og derfor skal hive 198 billeder ud igen... :-P

    1. Show previous comments  2 more
    2. JSAC

      JSAC

      He he det er det man kalder tids fordriv :-)

    3. Swann

      Swann

      Haha ej stakkels dig Mette :)

    4. Meggers

      Meggers

      Jeg er færdig nu. :-D Og har nu to album med lige knap 600 billeder i. Yay!!! :-D Synes bare der er noget hyggenostalgisk over gode gamle fotoalbums! Men er OGSÅ lykkelig for min fotobog. Og vores to album fra fotografen. (Hvem sagde billed-freak?)

  20. Arg, er bange for at jeg er ved at blive syg... Det har jeg altså ikke tid til!!!

    1. Show previous comments  2 more
    2. Meggers

      Meggers

      Hehe, hvor er I søde... Martin, jeg spiser næsten ikke andet end frugt, appetitten svigter lidt... Og Marie, jeg har stenet tv hele dagen, orker ikke at lave noget som helst. Så jeg synes egentlig at jeg følger rådene. Men ihhh, jeg vil gerne IGANG!

    3. MarieA

      MarieA

      Haha, det var godt min pige :D

    4. charlotte heidi

      charlotte heidi

      Øv mette :( Så må du have rigtig god bedring, jeg er sikker på det forsvinder lige om lidt :) For resten tillykke med Bach. eksamen det er da vildt fedt.

  21. Åh, er der ikke lige en, der kan give mig noget motivation til at tage ind og træne? Har virkelig slækket det sidste stykke tid, så frygter lidt at jeg ikke kan passe kjolen til tilretning på onsdag, men synes omvendt heller ikke at jeg kan "nå" at gøre så meget fra eller til nu...

    1. Show previous comments  2 more
    2. metteholm

      metteholm

      ja trornu bare det er en standartmail de sender rundt, men ved det ikke... haha har nok slet ikke været der en måned tror jeg...

    3. Mannie

      Mannie

      Du kommer til at føle dig så glad og tilpas når du har gjort det!!

      Ellers så kom til Horsens og træn med mig i aften :D

    4. Meggers

      Meggers

      Mannie, du har ret! Jeg har lige været afsted og sidder nu gennemsvedig og glad, hehe! :) (En cykeltur fra Aalborg til Horsens ville nu nok også give godt i kalorieregnskabet, haha)

  22. Hvad hedder båthorn eller toastmasterklokke på engelsk???

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers

      Meggers

      Jeg prøver :) Takker! :)

    3. cmtoft

      cmtoft

      Godt spoergsmaal :)

    4. Bente S

      Bente S

      prøv toastmaster bell eller fog horns

  23. Har filme godt nok haft en strid dag...

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers

      Meggers

      Hehe tak... Åh, jeg har lige forsøgt at skrive et LANGT klageindlæg i min tråd og så kommer jeg fanme til at slette hele lortet... Begynder snart at tude...

    3. kpk

      kpk

      Lige en krammer her fra også, der er en ny dag i morgen og forhåbenlig med en masse solskin til dig

    4. Meggers
  24. Arh.. Så er jeg kommet hjem fra SKØN honeymoon i Thailand. Hej Danmark, hej BK, hej liv som hustru. <3

    1. Show previous comments  1 more
    2. Meggers
    3. DitteWisti

      DitteWisti

      Velkommen hjem! :D

    4. pia81

      pia81

      velkommen hjem håber at I har haft en god ferie.. endnu engang tillykke med med titlen som hustru :)