Guest ninna

Gæt et film citat

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

OK. Vi taler om en gammel klassiker som jeg har set 18 gange efterhånden:

De to herrer Chexx og Choxx kommer ind på bistandskontoret. Choxx trækker et nummer. Han tager hele rullen. Chexxx får øje på en af de kvindelige medarbejdere som han har "mødt" før og siger "shake them you won´t break them".

Bagefter sætter de sig ud i varebilen. Choxx trækker en hvid pose op af lommen. Chexx råber Yeah man that s coke - let me taste it. No no ! De snakker lidt frem og tilbage. Okey man you can taste it hvorefter Choxx presser hele posen med sæbepulver op i næsen på Chexx. Chexx råber: Thats soap. Give me something to drink. Choxx giver ham velvilligt det glas der står ved siden af. Chexx drikker det, spytter det ud igen og råber whats that ? Chong siger storgrinende: Its pee. Han skulle aflevere en urinprøve til sin tilsynsværge og ville tage fusen på ham. Han havde derfor fået en prøve fra sin søster som var gravid -HAHA-

PS X'erne er selvfølgelig de ukendte tillige med filmens titel.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - Cheech og Chong op i røg. Da jeg var ungkarl havde jeg et fast rituale om at jeg altid skulle se den nytårsnat når jeg kom fra fest. Efterhånden syntes jeg dog optagelsen af filmen er dårlig.

Cheech & Chong på DVD nu -HAHA-

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne det mon tænkes at det var MOULIN ROUGE??? En af mine absolut favoritter?

Den er i hvert fald i filmen, men om det er den Trine tænker på....? Derfor venter jeg lige med at komme med en ny.

Carina  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det er skam den og også en af mine absolutte favorit film..... så fortsæt du bare

-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Upsie.... jeg har ikke kunnet logge på i en dags tid, så derfor er dette forsinket. (Er jeg den eneste???)

Here goes:

Here at Globo Gym we're better than you, and we know it.

Tihihihi.... vi er nu i den mindre seriøse genre. Lidt à la .... -HAHA-

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer