Dflinte

Medlem
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Dflinte last won the day on July 11 2014

Dflinte had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Dflinte

  • Rank
    Aktiv bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Vielses dato
    02.05.2015
  • Type vielse
    Fonnesbæk kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Hotel Medi, Ikast
  1. Vi er i samme situation! Men man kan sagtens skifte navn på bryllupsdagen, og stadig rejse 2-3 mdr. efter på sit gamle navn. Vi skal giftes i maj, og rejser til Afrika i Juli - vi får vores nye navne på bryllupsdagen men rejser under vores gamle navne. Ved dette også er muligt hvis man fx. vil til USA da vi henvendte os til ambassaden grundet det var oppe som bryllupsrejse. Så Afrika, USA og Europa er i hvert falde muligt på denne måde (: HUSK! Billetterne skal bare have samme navn som passet!
  2. Vi tager 7 overnatninger i Kenya med en masse oplevelser, blandt andet karen blixens farm, giraf center, safari osv. Derefter tager vi 8 overnatninger på Zanzibar, Tanzania hvor det bliver en blanding af afslapning og oplevelser. Vi tager afsted 2 måneder efter brylluppet da manden studere, så det skal ligge i sommerferien (:
  3. Vi har valgt at gå all in til vores bryllup. Det skulle jo gerne være once in a lifetime! Vi laver et budget med hvad tingene koster og så regner den ud hvor meget vi skal lægge til side i måneden. Brylluppet regner vi med at bruge ca. 100.000 på til 62 pers. og så har vi vores bryllupsrejse der trækker godt op - 60.000.. Vi vil gerne have en fest med alle dem vi elsker og holder af, og en ferie bare for os to som gerne skulle være once in a lifetime - ligesom brylluppet
  4. Vi skal giftes i den by hvor jeg er født og opvokset - i jylland. Vi bor i københavn men de fleste gæster kommer fra jylland så det var ikke et svært valg. Kirken er fra 1996 så er ikke døbt der, men det er min lillebror, og vi er begge konformeret der. Præsten i kirken er vores "hus præst" han har viet mine forældre og min mors søskende, døbt 5 ud af 7 børnebørn og konfirmeret de samme. Samtidig gik hans søn en årgang over mig i folkeskolen og hans kone var min tysklærer i 3 år .. Så det var slet ikke så svært
  5. Vi bookede lokation 2 år i forvejen, men tror det er forskelligt fra sted til sted. Held og lykke (:
  6. Vi har et liveband på hele aften, også under maden. Vi giver 18.000 for 5 mand fra 18-02 (inkl. kørsel, opstilling, osv.) Men mit bedste forslag er google, det var sådan jeg fandt vores band. Der er rigtig mange tråede rundt omkring med forskellige bud og så får man en lille anmeldelse med oveni
  7. Jeg har også lige ansøgt dig
  8. - dato: Hedder den 2. Maj 2015 - location: Er Booket. Vi mangler lige og ringe og forhøre om deres blomsterbinder vil lave min buket og knaphulsblomster. Men der skal både holdes reception og fest samme sted. - kirke - Skal først tale med præsten igen kort før brylluppet. - musik, fotograf: Begge dele er på plads og booket!! - tøj: Skal ud og kigge på kjole efter sommerferien, dvs. august og regner med at have den købt inden slutningen på året. H2B's tøj bliver købt i januar/februar - invitationer: er lavet og de første sendes afsted her i juni, de resterende bliver sendt afsted i september Glæder mig til at komme ordenlig i gang med mere detaljeret planlægning
  9. .. også her !! Vi skal giftes 02.05.2015 - og har faktisk allerede meget på plads. Både feststed, fotograf, band, invitationer, frisør og make up til dagen, bordkort og andre småting. Jeg starter med at se på kjoler i august - og glæder mig helt vildt! Jo før man går i gang, jo mere kan man få af det man gerne vil. Vi har ikke skulle gå på kompromi med noget
  10. http://www.strikert.dk/ .. Vi har booket strikert som heldags.. Der medfølger 2 fotografer hele dagen, plus han ikke tager rettighederne til billederne. Da vi talte med ham gik han meget op i at det var vores dag og vores billeder.. og så hjælper det meget at vi fik en fornuftig pris
  11. Nej den har jeg ikke hørt om? Den vil jeg da helt sikkert lige se på - taaaak :D
  12. Vi ved allrede hvordan invitationerne skal se ud.. Også der vi har problemet med "at finde plads".. For vi vil gerne undgå at ændre på den.. Kan tage et billede og lægge op når jeg kommer hjem - nok nemmere at hjælpe så
  13. Vi har altid holdt julefrokost en lørdag, både privat og mine arbejdspladser.. Men igen, ikke nogen grund til at vente
  14. Jeg er ikke så meget til pocket invitationerne selvom jeg kan se alle fordelene - jeg er bare besværlig haha .. Hjemmeside? en mulighed hvis alt andet går galt, men ingen af os er de store hajer til at få det gjort pænt. Jeg går utrolig meget op i detaljer generelt, så brylluppet bliver ingen undtagelse.
  15. Jeg går også selv efter idéen med det ekstra kort. Kan bare ikke helt finde ud af hvordan det skal gøres haha Det er alligevel meget information til én dag? Toastmaster, gavekoordinator, overnatning og adresser.. Hvordan har i fået det ned på én side?