Guest DD36

Sanghæfter

15 indlæg i dette emne

hej

har hørt man skal lave sanghæfter i stort antal...

Men så blir de jo ikke tilnærmelsesvis i samme stil som ens indbydelser...

Hvordan ser jeres ud ??..

man gider jo ikke sidde og lave en masse hvis det er nogen der tager lang tid.. Kan man egentlig ikke bare bruge salmebøgerne i kirken hvis alle salmerne alligevel står i dem ??

Knus DD36

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man udelukkende skal synge sange fra salmebogen, kan man selvfølgelig bruge den.

Vi har valgt 4 sange, hvor kun 2 af dem er i salmebogen. Selvom alle 4 havde været fra salmebogen, ville jeg alligevel have lavet hæftet (som ikke er klar til at blive vist her endnu).

Mit vielseshæfte, invitation og bordhæfte har nøjagtig samme for- og bagside...og indholdet er lavet over samme tema layoutmæssigt...

Men man kan jo gøre, som man selv synes...

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Vores sanghæfter bliver ikke magen til invitationerne, da det vil blive for dyrt.

Dog er det der nogle ting som går igen, såsom vores monogram, clipartbillede som også er i vores menu kort. Det er også det samme slags papir som invitationen er skrevet på.

Som forside vil der være et billede af min kæreste og jeg.

Indeni vil der stå, hvilke salmer vi skal sunge og hvar nr. de har i salmebogen, der vil så også stå hvem der skal vie os.

Håber dette kan hjælpe dig lidt.

Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind, da jeg ikke er færdige med dem endnu.

:loveflag:

Helse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores sanghæfter er bare et foldet stykke A4 med en forside, hvor der står vores navne og dato, så er der et billede af kirken og vores monogram. Inden i står sangene så. Overvejer hvis der er plads at lave en kørselsvejledning til kroen. Vores monogram er også på invitationen så det er vores røde tråd.

Mvh. Novemberpigen

(her ville jeg så gerne have indsat et billede af forsiden men det må vente :ph34r: )

Mvh. Novemberpigen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores sanghæfter er bare et foldet stykke A4 med en forside, hvor der står vores navne og dato, så er der et billede af kirken og vores monogram. Inden i står sangene så. Overvejer hvis der er plads at lave en kørselsvejledning til kroen. Vores monogram er også på invitationen så det er vores røde tråd.

Mvh. Novemberpigen

(her ville jeg så gerne have indsat et billede af forsiden men det må vente  :ph34r: )

Mvh. Novemberpigen

<{POST_SNAPBACK}>

ang. kørselsvejledning, så har jeg printet et lille kort med både anvisning til kirken og til feststedet, som jeg har lagt ned i kuverten sammen med indbydelsen..

Knus DD

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det et vandbilled af kirken på forsiden?

Hvad står der under salmer?

Hvordan ser din bagside ud?

Så du har valgt kun at ha sangene i hæftet, og ikke hvordan det hele vil foregå i kirken?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er et billed af kirken, som vi har lagt i grayscale i photoshop.

Neden under salmerne står der komponistnavn, det er noget med ophavsrettigheder.

På bagsiden, har vi skrevet lidt om, at der efter vielsen er reception hjemme hos os selv, og at vi kører til fotografen efter kirken, og støder til folk senere, hvor bryllupskagen vil blive serveret.

Alt det der med hvordan det foregår i kirken, synes jeg ikke er nødvendigt, at skrive, da de fleste følger "strømmen" og så går det helt af sig selv. Det er ihvertfald vores erfaring fra ALLE de bryllupper vi var til sidste år i vennekredsen.

Knus Trisse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer