Guest susanne_79

Bryllupskage inspiration

1,627 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak skal i have :) Og bliv endelig ved ;)

Jeg er helt vild med den her :hearts: Synes at den passer vildt godt til min kjole, hår mm. ...Det lød lidt mærkeligt, men det gør den altså.

Tror måske bare at det er lidt af en mundfuld at lave og jeg ved nu heller ikke helt hvad Jesper siger -HAHA-

Følgende kager er fra www.newforestwedding.co.uk

post-8588-1112715375.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjææælllllpppppppppp

Jeg har lige fundet ud af at hende som skal lave vores kage ikke vil lave flere lag direkte oven på hinanden og da de kager som jeg var faldet for så sådan ud, er jeg nu på bar bund.

Så jeg tænkte at hvis I ligger inde med nogle billeder af nogle kager i etager (med luft imellem  -HAHA- ) kan I så ikke ligge dem ind her.

Rigtig god tråd ellers  :)

:heppe: Anss

Hvordan kan det være at hun ikke vil lave den i etager????????

-ved hun at man stiller den på en bund alligevel, og med "stolper" igennem det/de nedre lag?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan kan det være at hun ikke vil lave den i etager????????

-ved hun at man stiller den på en bund alligevel, og med "stolper" igennem det/de nedre lag?

<{POST_SNAPBACK}>

Hun har aldrig prøvet at lave dem i etager (direkte på hinanden) før og tør derfor ikke, da hun er bange for at de falder sammen. Hun siger at hendes kager er mere lagkage og frugt-agtige end "alm." bryllupskager, så hun ved ikke om det kan bære...

Ved ikke om hun ved det med bunden og stolperne.

-HAHA- Anss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan kan det være at hun ikke vil lave den i etager????????

-ved hun at man stiller den på en bund alligevel, og med "stolper" igennem det/de nedre lag?

<{POST_SNAPBACK}>

Hun har aldrig prøvet at lave dem i etager (direkte på hinanden) før og tør derfor ikke, da hun er bange for at de falder sammen. Hun siger at hendes kager er mere lagkage og frugt-agtige end "alm." bryllupskager, så hun ved ikke om det kan bære...

Ved ikke om hun ved det med bunden og stolperne.

-HAHA- Anss

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må indrømme, at det også har været et stort mysterium for mig, hvordan de blev lavet... :)

B*, der nu godt nok heller ikke er uddannet konditor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer