Guest Nana K

Chok!

16 indlæg i dette emne

Hej

Jeg ved ikke lige om det er det rigtige sted jeg skriver. Men jeg skal giftes d. 14/6-03 med min dejlige kæreste. Vi skal holde festen på en spejderlejr i Jægerspris.

En dag bliver jeg så ringet op af tilsynsmanden og han siger til mig, at lejren allerede er lejet ud - at der er kommet til at dobbeltbooke den.

Det er de danske naturister der også har lejet lejren og de kan umuligt flytte deres årsarrangement. Nej tak, men hvad så med vores bryllup er så mit svar.

Han foreslår så at vi kan være der samtidig - de i den højre længe og os i den venstre. Da han siger det går jeg fuldstændig bananas. Tanken om at have nøgne mennesker løbende rundt til mit bryllup - nej tak! Det ender med, at jeg bliver rigtig vred og taler meget højt og kommer vist også til at bande.

Han siger så til mig, at de vil sætte et badebassin op ude i gården, hvor de skal bade og vi er selvfølgelig meget velkomne.

Der går det så op for mig, at han da virkelig må tage pis på mig - og rigtig nok... "Godmorgen Nana, det er Palle Bo fra Godmorgen P3... Din kæreste har skrevet ind til os, og bedt os lave en joke med dig."

Sjov sjov - men sagde jeg min kæreste var dejlig? Tja, det er han nu stadig, selvom han tog r.... på mig!

Lejren er heldigvis kun lejet ud til os, og vi glæder os rigtig meget.

Mange hilsner

Nana

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, det var simpelthen alletiders fede historie. Der er en mand der kan ta' bryllupsstress med ophøjet ro.

Jeg havde slået ham ihjel! Ingen tvivl om det....

På den anden side... Det havde jo jo nok elsket ham for højt til, hvis jeg nu sku' giftes med ham...

Knuzzer og tillykke med dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg ved ikke lige om det er det rigtige sted jeg skriver. Men jeg skal giftes d. 14/6-03 med min dejlige kæreste. Vi skal holde festen på en spejderlejr i Jægerspris.

En dag bliver jeg så ringet op af tilsynsmanden og han siger til mig, at lejren allerede er lejet ud - at der er kommet til at dobbeltbooke den.

Det er de danske naturister der også har lejet lejren og de kan umuligt flytte deres årsarrangement. Nej tak, men hvad så med vores bryllup er så mit svar.

Han foreslår så at vi kan være der samtidig - de i den højre længe og os i den venstre. Da han siger det går jeg fuldstændig bananas. Tanken om at have nøgne mennesker løbende rundt til mit bryllup - nej tak! Det ender med, at jeg bliver rigtig vred og taler meget højt og kommer vist også til at bande.

Han siger så til mig, at de vil sætte et badebassin op ude i gården, hvor de skal bade og vi er selvfølgelig meget velkomne.

Der går det så op for mig, at han da virkelig må tage pis på mig - og rigtig nok... "Godmorgen Nana, det er Palle Bo fra Godmorgen P3... Din kæreste har skrevet ind til os, og bedt os lave en joke med dig."

Sjov sjov - men sagde jeg min kæreste var dejlig? Tja, det er han nu stadig, selvom han tog r.... på mig!

Lejren er heldigvis kun lejet ud til os, og vi glæder os rigtig meget.

Mange hilsner

Nana

Det her er en meget, meget gammel tråd - men jeg synes alligevel I skal se den - og grine ad den meget fantasifulde brudgom, der i den grad tog r.... på sin tilkommende :cheerleader3:

Havde Keld ideer i den retning, ville jeg sikkert le hjerteligt, og derefter tænke mig tosset for at finde på en raffineret hævn...............han kunne bare vente sig, ja han kunne! :pokey::griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er klasse ! Det kan næsten kun være Elim Lejren i Kulhuse vi taler om og det kan I roligt glæde jer til.

Palle Bo ? Er hans dage ikke ovre for længst ?. Jeg har flere indspilninger med ham men de er "100 år" gamle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er klasse ! Det kan næsten kun være Elim Lejren i Kulhuse vi taler om og det kan I roligt glæde jer til.

Palle Bo ? Er hans dage ikke ovre for længst ?. Jeg har flere indspilninger med ham men de er "100 år" gamle.

100 år.. i hvert fald 7 år - da tråden er fra 2003....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det er Rikke Marie der er på spil igen. Så fejler min hukommelse altså ikke noget. Gu ve om det er et bryllup man selv har spillet. Det er trods alt en del år siden jeg sidst har været deroppe men kan kun gå tilbage til 2005 på serveren.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå det er Rikke Marie der er på spil igen. Så fejler min hukommelse altså ikke noget. Gu ve om det er et bryllup man selv har spillet. Det er trods alt en del år siden jeg sidst har været deroppe men kan kun gå tilbage til 2005 på serveren.

:):rolleyes::boohoo:

Hej Bent,

Klassebemærkning fra dig - havde nær sagt: Som sædvanligt........... :heart:

Ja, jeg er vist en lille bandit, sådan at finde gamle tråde frem, pudse dem, og så bringe dem frem i lyset igen! Men denne her er så god, at den fortjener en renæssance efter min mening :)

Tror næsten at Lone kan huske, om du spillede til det bryllup, hun husker jo fænomenalt godt!

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer