Meggers

Medlem
  • Content count

    3,930
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Status Updates posted by Meggers

  1. Argh, har ondt i maven... Godt vi skal i zoo og bare slappe af senere!!!!

    1. MarieA

      MarieA

      Uhh, det er spændende! Ærgerligt at Aalborg er så langt fra KBH - ellers ville jeg helt sikkert have været til glooobryllup :)

    2. Meggers

      Meggers

      Du skulle bestemt have været velkommen! :) Men kan godt se, at det er lidt langt væk ;)

  2. Er der nogen, der ligger inde med en "kærlighed er..." tegning, der handler om familie og ikke kun om et par? :-)

    1. sally24

      sally24

      Når du skriver familie mener du så om forældre og søskende eller om at man som par starter en familie?

    2. Meggers

      Meggers

      Jeg mente forældre og søskende. :) Men det er lige meget nu :)

  3. Jeg kan ikke finde tråden med de der "kærlighed er..."-tegninger. Er der nogen, der gider smide et link?

    1. Meggers

      Meggers

      Ja det er! TAK! :)

  4. Tjek, tjek, tjek, tjek, tjek... Det går STÆRKT nu!

    1. Meggers

      Meggers

      God tur! Vi drøner jo selv til Thailand to dage efter, så der kommer ikke beretning før til august (håber dog at kunne vise sneak peak)

    2. Swann

      Swann

      Jeg har i hvert fald noget at se frem til når jeg kommer hjem :)

    3. MarieA

      MarieA

      Ihhh det er spændende!

    4. Show next comments  3 more
  5. Har manden sin borddame på højre side eller på venstre?

  6. Kan I andre kommende brude også mærke, at det begynder at kilde lidt på højre ringefinger? (Eller venstre, hvis det er der, I skal have vielsesringen på...)

  7. Hej alle søde BK-piger. Er ked af at jeg ikke rigtig orker at følge med i jeres tråde for tiden, men bruger al tid på enten DIY eller at sove... Er sgu lidt udkørt. Og STADIG småsyg. :-( Hvis ikke før, så tjekker jeg op på jer på et tidspunkt "fra den anden side". Promise! :-)

  8. Ku godt bruge lidt hjælp til et toiletkurvsrim i min tråd :)

  9. EN UGE!!!!! Var det mon en sommerfugl jeg mærkede imorges? Det tror jeg, det var...

  10. Oooooork, dumme Star Tours!

    1. Swann
    2. Meggers

      Meggers

      De har flyttet tidspunktet for vores hjemrejse, hvilket betyder at vi er i Kbh fem minutter EFTER at vores fly hjem til Aalborg er fløjet (istedet for ca. 3-4 timer før).

    3. Swann
  11. Synes altså snart af nogle af 18. juni-brudene skylder noget beretning :fløjt: Og det skal være med MANGE billeder :-P

    1. snuske
    2. MarieA

      MarieA

      hørt hørt!

    3. mrssicilia

      mrssicilia

      Smiler, tænk på, at de for tiden er på ophold mellem de lyserøde skyer og den 7. himmel - de skal lige komme ned på jorden igen, og så får vi sikkert beretningerne fra dem allesammen ;-D

    4. Show next comments  3 more
  12. Arg, er bange for at jeg er ved at blive syg... Det har jeg altså ikke tid til!!!

    1. Meggers

      Meggers

      Hehe, hvor er I søde... Martin, jeg spiser næsten ikke andet end frugt, appetitten svigter lidt... Og Marie, jeg har stenet tv hele dagen, orker ikke at lave noget som helst. Så jeg synes egentlig at jeg følger rådene. Men ihhh, jeg vil gerne IGANG!

    2. MarieA

      MarieA

      Haha, det var godt min pige :D

    3. charlotte heidi

      charlotte heidi

      Øv mette :( Så må du have rigtig god bedring, jeg er sikker på det forsvinder lige om lidt :) For resten tillykke med Bach. eksamen det er da vildt fedt.

    4. Show next comments  3 more
  13. Er utålmodig... Vil se mine boudoirbilleder NU, men ved godt at jeg nok ikke skal forvente at de er færdige før i slutningen af ugen... Suk! Ville også rigtig gerne høre fra guldsmeden at mine smykker er kommet hjem, dem skal jeg jo helst have med til anden tilretning imorgen. IHH!

    1. MarieA

      MarieA

      Tålmodighed er en dyd... men en mega kedelig dyd. Personligt er jeg mere utålmodig mht bryllupsberetninger fra lørdagens brude :D

    2. Gittepit

      Gittepit

      Enig i vi vil have beretninger fra lørdagsbrudene hehe. Kan godt følge dig Meggers - Jeg har lige fået et enkelt Sneak Peak fra da jeg selv var afsted i søndag. Håber snart du får lov at se lidt ;-)

    3. MarieA

      MarieA

      Ja, håber også, at du bliver tilfreds :)

  14. Er blevet poltret! (hedder det poltet eller poltret? Hmm, har stadig tømmermænd... Dejligt at HTB har lavet et helt fad lasagne til mig :-D)

    1. Lakrisen

      Lakrisen

      Var det mon dig jeg så i Aalborg i går med hat og blomsterkurv? ;)

    2. Meggers

      Meggers

      Lakrisen > Det er meget sandsynligt! Jeg gik i hvert fald rundt med en blomsterkurv ;-) Var jeg ikke yndig? :-P

    3. Lakrisen

      Lakrisen

      Haha, der kan man bare se! :) Det så bestemt hyggeligt og meget! yndigt ud ;)

    4. Show next comments  3 more
  15. Hvor køber man en flot bryllupsparaply? :-) (Overvejer at få købt en - for en sikkerheds skyld)

    1. for-glem-mig-ej

      for-glem-mig-ej

      Du får IKKE brug for den Mette :_/ for så gør jeg jo også ;_)

    2. for-glem-mig-ej

      for-glem-mig-ej

      men dårligt for flotte brudefrisurer og brudebilleder ;-)

    3. DitteWisti

      DitteWisti

      Prøv at spørg Stikan, hun havde én i lilla til sit bryllup

    4. Show next comments  3 more
  16. Er nået lidt længere med eksamensoplægget men glæder mig bare til at den dumme eksamen er OVERSTÅET!

  17. Argh, har lige pludselig eksamensangst... Ondt i maven, føler ikke at jeg ved noget, og ANER ikke hvad jeg skal skrive i mit oplæg. Øv altså :(

    1. louisevibe

      louisevibe

      ÅHhh kender jeg alt for godt! Det er ikke sjovt, men håber du finder styrken til at klare det :) Er sikker på, at det nok skal gå, selvom det ser uoverskueligt ud lige nu.

  18. Hmm, hvordan bruger man bedst sin aften mens HTB er på PA?

    1. tiggi

      tiggi

      Bare slappe af og nyde det gode vejr:)

    2. metteholm

      metteholm

      hvad endte det med?

    3. Meggers

      Meggers

      Endte med at bestille mad udefra (+ 2 pizzaer og en masse cola til Brian til når han kommer hjem fra PA. Man er vel en sød kæreste), og lave de bryllupsting som han ikke må se (prøve alt boudoirtøjet) + lave tusind lister. :-D

    4. Show next comments  3 more
  19. Fuck, jeg kunne godt bruge en krammer nu... Har lige fået afslag på et job, jeg VIRKELIG gerne ville have og som jeg helt ærligt også troede at jeg ville få :-( *piv*

    1. Show previous comments  4 more
    2. Nordskov
    3. metteholm

      metteholm

      øv hvor surt!! kram!!!

    4. Meggers

      Meggers

      Tak for jeres kram! Som en lille opdatering kan jeg nævne, at jeg IKKE giver op. De skrev, at de gemmer min ansøgning i tilfælde af at nogen springer fra, så nu skriver jeg en uddybet tillægsansøgning hvor jeg forsøger VIRKELIG at sælge mig selv. Man kan da håbe, at jeg scorer lidt pluspoint på ihærdighed. ;)

    5. Show next comments  3 more
  20. Hjælp for søren! Hvordan skal et strømpebånd sidde? Prøvede det lige og jeg synes det så meget mærkeligt ud uanset hvad jeg gjorde :-S

    1. Meggers

      Meggers

      Hmm, ja det kan godt være at jeg bare lige sniger det på når vi skal spise. Er lidt forvirret over det... Men synes ellers at mit strømpebånd er så fint... :-S

    2. Meggers

      Meggers

      Men snakker vi lige over knæet, eller over båndet til hofteholderen, eller på/under/over det brede stykke på nylonstrømpen? HILFE?

    3. metteholm

      metteholm

      mit bliver lige 10 cm over knæet tror jeg, kan ikke lide når det sidder for højt...

    4. Show next comments  3 more
  21. 1 måned tilbage! Glad, forventningsfuld, nervøs... :)

  22. Dårlig dag for Julie Sandlau - God dag for mig ;-)

    1. metteholm

      metteholm

      glæder mig til billeder!!

    2. louisetina

      louisetina

      Så fantastiske billeder af dig!! Var lige inde og kigge JS-øreringe idag, tror simon er lidt inspireret af dem til morgengave (altså min selvfølgelig) :D Godt du vidste hvor de kunne fås ;)

  23. Tralalalaaaaa! Jeg skal prøve min kjole idaaaaag! Glæder miiiiiiig!!!! :-D

    1. Meggers

      Meggers

      Er GODT nok også spændt på det! Og på om sløret er fint dertil!!!

    2. Elva

      Elva

      Rigtig god fornøjelse og skynd dig hjem og berette om det hele :-)

    3. Gittepit
    4. Show next comments  3 more
  24. Hvad søger man på, hvis man på ebay gerne vil finde tylcirkler til risposer? :) Eller: Hvor kan man ellers finde dem billigt?