Guest jane-san

Bordpynt/opdækning...

1,716 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle BK-tøser. :ilovebryllupsklar:

Jeg er i en stor klemme. Vi skal holde bryllup om ca. 1 måned og typisk mig har jeg selvfølgelig ikke undersøgt markedet. :cheerleader3:

Vi skal have oppe ved buffetbordene nogle dekorationer. Temaet er rosa og creme. Dekorationen skulle gerne være en kegleformet oasis hvor der er stukket en masse rosehoveder tæt sammen. Roserne er creme og rosa.

Nu står jeg og mangler evt. et billede af sådan en dekoration at gå efter og også en kegleformet oasis, den må også gerne være hjerteformet, det har jeg også en idé til. Kender I et billigt sted hvor man kan købe sådan noget oasis? :cheerleader3:

Ellers hvis I har noget mere inspiration med rosa og creme samt roser og rosenblade må I også meget gerne komme med det.

Håber I ligger inde med noget. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle BK-tøser. :cheerleader3:

Jeg er i en stor klemme. Vi skal holde bryllup om ca. 1 måned og typisk mig har jeg selvfølgelig ikke undersøgt markedet. :cheerleader3:

Vi skal have oppe ved buffetbordene nogle dekorationer. Temaet er rosa og creme. Dekorationen skulle gerne være en kegleformet oasis hvor der er stukket en masse rosehoveder tæt sammen. Roserne er creme og rosa.

Nu står jeg og mangler evt. et billede af sådan en dekoration at gå efter og også en kegleformet oasis, den må også gerne være hjerteformet, det har jeg også en idé til. Kender I et billigt sted hvor man kan købe sådan noget oasis? :loveflag:

Ellers hvis I har noget mere inspiration med rosa og creme samt roser og rosenblade må I også meget gerne komme med det.

Håber I ligger inde med noget. :cheerleader3:

PRØV:

http://kpkram.dk/dekorationsartikler-41/oa...adtype-445.html

Ved ikke om det er specielt billigt ... Eller hvad med IKEA ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer