mettelette

Invitationer til maj bryllup færdige

12 indlæg i dette emne

post-5263-1107551708.jpgHej alle kommende brude

Nu er min kæreste og jeg færdige med at designe invitationer til vores bryllup 14. maj. Vi har været igennem mange forskellige designs - man får jo god inspiration her på bryllupsforum!

Men nu har vi besluttet os for det endelige design. Jeg skal have gerbera i brudebuketten, derfor har vi valgt en gerbera til forsiden. Vi har prøvet at holde invitationen så enkel som mulig i designet samt i forårsfarver. Teksten har jeg skrevet i hånden og bagefter skannet ind og tilrettet så det passede i invitationens størrelse. Det har taget lang tid, men det det er det hele værd synes vi - det giver invitationen et lidt mere personligt præg.

Jeg håber at vores enkle invitation kan være til inspiration....

Mette

post-5263-1107551720.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette!

Rigtig sød og enkelt indbydelse I har fået designet - den kan I sagtens være stolte af. Den osser er forår og romantik, synes jeg. Er selv helt vild med gerbera, synes det er så smuk en blomst, og det vil jo komme til at skabe en flot helhed når nu du også skal have den i din brudebuket. Skal designet også "gå igen" på bordkort m.m.?

Man kan sagtens danne sig et indtryk af invitationen selv om den - som du siger - flyver oppe i teksten.

knus Monster -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Monster

Vi ved endnu ikke helt hvordan bordkortene skal se ud. Vi har lidt tænkt på at lægge en enkelt gerbera på hver tallerken, og omkring stilken binde en lille seddel hvorpå navnet står. Vi ved dog ikke helt om gerbera kan holde sig friske, eller om vi finder på noget helt andet.

Nu skal invitationerne først skrives og sendes afsted!

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer