-
Content count
3,930 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Status Updates posted by Meggers
-
Argh, har ondt i maven... Godt vi skal i zoo og bare slappe af senere!!!!
-
Tjek, tjek, tjek, tjek, tjek... Det går STÆRKT nu!
-
God tur! Vi drøner jo selv til Thailand to dage efter, så der kommer ikke beretning før til august (håber dog at kunne vise sneak peak)
-
Jeg har i hvert fald noget at se frem til når jeg kommer hjem

-
Ihhh det er spændende!
- Show next comments 3 more
-
-
Har manden sin borddame på højre side eller på venstre?
-
højre
-
højre
-
Super. Tak

- Show next comments 3 more
-
-
Kan I andre kommende brude også mærke, at det begynder at kilde lidt på højre ringefinger? (Eller venstre, hvis det er der, I skal have vielsesringen på...)
-
Hej alle søde BK-piger. Er ked af at jeg ikke rigtig orker at følge med i jeres tråde for tiden, men bruger al tid på enten DIY eller at sove... Er sgu lidt udkørt. Og STADIG småsyg. :-( Hvis ikke før, så tjekker jeg op på jer på et tidspunkt "fra den anden side". Promise! :-)
-
Synes altså snart af nogle af 18. juni-brudene skylder noget beretning :fløjt: Og det skal være med MANGE billeder :-P
-
Jaaaaa
-
hørt hørt!
-
Smiler, tænk på, at de for tiden er på ophold mellem de lyserøde skyer og den 7. himmel - de skal lige komme ned på jorden igen, og så får vi sikkert beretningerne fra dem allesammen ;-D
- Show next comments 3 more
-
-
Arg, er bange for at jeg er ved at blive syg... Det har jeg altså ikke tid til!!!
-
Hehe, hvor er I søde... Martin, jeg spiser næsten ikke andet end frugt, appetitten svigter lidt... Og Marie, jeg har stenet tv hele dagen, orker ikke at lave noget som helst. Så jeg synes egentlig at jeg følger rådene. Men ihhh, jeg vil gerne IGANG!
-
Haha, det var godt min pige :D
-
Øv mette
Så må du have rigtig god bedring, jeg er sikker på det forsvinder lige om lidt
For resten tillykke med Bach. eksamen det er da vildt fedt. - Show next comments 3 more
-
-
Er utålmodig... Vil se mine boudoirbilleder NU, men ved godt at jeg nok ikke skal forvente at de er færdige før i slutningen af ugen... Suk! Ville også rigtig gerne høre fra guldsmeden at mine smykker er kommet hjem, dem skal jeg jo helst have med til anden tilretning imorgen. IHH!
-
Tålmodighed er en dyd... men en mega kedelig dyd. Personligt er jeg mere utålmodig mht bryllupsberetninger fra lørdagens brude :D
-
Enig i vi vil have beretninger fra lørdagsbrudene hehe. Kan godt følge dig Meggers - Jeg har lige fået et enkelt Sneak Peak fra da jeg selv var afsted i søndag. Håber snart du får lov at se lidt ;-)
-
Ja, håber også, at du bliver tilfreds

-
-
Så blev jeg sgu bachelor!
- Show previous comments 6 more
-
Det er sejt ! Tillykke.
-
TILLYKKE! :D
-
STORT TILLYKKE!! :D
- Show next comments 3 more
-
Er blevet poltret! (hedder det poltet eller poltret? Hmm, har stadig tømmermænd... Dejligt at HTB har lavet et helt fad lasagne til mig :-D)
-
Var det mon dig jeg så i Aalborg i går med hat og blomsterkurv? ;)
-
Lakrisen > Det er meget sandsynligt! Jeg gik i hvert fald rundt med en blomsterkurv ;-) Var jeg ikke yndig? :-P
-
Haha, der kan man bare se!
Det så bestemt hyggeligt og meget! yndigt ud ;) - Show next comments 3 more
-
-
Hvor køber man en flot bryllupsparaply? :-) (Overvejer at få købt en - for en sikkerheds skyld)
-
Du får IKKE brug for den Mette :_/ for så gør jeg jo også ;_)
-
men dårligt for flotte brudefrisurer og brudebilleder ;-)
-
Prøv at spørg Stikan, hun havde én i lilla til sit bryllup
- Show next comments 3 more
-
-
Er nået lidt længere med eksamensoplægget men glæder mig bare til at den dumme eksamen er OVERSTÅET!
-
Argh, har lige pludselig eksamensangst... Ondt i maven, føler ikke at jeg ved noget, og ANER ikke hvad jeg skal skrive i mit oplæg. Øv altså

-
Hmm, hvordan bruger man bedst sin aften mens HTB er på PA?
-
Bare slappe af og nyde det gode vejr:)
-
hvad endte det med?
-
Endte med at bestille mad udefra (+ 2 pizzaer og en masse cola til Brian til når han kommer hjem fra PA. Man er vel en sød kæreste), og lave de bryllupsting som han ikke må se (prøve alt boudoirtøjet) + lave tusind lister. :-D
- Show next comments 3 more
-
-
Fuck, jeg kunne godt bruge en krammer nu... Har lige fået afslag på et job, jeg VIRKELIG gerne ville have og som jeg helt ærligt også troede at jeg ville få :-( *piv*
- Show previous comments 4 more
-
KRAM fra mig

-
øv hvor surt!! kram!!!
-
Tak for jeres kram! Som en lille opdatering kan jeg nævne, at jeg IKKE giver op. De skrev, at de gemmer min ansøgning i tilfælde af at nogen springer fra, så nu skriver jeg en uddybet tillægsansøgning hvor jeg forsøger VIRKELIG at sælge mig selv. Man kan da håbe, at jeg scorer lidt pluspoint på ihærdighed. ;)
- Show next comments 3 more
-
Hjælp for søren! Hvordan skal et strømpebånd sidde? Prøvede det lige og jeg synes det så meget mærkeligt ud uanset hvad jeg gjorde :-S
-
Hmm, ja det kan godt være at jeg bare lige sniger det på når vi skal spise. Er lidt forvirret over det... Men synes ellers at mit strømpebånd er så fint... :-S
-
Men snakker vi lige over knæet, eller over båndet til hofteholderen, eller på/under/over det brede stykke på nylonstrømpen? HILFE?
-
mit bliver lige 10 cm over knæet tror jeg, kan ikke lide når det sidder for højt...
- Show next comments 3 more
-
-
Tralalalaaaaa! Jeg skal prøve min kjole idaaaaag! Glæder miiiiiiig!!!! :-D
-
Er GODT nok også spændt på det! Og på om sløret er fint dertil!!!
-
Rigtig god fornøjelse og skynd dig hjem og berette om det hele :-)
-
Billeder :-D
- Show next comments 3 more
-
-
Hvad søger man på, hvis man på ebay gerne vil finde tylcirkler til risposer?
Eller: Hvor kan man ellers finde dem billigt?- Show previous comments 6 more
-
Eller her
-
Jeg har fået at vide at risene skal bruden ikke bekymre sig om :/ Så regner da med nogle ordner det for mig.
-
- Show next comments 3 more