Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Frøken Linding

Hvorfor anbefales det at prøve brudekjole

9 posts in this topic

Hejsa.

Nu har jeg efterhånden læst flere steder at det anbefales at prøve kjoler uden make up på...HVORFOR???

Er det fordi farven på øjenlågene kan forvirre helhedsbilledet? Eller er det fordi kjolerne ikke må blive smudset til med make up?

Jeg har sikkert overset den en gylden regel som jeg har behov for at få hjælp til at få opklaret :)

Knus fra Rikke

0

Annonce ♥

jeg giver jer fuldstændig ret i jeres mening om make-up til kjoleprøvning... det er så let at smudse sådan en kjole til... men jeg vil samtidig også sige at mange faktisk råder dig til det.... fordi.... kort fortalt er folk opdelt i fire farvetyper, to kolde og to varme... derfor er der nogen der slet ikke må bruge " rigtig" hvid og nogen hvor creme, mokka, champagne, elfenbens osv. klæder dem bedst ! Desværre er der en hel del der ikke aner dette om farverne, og om de er en kold eller varm type, og i et tilfælde hvor en varm type har taget kolde farver på i make-up`en .... ja så kan det forvirre en del...

Håber dette ikke var total mudder, men forståeligt ;)

så man må jo sige at du har ret i begge dele !

Knus Dyv

0

Annonce ♥

Nu er mit jo godt nok vel overstået, men jeg synes faktisk, det er okay at have lidt maskara + skygge på.... og det sagde min "brudekjoledame" også.... for man kan ligesom lidt bedre forestille sig sig selv som "prinsesse", hvis man ikke ligner et morgenspøgelse. Man kan jo godt lade være med at tage en eller anden mærk pudder eller foundation på....

0

.. sikken en masse gode råd, jeg lige fik der... det var da skønt! For jeg skal nemlig prøve kjole PÅ LØRDAG ....

Det er LIDT vildt ... men jeg glæder mig ... Det bliver inde i Taastrup .. håber der er en masse flotte ... men en del af den har jeg set på nettet ...

DET BLIVER SÅ SPÆNDENDE ...

Jeg tager de gode råd til mig STRAKS

1000000000 tak .. hvad skulle jeg gøre uden Forum ..

:bearhug: Trine

Edited by TrineLovenholdt
0

Annonce ♥

Hej Fiesen :bearhug:

Velkommen til :bud:

Du efterlyser hjemmesider med brudekjoler!!!

Personlig er jeg helt pjattet med rembo styling stilen...tjek den ud på www.rembo-styling.de eller www..brautmode2004.de

Derudover har de fleste brudekjole-forretninger en hjemmeside hvor man kan se et bredt udvalg af deres sortiment - du kan søge efter dem må denne hjemmeside på forsiden under brudekjoler.

God jagt :shoot:

KH Rikke

0