Posted May 18, 2005 · Report post Hejsa I dejlige kommende brude og brude Jeg kunne godt tænke mig, hvis vi alle satte vores brudekjoler ind. Er ved at glæde mig så meget til mit eget bryllup og kunne vild godt tænke mig at se hvad I hver især har valgt! Der er jo ikke noget bedre en smukke brudekjoler. Har helt sommerfugle i maven. Glæder mig til at se jeres smukke kjoler! Ved godt at der vist før har været en tråd mangen til.... Men synes bare vi trænger til at se de smukke kjoler igen, der er jo også kommet nye til siden sidst Så frem med kjolerne :heppe: Knus Dorthe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post jamen, jeg siger ikke nej til at vise min smukke Gudnitz kjole frem 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Du kan se min kjole i min planlægning den er på side 1 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Så må jeg også hellere vise mit LILLE billede! D. 11. juni skal jeg prøve kjolen igen, så der kan i få et større billede, og så ved jeg også hvad det er for en model.. Cyen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Du kan se min kjole i min planlægning den er på side 1 <{POST_SNAPBACK}> søde søde Fasling, vil du ikke ligge et billede ind af den her i denne tråd - så vi kan se alle kjolerne i en tråd, i stedet for i de enkelt planlægningstråde :yeah: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Her er så min kjole. Glæder mig til at komme ud og prøve den igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Du kan se min kjole i min planlægning den er på side 1 søde søde Fasling, vil du ikke ligge et billede ind af den her i denne tråd - så vi kan se alle kjolerne i en tråd, i stedet for i de enkelt planlægningstråde :yeah: Hej Stine jo jo så okay da jeg skal lige have gemt billederne derfra og så skal jeg lige lægge dem ind det tager et øjeblik 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post til stine og jer andre her er så min kjole den kommer nok på 3 indlæg for jeg er ikke sikker på den kan være på en 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Min må i desværre vente med til efter 1.juni da jeg ikk har et ordentlig billede endnu.. men så blir det oss med slør, håret sat og det hele, da jeg skal have lavet prøvesætning samme dag med tilretning af kjolen og jeg GLÆDER mig..!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post billede nr. 2 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post og billede nr. 3 det sidste billede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post hejsa Her er min kjole....Ikke det bedste billede.... men det skal nok komme .... Marie Marie synes at Stine er maaget smuk i sin kjole :hearts: :hearts: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post her er lige en mere fra en anden vinkel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Her er min kjole...med en modellos i... 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Og bagfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post hejsa Her er min kjole....Ikke det bedste billede.... men det skal nok komme .... Marie Marie synes at Stine er maaget smuk i sin kjole :hearts: :hearts: <{POST_SNAPBACK}> tak søde Marie - kan kun sige i lige måde - den klæder dig bare SÅ suverænt :hearts: :hearts: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Her er min som jeg bar for 3 mdr. siden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 (edited) · Report post Her er så min kjole! Edited September 7, 2005 by Silenz 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 (edited) · Report post og lige et til!!!! Edited September 7, 2005 by Silenz 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Og min...godt nok den samme som Leas, bare med mig i... Billedet er fra tilretningen - derfor alle nålene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 (edited) · Report post Her er jeg i min. Den mangler tilretning, men der er jo oss laaaaaaang tid til (og forhåbentlig lidt mindre sul på sidebenene) Edited May 18, 2005 by lillebitteminimig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 (edited) · Report post Jeg vil også være med... Pernille - som må gi' Mariemusen ret, Stine er virkelig super smuk i sin kjole Edited May 18, 2005 by pernille25 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post jeg har desværre intet af mig selv i kjolen.. men her et billede af kjolen! den skal simpelthen ses på- så er kedaf ikke at kunne vise den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Ups.. glemte kjolen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2005 · Report post Her er så et par billeder af min kjole, som skal bruges på lørdag!! (både med slæbet sat op og nede) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites