Posted February 9, 2005 · Report post Ville det ikke være en god ide, at ligge billeder ind af "os gifte kvinder"??? Jeg brugte bryllupsklar.dk meget i forbindelse med forberedelserne af mit bryllup og det ville da ha været dejligt med en masse billeder/inspiration (samlet et sted) af jer, der var gift. Her er ihvertfald et billede fra mit bryllup d. 3 juli 2004 ... super dejlig dag. Hilsen fru jakobsen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2005 · Report post øh jeg ved ikke om det er min pc det er galt med.... men hvor er billedet?? Thessie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2005 · Report post Her er jeg så på min bryllupsdag d. 5 Juni 1999 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2005 · Report post Her er jeg på min bryllupsdag den 3. juli 2004 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2005 · Report post Og her er jeg på vores dag d. 24 april 2004 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2005 · Report post og her er et af os 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2005 · Report post Hvor ser i bare flotte ud alle sammen knuzer Anja - som glæder sig til hendes store dag den 9. juli 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2005 · Report post Hvor er i bare skønne... Line 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2005 (edited) · Report post Her er jeg på vores dejlige dag. Edited August 3, 2005 by kolding 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2005 · Report post Hvor ser i smukke ud alle sammen :heppe: Solveig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2005 · Report post Her er et af mig 14.maj 2005 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2005 · Report post Ih,hvor hyggeligt med billederne af jer gifte piger. Det blir dejligt når de næste kommer på i løbet af sommeren. Knus Christine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2005 (edited) · Report post Der må da være mange flere gifte kvinder som kan sætte et billede i denne tråd..!! kom nu.. :heppe: :heppe: :heppe: BILLEDER BILLEDER BILLEDER Edited June 3, 2005 by DD36 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2005 · Report post Hej I får da også lige et af mig. Vi blev gift den 21 maj 2005. Maria Fotograf: Rej 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2005 · Report post Og som fotografen heletiden sagde "og så lige et sidste" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2005 · Report post Der er ikke én eneste brud der ikke er smuk herinde - og så mange forskellige. Det er bare SÅ skønt at se 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2005 · Report post Det er en af grundene til, at fotograferingen skal ske på selve dagen - man kan ikke gentage den udstråling, man har, ugen efter... Man koger bare over af lykkelig "excitement". (sorry, jeg bruger engelsk ord - kunne ikke lige finde det rigtige "spændhed" på dansk). Her er et af os, hvor vi er igang med at aflægge vores løfter, som lød: “I Stina solemnly declare, that I know of no legal impediment to my marrying Poul whose hands I hold and I now accept him as my lawful wedded husband, to have and to hold, for better for worse, in sickness and in health, to love and to cherish, from this day forward.” (Lur mig, om jeg bare var nervøs for at sige AWFUL wedded husband - i stedet for det korrekte LAWful... man kender jo "Fire bryllupper og ...", og jeg var så tæt på at sige det forkert, at jeg måtte øvede mig under min mands aflæggelse. ) Og efter at have udvekslet ringe, skulle vi hver sige: “As a token of my love and affection, with this ring, I thee wed.” 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2005 (edited) · Report post Her er vi! Og der er mange flere billeder her! Edited June 4, 2005 by Tikkitiks 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2005 · Report post Hejsa... Her er vi... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2005 · Report post I er simplethen så smukke.... Ihhh altså hvor jeg glæder mig til det bliver min tur. Der er bare al for lang tid til. fra Monika 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2005 · Report post I får da også lige et af os : 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2005 · Report post Her er 2 af os 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2005 · Report post Det er en af grundene til, at fotograferingen skal ske på selve dagen - man kan ikke gentage den udstråling, man har, ugen efter... Man koger bare over af lykkelig "excitement". (sorry, jeg bruger engelsk ord - kunne ikke lige finde det rigtige "spændhed" på dansk). Her er et af os, hvor vi er igang med at aflægge vores løfter, som lød: “I Stina solemnly declare, that I know of no legal impediment to my marrying Poul whose hands I hold and I now accept him as my lawful wedded husband, to have and to hold, for better for worse, in sickness and in health, to love and to cherish, from this day forward.” (Lur mig, om jeg bare var nervøs for at sige AWFUL wedded husband - i stedet for det korrekte LAWful... man kender jo "Fire bryllupper og ...", og jeg var så tæt på at sige det forkert, at jeg måtte øvede mig under min mands aflæggelse. ) Og efter at have udvekslet ringe, skulle vi hver sige: “As a token of my love and affection, with this ring, I thee wed.” <{POST_SNAPBACK}> Den engelske tekst er BARE så SMUK...suuukkkkk... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2005 · Report post Jeg har lagt billeder ind et andet sted på siden, men benytter alle lejligheder til at vise billeder fra dagen. Vi blev gift 14. maj! Fantastisk dag!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2005 · Report post Jamen her er et af os fra den 14 maj 2005 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites