Guest fladstjerne

Superkagen......

16 indlæg i dette emne

Her er den så - og det bedste er, at den smagte endnu bedre, end den ser ud. Kagen er fra Sweet Valentine med browniesbund, Sarah Bernhardcreme, passionsfrugt/hvid chokoladecreme og en fragilitebund. Smagte helt forrygende og efter alles mening bedre end de andre kager, vi har fået til nylige bryllupper, fra selveste Marcus Grigo. En kæmpestor og varm anbefaling til Marianne fra Sweet Valentine. Det skal siges, at kagen også var relativt billig i forhold til kvaliteten, nemlig kun 40 kr. kuverten.

KH Fladstjerne

post-2750-1094564696.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er rosenblade og brudeslør, der pynter kagen (man kan nu ikke se så meget til brudesløret på billedet).

Og den er til 100 personer, og vi var nok ca. 90 til receptionen, men alligevel var halvdelen af kagen tilbage, så selvom konditorerne siger, at man til en eftermiddagsreception skal bestille til det forventede antal gæster, så LYT IKKE TIL DEM!!!!!!!!! Det bliver alt for meget, for kagen er så koncentreret, at man ikke kan kapere et så stort stykke, som de beregner til hver.

Typisk mig gik jeg i panik - havde oprindeligt bestilt til 80, men da jeg fandt ud af, at der nok kom MINIMUM 80 til receptionen, turde jeg ikke risikere noget og bestilte derfor til 100.........

Men god var den altså - helt forrygende.

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var browniesbund allernederst (tynd, saftig, med store nødder og masser af chokolade), så Sarah Bernhardcreme, så appelsinfileter, så passionsfrugtcreme, så hvid chokoladecreme (et tyndt lag) og så til slut en fragilitebund øverst. Og kagen blev så beklædt med marcipan.

Konditorens hjemmeside er www.sweet-valentine.dk (den er ikke særligt oplysende, men der er da et telefonnummer). Kan ikke anbefales nok.

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Konditorens hjemmeside er www.sweet-valentine.dk (den er ikke særligt oplysende, men der er da et telefonnummer). Kan ikke anbefales nok.

KH Fladstjerne

Øv- det er i København :hug:

Det koster nok kassen hvis man skal have den fragtet til sønderjylland ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Cirkeline,

Ja, hun havde et stykke i fryseren, som blev lynoptøet - det var så uden browniesbunden, men vi kunne sagtens forestille os, hvor lækker den kunne blive.

Det sjove er, at Sweet Valentine faktisk har haft prøvesmagninger af forskellige bryllupskager flere gange i løbet af foråret/sommeren. Det foregår på Tea Time i Birkegade på Nørrebro. Nu ved jeg ikke, om du bor i nærheden, men det lyder altså enormt skønt - tænk at smage en masse forskellige lækre kager og se forskellige former for pynt et rigtig hyggeligt sted med en masse kommende brude og gomme....... Det kostede vist noget at deltage, men jeg tror, det var godt givet ud. Kunne desværre ikke selv de pågældende dage.

Men ring til dem og spørg - det kan jo være, de laver noget tilsvarende igen.

KH og held og lykke med dit bryllup

Fladstjerne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

alligevel var halvdelen af kagen tilbage, så selvom konditorerne siger, at man til en eftermiddagsreception skal bestille til det forventede antal gæster, så LYT IKKE TIL DEM!!!!!!!!! Det bliver alt for meget, for kagen er så koncentreret, at man ikke kan kapere et så stort stykke, som de beregner til hver.

Er bare nysgerrig?? Er halvdelen stadig tilbage? For hvis det er, tror jeg godt jeg kan komme forbi og hjælpe med "oprydningen" :yeah:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer