Fluff

Elfenbensfarvet brudekjole contra

10 indlæg i dette emne

Halløjsa derude.

Nu har jeg jo hørt noget om at man ikke kan "blande" hvidt med elfenben, både som dug på bordet, men også da kæresten og jeg var ude og shoppe for tøj til ham. Ekspedienten sagde at gommen IKKE kan have en hvid skjorte på da min kjole kommer til at se beskidt ud. Han anbefalede at vi kom ind med en stofprøve af min kjole, for derfra at vælge skjorte til manden.

Gælder dt samme så ikke med brudepigekjolerne? Nogle erfaringer? Nogle råd? Jeg har bare set de yndigste brudepigekjoler, selvfølgelig i hvid... :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste skal have helt hvis skjorte på mens min kjole er creme/champange...Da det ikke er muligt at finde en en skjorte i helt samme farve som kjolen sagde de der hvor jeg købte kjolen, at så vardet bedre mans skjorte var helt hvid...Ellers kunne det netop se grunset ud, hvis man havde 2 mere eller mindre creme farvede farver..Vi hanve et stofprøve med i skjortebutikke og JA...Det så rigtig dumt ud med 2 forskellige cremefarver..så var det klart bedre med helt hvidt

Kan du ikek prøve samme trick...en stof prøve med og så se det for dig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Mine brudepiger havde blå kjoler på, dvs. de var stribet i forskellige blå toner - vidunderet (altså min søn) havde en skjorte i den samme strib. Det hele var i øvrigt fra Weat (sådan staves det vist) - som laver det fedeste børnetøj - til overkommelige priser. Fordelen var at både pigerne og Mads kan bruge det bagefter.

Mai

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa derude.

Nu har jeg jo hørt noget om at man ikke kan "blande" hvidt med elfenben, både som dug på bordet, men også da kæresten og jeg var ude og shoppe for tøj til ham. Ekspedienten sagde at gommen IKKE kan have en hvid skjorte på da min kjole kommer til at se beskidt ud. Han anbefalede at vi kom ind med en stofprøve af min kjole, for derfra at vælge skjorte til manden.

Gælder dt samme så ikke med brudepigekjolerne? Nogle erfaringer? Nogle råd? Jeg har bare set de yndigste brudepigekjoler, selvfølgelig i hvid... :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

jeg har før nævnt herinde at min mand ikke må komme i hvid skjorte og dugen heller ikke må være hvid når min kjole er elfenbensfarvet...og det er meget vigtigt..har igen igen talt med en dame fra lilly og hun sagde at gjaldt det hendes bryllup ville hun bestemt ikke vælge hvid heller ikke dugen. det vil være så ærgeligt at ens billeder ville vise min kjole i en beskidt farve..og nogen vil sige det ikke betyder noget og at det ikkekan ses, men jeg vil være på den sikre side og vil derfor sige til dig hold dig fra det hvide!!!!!

held og lykke

trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det omvendte problem. Min kjole var kridhvid, men dugene var meget lys creme. Det gjorde absolut ingenting. Der var ikke en eneste, der kommenterede noget som helst og selv om jeg vidste det, lagde jeg ikke mærke til farveforskellen.

Men det kan være det er anderledes med kjole kontra skjorte.

MVH Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Fluff

Jeg havde selv en råhvid brudekjole på. Min mand havde hvid skjorte på. Min datter i lyserød kjole og min dreng i blåternet skjote.

I Turbinehallen hvor vi holdt vores fest var alt i hvidt incl. blomsterne. Blomster i min brudebuket var hvide liljer og det var det også ved bordene.

Håber du finder ud af det, men det lyder da rigtig fint med hvide kjoler.

Festugehilsner fra Sophie i Århus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand havde netop hvid skjorte på, og jeg havde elfenbensfarvet kjole på. Ekspedientet, hvor min mand købte tøj, anbefalede ham hvid skjorte, og min mand havde endda stofprøve fra min kjole med. Jeg synes ikke på nogen måde, min kjole ser beskidt eller nusset ud på billederne.

/Fru Nuser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber da heller ikke det passer :-) For min kjole er elfenbensfarvet og manden skjorte hvid. Og dugen på bordene er hvide med røde løbere.:-)) Og det er forsent at lave det om - for vi skal giftes om 3 uger :-)) Så alt pynt og andet er købt ind. 

Min datters blomsterpige kjole er mere cremet end elfenbensfarvet, så der kommer til at være en forskel - men kjolerne er så smukke begge to at jeg tænker at det tager pippet fra enhver - så de ikke lægger mærke til at vores kjoler ikke er samme farve :-)) For min datter forelskede sig i sin brudepige kjole - og så var den ovenikøbet på udsalg - så den skulle hun da have, selvom det ikke var samme tone. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer