Guest DD36

Slankestatustråd

178 indlæg i dette emne

Rart at se at det går i den rigtige retning for jer :)

Vægten de sidste par dage har sagt 61,2 kg så jeg er reelt kun 1,2 kg fra målet. Det er mærkeligt at tænke på at jeg faktisk vejer mindre nu end jeg gjorde da jeg blev konfirmeret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puuuuuhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa tøser!!!!

Jeg kan se at jeg har en del hårdt arbejde foran mig, men hvor er i bare gooooodee( det kan jo gi hvem som helst blod på tanden)

Jeg måler 185 cm. Jeg har over det sidst stykke tid prøvet at lægge min kost om og jeg er nu begyndt at steppe en halv time hver dag!!! så håber det virker

så piger kryds fingre for mig!! :)

Min vægt: 106

mit MÅL: 82

Redigeret af christina04
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så må jeg også hellere være med.....

Først lige en opdatering....

Da jeg blev skilt for 2½ år siden raslede kg bare af - jeg tror jeg var på ca 60 kg. (Jeg er 175), og jeg synes selv det var vildt fedt! :)

Så mødte jeg min kæreste - og kg begyndte så småt at løbe på igen......

Helt skidt blev det dog, da jeg blev gravid, så siden Alexander kom til verden har jeg forsøgt at tabe mig de ekstra kg.

Nu har jeg så fået blod på tanden efter vi har fastsat en dato for vores bryllup......

Min vægt

1/5-2009: 73,3 kg

18/6-2009: 70,8 kg

Forhåbentlig slutvægt: 63 kg

Hejsa,

Jeg er sikker på, at du nok skal nå dit mål - og hvis ikke helt nøjagtigt - så i stor stil dernedaf. Din motivation og at du allerede er i færd med at tabe dig lover jo positivt...hold den og motivér dig selv dagligt. Husk dog ikke at gøre livet for surt....og husk at vægttabet kan gå i stå?!

Jeg hepper på dig.

Jubbi!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rart at se at det går i den rigtige retning for jer :)

Vægten de sidste par dage har sagt 61,2 kg så jeg er reelt kun 1,2 kg fra målet. Det er mærkeligt at tænke på at jeg faktisk vejer mindre nu end jeg gjorde da jeg blev konfirmeret :)

Og de sidste 1,2 kg. er jo de sværeste - men det ved du jo nok - .....men lad nu være med at komme for langt ned. Din krop skal også kunne følge med jo?! Og du ser jo rigtig godt ud nu!!!!

Men SUPER godt gået....hvem der selv var på 60kg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puuuuuhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa tøser!!!!

Jeg kan se at jeg har en del hårdt arbejde foran mig, men hvor er i bare gooooodee( det kan jo gi hvem som helst blod på tanden)

Jeg måler 185 cm. Jeg har over det sidst stykke tid prøvet at lægge min kost om og jeg er nu begyndt at steppe en halv time hver dag!!! så håber det virker

så piger kryds fingre for mig!! :)

Min vægt: 106

mit MÅL: 82

Tro på det!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg krydser...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lus> Tak :)

Jeg er også tæt på at være der hvor jeg selv er tilfreds (altså så tilfreds som vi kvinder nu kan blive, hehe). Formerne vil jeg altid have og dem er jeg også glad for. Tror ikke jeg skal smide mere end 2 - 2,5 kg, men lige nu ligger jeg og svinger mellem 2 størrelser så jeg håber på at de sidste kg. kan gøre forskellen.

Vægten smuttede lige op og rundende de 63 kg efter weekenden - men det var vist den onde pizzas skyld. Efter salat og motion er jeg på 61,4 igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lus> Tak :cheerleader3:

Jeg er også tæt på at være der hvor jeg selv er tilfreds (altså så tilfreds som vi kvinder nu kan blive, hehe). Formerne vil jeg altid have og dem er jeg også glad for. Tror ikke jeg skal smide mere end 2 - 2,5 kg, men lige nu ligger jeg og svinger mellem 2 størrelser så jeg håber på at de sidste kg. kan gøre forskellen.

Vægten smuttede lige op og rundende de 63 kg efter weekenden - men det var vist den onde pizzas skyld. Efter salat og motion er jeg på 61,4 igen :cheerleader3:

Ja....bare lide motion og så er pizzaen væk. Dejligt ikke?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vil jeg også melde mig under fanerne

Efter min sidste graviditet (sep 08) mangler jeg stadig nogen kg og de skal af i god tid inden den store dag så jeg kan få syet en fin kjole :thumbsupsmileyanim:

Spiser sund og dyrker motion 3 gange om ugen

18.08.09 - vægt: 67,9 kg

25.08.09 - vægt: 66,7 kg

02.09.09 - vægt: 65.8 kg

08.09.09 - vægt: 65,8 kg

15.09.09 - vægt: 64,9 kg

22.09.09 - vægt: 63.8 kg

Målvægt 60 kg og gerne 55 kg

Redigeret af Den blide brud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er det længe siden, jeg sidst har skrevet om min vægt herinde :thumbsupsmileyanim:

Det er nu ikke fordi, jeg er gået i stå med vægttabet, men tiden er bare spurtet afsted...

Startvægt

maj 2009 104 kilo

juni 2009 96,4 kilo

19. august 2009 95,0 kilo

26. august 2009 93,9 kilo

7. september 2009 93,5 - hmmmm (lidt for lidt action på vægttabskontoen, synes jeg)

5. oktober 2009 91,4 kilo

Det ryger langsomt af :)

Mål 80 kilo - og skal nok nå det!!! :cheerleader3:

Christina :)

Redigeret af Scottie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så vil jeg også melde mig under fanerne

Efter min sidste graviditet (sep 08) mangler jeg stadig nogen kg og de skal af i god tid inden den store dag så jeg kan få syet en fin kjole :)

Spiser sund og dyrker motion 3 gange om ugen

18.08.09 - vægt: 67,9 kg

25.08.09 - vægt: 66,7 kg

02.09.09 - vægt: 65.8 kg

08.09.09 - vægt: 65,8 kg

Målvægt 60 kg og gerne 55 kg

Så længe vi ikke tager på, skal det nok gå, men hvor ER det trist, når vægten står stille :denmarkflag:

Christina :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så vil jeg også melde mig under fanerne

Efter min sidste graviditet (sep 08) mangler jeg stadig nogen kg og de skal af i god tid inden den store dag så jeg kan få syet en fin kjole :cheerleader3:

Spiser sund og dyrker motion 3 gange om ugen

18.08.09 - vægt: 67,9 kg

25.08.09 - vægt: 66,7 kg

02.09.09 - vægt: 65.8 kg

08.09.09 - vægt: 65,8 kg

Målvægt 60 kg og gerne 55 kg

Så længe vi ikke tager på, skal det nok gå, men hvor ER det trist, når vægten står stille :blush:

Christina :cheerleader3:

ja det er møg træls heldigvis er der røget næsten 1 kg siden sidste tirsdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har endelig fået det der skal til for at jeg skal tabe mig, jeg føler jeg vil og er begyndt i det små.. Alle de andre gange har jeg bare opgivet, men kan mærke den er der nu..

Jeg har idag modtaget med posten zumba-fitness og jeg tog 20 min på basis, det var hylene morsomt jeg fik sved på panden og kan allerede mærke mine glemte mavemuskler, så det vil blive brugt meget. Jeg har i de sidste 3 uger gået i skoven en time med vores hund. Jeg ved ikke hvad jeg vejer da vores vægt der vejer jeg 46 kilo :thumbsupsmileyanim: men jeg tror jeg må købe en ny, da jeg ved jeg vejer "en lille bitte" smule mere :cheerleader3: Søren vejer kun 37 kilo på den hihi.

Jeg kan kun anbefale zumba-fitness hvis man elsker at danse og gerne vil have motion..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endelig fået det der skal til for at jeg skal tabe mig, jeg føler jeg vil og er begyndt i det små.. Alle de andre gange har jeg bare opgivet, men kan mærke den er der nu..

Jeg har idag modtaget med posten zumba-fitness og jeg tog 20 min på basis, det var hylene morsomt jeg fik sved på panden og kan allerede mærke mine glemte mavemuskler, så det vil blive brugt meget. Jeg har i de sidste 3 uger gået i skoven en time med vores hund. Jeg ved ikke hvad jeg vejer da vores vægt der vejer jeg 46 kilo :thumbsupsmileyanim: men jeg tror jeg må købe en ny, da jeg ved jeg vejer "en lille bitte" smule mere :cheerleader3: Søren vejer kun 37 kilo på den hihi.

Jeg kan kun anbefale zumba-fitness hvis man elsker at danse og gerne vil have motion..

Kh

Anette

hehe.. det har jeg også lige købt på ebay.....

glæder mig så meget til det kommer for jeg har ønsket mig det læne.. men så skal der også smides nogle kilo....

skulle gerne være nede på ønske vægten senest den 27april næste år...

jeg går mange ture iløbet af dagen og hopper rundt med ungerne herhjemme men det at komme i et træningscenter er ikke altid noget der er tid til så det andet vil blive flittigt brugt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har endelig fået det der skal til for at jeg skal tabe mig, jeg føler jeg vil og er begyndt i det små.. Alle de andre gange har jeg bare opgivet, men kan mærke den er der nu..

Jeg har idag modtaget med posten zumba-fitness og jeg tog 20 min på basis, det var hylene morsomt jeg fik sved på panden og kan allerede mærke mine glemte mavemuskler, så det vil blive brugt meget. Jeg har i de sidste 3 uger gået i skoven en time med vores hund. Jeg ved ikke hvad jeg vejer da vores vægt der vejer jeg 46 kilo :thumbsupsmileyanim: men jeg tror jeg må købe en ny, da jeg ved jeg vejer "en lille bitte" smule mere :cheerleader3: Søren vejer kun 37 kilo på den hihi.

Jeg kan kun anbefale zumba-fitness hvis man elsker at danse og gerne vil have motion..

Kh

Anette

hehe.. det har jeg også lige købt på ebay.....

glæder mig så meget til det kommer for jeg har ønsket mig det læne.. men så skal der også smides nogle kilo....

skulle gerne være nede på ønske vægten senest den 27april næste år...

jeg går mange ture iløbet af dagen og hopper rundt med ungerne herhjemme men det at komme i et træningscenter er ikke altid noget der er tid til så det andet vil blive flittigt brugt...

Det er også rigtig sjovt, min datter på 7 dansede også med og vi grinede så meget.. Du kan godt glæde dig..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har endelig fået det der skal til for at jeg skal tabe mig, jeg føler jeg vil og er begyndt i det små.. Alle de andre gange har jeg bare opgivet, men kan mærke den er der nu..

Jeg har idag modtaget med posten zumba-fitness og jeg tog 20 min på basis, det var hylene morsomt jeg fik sved på panden og kan allerede mærke mine glemte mavemuskler, så det vil blive brugt meget. Jeg har i de sidste 3 uger gået i skoven en time med vores hund. Jeg ved ikke hvad jeg vejer da vores vægt der vejer jeg 46 kilo :cheerleader3: men jeg tror jeg må købe en ny, da jeg ved jeg vejer "en lille bitte" smule mere :cheerleader3: Søren vejer kun 37 kilo på den hihi.

Jeg kan kun anbefale zumba-fitness hvis man elsker at danse og gerne vil have motion..

Kh

Anette

hehe.. det har jeg også lige købt på ebay.....

glæder mig så meget til det kommer for jeg har ønsket mig det læne.. men så skal der også smides nogle kilo....

skulle gerne være nede på ønske vægten senest den 27april næste år...

jeg går mange ture iløbet af dagen og hopper rundt med ungerne herhjemme men det at komme i et træningscenter er ikke altid noget der er tid til så det andet vil blive flittigt brugt...

Det er også rigtig sjovt, min datter på 7 dansede også med og vi grinede så meget.. Du kan godt glæde dig..

Kh

Anette

det gør jeg skam også... samtidig med at vi nu har fået hestene tæt på så jeg har mulighed for at ride op til 4gang om ugen, + zumba+ cykling+lange gåture med hunden+ løb og leg med børnene+ diet.. jeg skal nok få tabt mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej slanke tøser!

Jeg vil da også gerne være med! Jer der kender til det der zumba, vil i ikke indsætte et link? Jeg startede på slankedoktor.dk for en uge siden og har allerede tabt 1½ kg! Det er da fedt :biggrin:

Jeg er som sådan ikke overvægtig men synes selv det lige er i overkanten.

Jeg er 170 cm høj og startvægt på 73 kg. Nu er den på 71,6 kg og målet er 65 kg. Jeg skal giftes om 7 mdr i dag! Så jeg er ikke bange for om jeg når mit mål. Jeg er top motiveret og drømmer som alle andre om at se drop death beautiful ud og især på vores store dag :denmarkflag:

Kh Kris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej slanke tøser!

Jeg vil da også gerne være med! Jer der kender til det der zumba, vil i ikke indsætte et link? Jeg startede på slankedoktor.dk for en uge siden og har allerede tabt 1½ kg! Det er da fedt :biggrin:

Jeg er som sådan ikke overvægtig men synes selv det lige er i overkanten.

Jeg er 170 cm høj og startvægt på 73 kg. Nu er den på 71,6 kg og målet er 65 kg. Jeg skal giftes om 7 mdr i dag! Så jeg er ikke bange for om jeg når mit mål. Jeg er top motiveret og drømmer som alle andre om at se drop death beautiful ud og især på vores store dag :denmarkflag:

Kh Kris

hej kris

jeg fandt de dvd'er jeg købte med zumba på ebay, der snakker de godt nok kun engelsk men jeg kan sagtens se hvordan man skal gøre, og de var væsentlig billigere på den måde...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen og tak for det. Jeg kigger på ebay snarest. Der har jeg altså også købt en del til vores kommende bryllup, på. Det er altså noget billigere der end så mange andre steder! Min vægt er i dag forresten nede på 71,2 kg. Så startvægt på

73kg og så

71,6 og nu

71,2 kg.

Så det går sgu fremad. Håber på at nå ned under 70 inden jul. Uha det er godt nok længe siden jeg har vejet unde 70 kg.

Wish me luck...

Kh Kris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej igen og tak for det. Jeg kigger på ebay snarest. Der har jeg altså også købt en del til vores kommende bryllup, på. Det er altså noget billigere der end så mange andre steder! Min vægt er i dag forresten nede på 71,2 kg. Så startvægt på

73kg og så

71,6 og nu

71,2 kg.

Så det går sgu fremad. Håber på at nå ned under 70 inden jul. Uha det er godt nok længe siden jeg har vejet unde 70 kg.

Wish me luck...

Kh Kris

Super godt gået. Du når dit mål, hvis du fortsætter med den entusiasme! Tillykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så vil jeg også melde mig under fanerne

Efter min sidste graviditet (sep 08) mangler jeg stadig nogen kg og de skal af i god tid inden den store dag så jeg kan få syet en fin kjole :)

Spiser sund og dyrker motion 3 gange om ugen

18.08.09 - vægt: 67,9 kg

25.08.09 - vægt: 66,7 kg

02.09.09 - vægt: 65.8 kg

08.09.09 - vægt: 65,8 kg

15.09.09 - vægt: 64,9 kg

22.09.09 - vægt: 63.8 kg

Målvægt 60 kg og gerne 55 kg

Du skal nok nå dit mål. Det er jo ikke helt urealistisk...men må man spørge hvor høj du er? For 55 kg lyder ikke af meget...hvis du er over en 160 cm.

God vind får du af mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg melder mig lige ind her... Jeg er 1,65 cm høj og vejer nu 70,3 kg Spiser 1300 kalorier om dagen og løber for at tabe mig.

Jeg startede på 77,7 kg i oktober og endte på 70,3 kg i December nu er jeg stadig på 70,3 kg og skal starte på mandag med slanke kuren for vil ned på 60 kg til April, Men bliver glad hvis jeg bare når de 65 kg inden April :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også ind!

jeg er 159 cm høj og 4 januar vejede jeg lige ud 64 kg, det er det højeste jeg nogensinde har vejet, men som ny forlovet er der noget motivation at "leve" af. Så med god fornuft og omlagte madvaner er jeg nu nede på 62,8

Jeg Har lavet en madplan for hver uge, morgenmaden består af min. 300 g frugt smoothie med havregryn blendet sammen med. middagsmad er meget forskellig, ofte rester fra aftenen før, salat eller rugbrød med fiskepålæg, og aftensmaden er bare god hjemmelavet mad hvor jeg ofte lige lister et par ekstra gullerødder og peber i kødsovsen, dropper fløden i gæsteretterne, og så forsøger jeg mig med vegetar retter mindst 1 gang i ugen.

Motionen er mit største problem, Jeg kan ikke løbe pga. kronisk skinnebens betændelse, som bryder op hver gang jeg bare tænker på at løbe, Cykling er jeg kørt træt i, og hold som aerobic hold eller motions boxning ligger om aftenen og det er svært at få til at hænge sammen med mine arbejdstider og de aften møder der hører med! Så har jeg svømning tilbage, og gåture, men det er så mørkt om aftenen. Jeg VED jeg kan tage mig sammen til at komme i gang med noget styrketræning på gulvet og sådan noget, for så kommer svømning og gåture af sig selv, men HVORDAN kommer man over hurdlen???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænkte jeg lige ville hive denne tråd op igen, da jeg selv er kørt lidt surt i det...

Jeg har altid spist sundt og fokuseret på ikke at spise for meget fedt, da jeg stort set aldrig dyrkede motion (har haft egen bil fra da jeg var 18, så har ikke engang cyklet så meget som jeg gerne ville).

I november 2009 gik jeg så for alvor igang med at dyrke motion, da jeg meldte mig ind i et fitness-center og begyndte at spinne. Jeg synes det er helt vildt fedt - var afsted flere gange om ugen, tog gerne flere hold lige efter hinanden - og i januar 2010 var jeg faktisk afsted 8 gange på 14 dage - og så var det at kæresten begyndte at kommentere på han aldrig så mig...

Jeg satte derfor motionen ned til to gange om ugen, hvor jeg så altid tog to hold i træk. Med al den dejlige motion jeg fik, begyndte jeg at slække lidt på min madvaner - slik og chips og sovs og mayonaise blev en større del af min kost - hvilket jo var OK, da jeg var så aktiv! Jeg tabte mig, så helt ved siden af var det ikke.

Problemet er nu, at jeg ikke er lige så fysisk aktiv længere - om tirsdagen tager jeg nu kun ét hold, og så er det langt fra hver torsdag jeg kommer afsted og det er heller ikke altid jeg tager begge hold (sidste uge var det påske, i denne uge har jeg en kæmpe hudafskrabning på låret, hvilket jeg også frygter jeg har næste torsdag). Og så er det jo at jeg liiiige glemmer at jeg ikke er så aktiv når jeg spiser!! Jeg har altid gerne villet gå på kompromis med smagen for at holde mig sund - men nu har jeg jo vænnet mig til at sovs og smør er OK!

Tror jeg skriver dette indlæg mest for lige at reminde mig selv på, at jeg skal huske at være OBS - der er under to måneder til DAGEN - og jeg er IKKE færdig med at stramme min mave op!!

Tak fordi I gad læse med så langt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer