Posted August 26, 2008 · Report post Jeg har vidst aldrig fået lagt et billede af min kjole i denne tråd, så det må jeg råde bod på nu. Min fantastiske kjole 'in action' 14. juni 2008 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2008 · Report post min kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2008 · Report post min smukke kjole, den kommer først i action d. 14 feb 09 FÅÅÅÅRK hvor er din kjole bare SMUK!!! :-) Lige min stil. Hvor er den købt henne...? Knus Malene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2008 · Report post Her et billede af min kjole med mig i ;) og min mand! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2008 · Report post Her kan man se overdelen bedre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post Jeg har da heller ikke fået lagt billeder ind af min kjole in action... 14/6 2008... der kommer lige nogen stykker... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post Her kan man bedre se detaljerne ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post Og det sidste... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 (edited) · Report post her er jeg, min mand, vores søn fra d.23-08-2008 der kommer lige et par billeder Edited September 16, 2008 by zira 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post et mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post og et sidste 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2008 · Report post Her er min kjole fra Hansen og Højmark. Skulle bruge noget praktisk da jeg ammede på dagen. Derfor blev det en vest. Men synes selv den er super flot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2008 · Report post Her kan man se toppen lid bedre. Men stadig svært at se hvor flot den er med perler. Overvejer at sælge, hvis nogen skulle være interesseret ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2008 · Report post Æææij, jeg kan ikke sætte billeder ind, og min kjole var altså SÅ smuk!!:/( Men på vores bryllupshjemmeside er der mange billeder af den, så dem der er interesserede kan da lige tjekke den ud!! www.123hjemmeside.dk/LarsogMariaAltid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2008 · Report post Her kan man se toppen lid bedre. Men stadig svært at se hvor flot den er med perler.Overvejer at sælge, hvis nogen skulle være interesseret ) WAW hvor er den flot!!! ej den er jo så smuk, hvilken str er det... Jeg har godt nok købt men nejj hvor er den bare FANTASTISK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2008 · Report post hejsa ,det er så min kjole jeg ha på til mit bryllup den 16 aug. 2008 og forresten er den også til salg. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2008 · Report post Her kan man se toppen lid bedre. Men stadig svært at se hvor flot den er med perler.Overvejer at sælge, hvis nogen skulle være interesseret ) WAW hvor er den flot!!! ej den er jo så smuk, hvilken str er det... Jeg har godt nok købt men nejj hvor er den bare FANTASTISK Jeg vil tro det er en str. 46 men den er jo syet så det kan være lidt svært. Men kan sagtens måle hvis du skulle ombestemme dig ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 18, 2008 · Report post Så blev det vist min tur til at vise min dejlige brudekjole fra 23. aug. 2008 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2008 · Report post Hvor er det bare nogle fantastiske kjoler! I så smukke alle sammen Her er min Hold op hvor en smuk kjole - hvor er den fra ??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 27, 2008 · Report post Hvor er det bare nogle fantastiske kjoler! I så smukke alle sammen Her er min Hold op hvor en smuk kjole - hvor er den fra ??? Nu er jeg ikke sikker på hvem du spørger, men hvis det er min, så er den fra Hansen og Højmark i Aalborg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2008 · Report post her et et billede af min smukke kjole og slør glæder mig til den 14/02-09 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2008 · Report post Så vil jeg dælme også være med... Jeg skal godt nok først giftes om 1 år (suk) men jeg har fundet kjolen og jeg er bare SÅÅ vild med den.. Så den skal jeg have uanset hvad.. Hvad synes I? Hvor har du fundet den kjole henne??? Den er da bare SÅ smuk.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2008 · Report post Hvor er det bare nogle fantastiske kjoler! I så smukke alle sammen Her er min Hold op hvor en smuk kjole - hvor er den fra ??? Tak Det er en jeg har fået syet... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites