victoriaemilie

Slør....

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er mit... enormt langt og (desværre) også monster-tungt pga kanten (brudesatin, som var mage til det, der sad på kanten foroven og forneden på min kjole). Men det var MIT og det var min venindes ide og min mor der syede det, så det har jeg stadig intakt :)

Carina

post-4851-1108546187.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Jeg har ikke valgt mit slør endnu, da ekspedienten i Panayotis sagde at der kom nye modeller i foråret. Men det skal være langt, ivory farve og et eller andet udsmykning må der gerne være, da kjolen kun har lidt perler.

Er der ikke nogen der har billeder af flere slør, syntes ikke jeg kan finde nogen på nettet.

Mit slør får jeg forresten "gratis" med, da både kæresten og jeg købte tøj, og vi kom af med knap 22000,- Hans var 2000 dyrere end mit og han fik et par sko til 1800,- med i rabat. :kissthefrog:

post-9616-1108586839.jpg

Redigeret af Mettedj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hej fasling..

hvor har du fundet det slør, har ledt efter noget lignende men har ikk kunne støve noget op.. kun nogen med en masse blonder på ;)

og hvad har du givet for det

QnZ carina

Hej Carina

Jeg har fundet det inde på http://www.bryllupswebshop.dk og de er i forskellige str. jeg har givet 300 kr for det i 80 cm men prisen er efter hvor langt du skal have det. Men der er flere modeller derinde men du kan jo kigge ind på den og så gå under slør så kommer der en masse frem.

Redigeret af fasling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej fasling..

hvor har du fundet det slør, har ledt efter noget lignende men har ikk kunne støve noget op.. kun nogen med en masse blonder på ;)

og hvad har du givet for det

QnZ carina

Hej Carina

Jeg har fundet det inde på http://www.bryllupswebshop.dk og de er i forskellige str. jeg har givet 300 kr for det i 80 cm men prisen er efter hvor langt du skal have det. Men der er flere modeller derinde men du kan jo kigge ind på den og så gå under slør så kommer der en masse frem.

tusind tak...

ja billigt det er det i hvert fald.. tror lige du har hjulpet mig med at finde mit slør..

:boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej fasling..

hvor har du fundet det slør, har ledt efter noget lignende men har ikk kunne støve noget op.. kun nogen med en masse blonder på ;)

og hvad har du givet for det

QnZ carina

Hej Carina

Jeg har fundet det inde på http://www.bryllupswebshop.dk og de er i forskellige str. jeg har givet 300 kr for det i 80 cm men prisen er efter hvor langt du skal have det. Men der er flere modeller derinde men du kan jo kigge ind på den og så gå under slør så kommer der en masse frem.

tusind tak...

ja billigt det er det i hvert fald.. tror lige du har hjulpet mig med at finde mit slør..

:boohoo:

Okay jeg siger da så velbekommen, det kommer allerede dagen efter du bestiller det hvis de har det hjemme det gjorde det til mig, jeg bestilte også mit diadem derinde og tyl til min mor til at lave risposer af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg ved ikke helt hvordan det kommer til at se ud pracis..

Men noget i denne retning... Er bare helt vild med det..

Mit ligner faktisk ret godt - bare med knap så mange blomster - og så er det - hold nu fast...... 4 METER........................

hold da helt op, tror du ikke du hold i nakken af det lange slør :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej fasling..

hvor har du fundet det slør, har ledt efter noget lignende men har ikk kunne støve noget op.. kun nogen med en masse blonder på ;)

og hvad har du givet for det

QnZ carina

Hej Carina

Jeg har fundet det inde på http://www.bryllupswebshop.dk og de er i forskellige str. jeg har givet 300 kr for det i 80 cm men prisen er efter hvor langt du skal have det. Men der er flere modeller derinde men du kan jo kigge ind på den og så gå under slør så kommer der en masse frem.

Fed side :bearhug:

80 cm. går det ned til enden af rykken?

Og skal man vælge hvid eller Ivory når ens kjole er knækhvid ( evt. Ivory, hvis det er det det hedder)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer